od Vratas » 30 čer 2014, 19:40
Takže začni nastavením hladiny benzínu v komoře. Plovák musí zavírat přívod v momentě, kdy je vodorovně se zemí, resp. s hranou karburátoru. Až karburátor přimontuješ, zkontroluj příruby jak na straně airboxu, tak motoru. Další věcí je šroubek bohatosti. U 4T karburátorů ovládá přísun benzínu, takže ho nejprve celý utáhni, zvyš volnoběžné otáčky a posléze ho povol o 1,5 až 2 otáčky, volnoběh poté sniž na předepsané otáčky pokud je máš čím změřit. Pokud ne, tak je uprav tak, aby nezabíralo při volnoběhu zadní kolo a volnoběh držel. Seřizuj za teplého motoru a bez zapnutých světel.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...