Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
16 kvě 2014, 17:15
Vypadá tento zvon že s ním něco je? Díky
Picture 2.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 kvě 2014, 18:08
Jako podle fotky ? )))) Hoď ho na soustruh a uvidíš.
16 kvě 2014, 18:43
Tuner: Uz si prodal kombinezu?
za kolik by byla?
16 kvě 2014, 19:54
Podle fotky to fakt nikdo nepozná
Tak ho nasaď a uvidíš, jestli to bude škubat nebo vibrovat. Může bejt OK, ale taky nemusí. Když to bude vibrovat, nebo škubat, tak budeš vědět, že to je tím.
17 kvě 2014, 16:22
Tak ja nevím, jestli jsem úplně levý, ale ten šroub na spojce prostě povolit nejde. Sehnal jsem si svěrák i starý řemen, do svěráku dal matku a zkoušel s řemenem spojkou otočit a nešlo to ani ve dvojku. Dal jsem to nějakému místnímu automechanikovi, ať to zkusí, ale nevím jestli si s tím poradí, fakt to drží, jako přivařené.
Doufám že pak nezjistím, že kontrastka nemá žádný efekt.
22 kvě 2014, 18:38
Tak nová kontrastka je konečně ve spojce, nakonec sem to svěřil servisu, který ji za tři stovky vyměnil
Ale zdá se mi teď, že by to chtělo poladit ty válečky, a v souvislosti s tím, bych vás chtěl poprosit o radu.
S novou evidentně o dost tvrdší kontrastkou, teď sou rozjezdy nic moc, když otočím heftem tak se zapřenýma nohama udržím skůtra ve vyšších otáčkách než před tím - znamená to že mám válečky moc lehké, nebo těžké? Na nějakém návodu sem našel, že budou válečky asi moc těžké, ale to se mi nezdá, když jsem dal pružinu tvrdší a v tom samém návodu se píše, že těžší pružina = nutné těžší válečky, ... ?
K variátoru přišly válečky 5,8g a 6,3g - zkombinoval jsem je 3:3 - Není taková gramáž celkem vysoká? V návodech na dolazování válečků se začíná na 5g a končí na nějakých 4,5g. Ale nevím.
Taky po rovince si myslím, že by ta maximálka mohla jít s doladěním variátoru ještě výše. Z mírného kopce na úseku asi 400m sem z toho dostal podle tachometru 75km/h, podle gps jen 62km/h.
Prosím nepište že je třeba vyměnit spojkové pružiny, spojku už v životě nerozdělávám a ani nesundávám, to radši půlit motor.
Jinak spojkový zvon je ok.
Děkuji
22 kvě 2014, 21:55
Jestli ti teď motor běží ve vyšších otáčkách a potřebuješ je snížit, tak dej težší válečky.
25 kvě 2014, 17:07
Zkusil jsem dát 6,3g a jelo to celkem tragicky. Pak jsem dal 5,8g a rozjezdy byly perfektní, ale pak sem zjistil, že motor stále vysoké otáčky nestíhá a vynechává - čím to může být?
Mám několik teorií, jedna z nich je ta, že když jsem po něčem ve variátoru mlátil kladivem, tak jsem urazil jednu takovou tu něco jako hmoždinku od airboxu. Teď je tedy v airboxu malinkatá díra v místě, kde byl šroubek, teď tam není, protože jsem uvnitř urazil to v čem držel, ... Myslíte si že by to mohlo vadit a mohl by to být ten problém že motor vyšší otáčky nestíhá? Mám to nějak zaslepit, nebo opravit?
Další z teorií je ta, že jsem dost dlouho neměnil ani nečistil vzduchový filtr, ale zdá se být čistý, ... ?
To samé palivový filtr, dloho neměněn, ale vypadá čistě, ... ?
Nebo něco s karburátorem, větší trysky?
Nemůžu při stále vysokých otáčkách odvařit motor?
Díky
25 kvě 2014, 21:25
Jestli ti teď po výměně kontrastky za tvrdší beží motor ve vyšších otáčkách a to až tak vysokejch, že to jede hůř, tak potřebuješ k tý tvrdší kontrastce dát těžší válečky, aby ti klesly otáčky motoru. Jestli jsi zkoušel jenom 5,8g a 6,3g, tak je to rozdíl 0,5g - 4T motor má plochou výkonovou křivku, takže 0,5g rozdíl na válečkách ani nemusíš poznat - zkusil bych jít s gramáží ještě vejš a to klidně řádove o gramy - třeba bych zkusil objednat 7g a 8g a pak je zkušet kombinovat.
Honza.x píše:...když jsem po něčem ve variátoru mlátil kladivem...
Jestli máš v airboxu díru, tak jí určitě zaslep - přisává to tam tudy falešnej vzduch.
26 kvě 2014, 07:47
Když jsem tam dal 6,3 tak bylo cítit že to je už moc těžké, motor měl problém dostat se do otáček, dobře to jelo jen z kopce - myslíš že mám i přesto zkusit ty 7g válečky, že by to mohlo být lepší?
Dal jsem zpátky 3x6,3g a 3x 5,8g , tato kombinace je s tím co mám nejlepší, ale pořád se mi zdá, že to není ono, skoro bych řek, že před výměnou kontrastky to jezdilo lépe.
Mě skoro i vyhovovala gramáž 5,8g , rychlý odpich, zrychlení do kopce, ale motor začal škytat a vynechávat, skoro sem se bál že ho odvařím, napadlo mě, jestli by nepomohla větší tryska karburátoru, nebo celý karburátor, ... ?
Děkuji
26 kvě 2014, 19:24
Asi teď položím naprosto stupidní otázku, ale jak poznám zanesený palivový filtr?
Dnes jsem projížděl skůtra a najednou začal z ničeho nic chcípat. Všim sem si, že nechytá ani na startér, musel jsem ho vždycky nakopnout, když jsem ho nastartoval tak běžel normálně, když jsem ho sundal z hlavního stojanu, tak hned chcípnul, vždycky, jako by to reagovalo na změnu polohy skůtru.
Benzín v palivovém filtru byl takový růžový, tak sem ho vyměnil, v novém filtru vypadá bezbarvě, ale stejně to chcípalo furt. Asi po 5km to najednou přestalo a začlo to jezdit normálně a hlavně to nechcípalo.
Chci se zeptat, zda se můžu spolehnout na to že to bylo tím palivovým filtrem, ... ? Nebo tím že se motor více zahřál? Původní filtr mi teď vůbec nepřipadá špinavý, kdyby to nezačlo chcípat, vůbec bych ho neměnil.
Děkuji
26 kvě 2014, 21:00
Je jisté že palivový filtr má na to vliv protože tam je špatný průtok paliva do karburátoru.Je možné ,že jsi ho měl částečně ucpán a nestačil dotékat do karburátoru pro provoz motoru,proto to mohlo také chcípat.Jestli se můžeš spoléhat,že to dělal ten filtr tak to Ti přesně neřeknu když to nedělám,může tam být také něco jiného,takto se to nikdy nedá přesně na dálku říci.Ale taky bych vyčistil karbec hlavně trysky a kanálky.
26 kvě 2014, 21:11
K tomu variátoru - předím jsi psal, že po výměně kontrastky za tvrdší se zvedly otáčky motoru a jede to hůř. Teď zas píšeš, že to s lehkejma válečkama jede nejlíp. Tak já fakt nevim. Jestli ti to s těma 5,8g vyhovuje, tak je tam nech. Jestli si myslíš, že by to mohlo mejt lepší, tak nakup válečky různejch gramáží a zkoušej. Takhle se to nedá říct, když to člověk nemůže projet a cejtit pod prdelej.
27 kvě 2014, 21:09
Já s tímhle nemám moc zkušeností.
Kombinace válečků +-6g se mi zdá být nejlepší, ale myslím že mám ještě problém někde jinde.
Ve vysoké rychlosti a vysokých otáčkách motor začne (někdy) vynechávat a jakoby začal chcípat. Podobný pocit jako když dochází benzín, ale taky nemusí stíhat svíčka, nevím. Svíčka není ale nijak stará a ani není černá, obyč NGK.
Myslíte že by to chtělo větší trysky nebo nový karburátor?