Nepíšeš základní informace, jako - proč jsi dělal GO motoru, jestli jí dělal někdo, kdo to viděl rozebraný poprvý, nebo nějakej zkušenej mechanik, jak jsi zvolil velikost nový trysky, jestli je směs správně naladěná, jesti už to dělalo před GO, nebo se to objevilo až pak... A hlavně jakým způsobem se motor sekne? Jako že se najednou zastaví, jako když se zadře píst, nebo jako že chcípne jako když dojde benzín? Těžko radit s takhle všeobecným popisem problému.
Každopádně si pročti tohle moje vlákno na jiným fóru, jestli jsou projevy tvýho skutra podobný jako jsem měl já, třeba ti to pomůže - podotýkám, že v mým případě šlo o 2T motor s šoupátkovým karburátorem - ty budeš mít asi 4T s membránovým karbecem, ale ta závada, co jsem měl já, by se tam mohla vyskytnout taky:
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... =4&t=16940