od Mr.Voza » 27 dub 2014, 12:29
Nepíšeš základní informace, jako - proč jsi dělal GO motoru, jestli jí dělal někdo, kdo to viděl rozebraný poprvý, nebo nějakej zkušenej mechanik, jak jsi zvolil velikost nový trysky, jestli je směs správně naladěná, jesti už to dělalo před GO, nebo se to objevilo až pak... A hlavně jakým způsobem se motor sekne? Jako že se najednou zastaví, jako když se zadře píst, nebo jako že chcípne jako když dojde benzín? Těžko radit s takhle všeobecným popisem problému.
Každopádně si pročti tohle moje vlákno na jiným fóru, jestli jsou projevy tvýho skutra podobný jako jsem měl já, třeba ti to pomůže - podotýkám, že v mým případě šlo o 2T motor s šoupátkovým karburátorem - ty budeš mít asi 4T s membránovým karbecem, ale ta závada, co jsem měl já, by se tam mohla vyskytnout taky:
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... =4&t=16940
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP