Tak nová kontrastka je konečně ve spojce, nakonec sem to svěřil servisu, který ji za tři stovky vyměnil
Ale zdá se mi teď, že by to chtělo poladit ty válečky, a v souvislosti s tím, bych vás chtěl poprosit o radu.
S novou evidentně o dost tvrdší kontrastkou, teď sou rozjezdy nic moc, když otočím heftem tak se zapřenýma nohama udržím skůtra ve vyšších otáčkách než před tím - znamená to že mám válečky moc lehké, nebo těžké? Na nějakém návodu sem našel, že budou válečky asi moc těžké, ale to se mi nezdá, když jsem dal pružinu tvrdší a v tom samém návodu se píše, že těžší pružina = nutné těžší válečky, ... ?
K variátoru přišly válečky 5,8g a 6,3g - zkombinoval jsem je 3:3 - Není taková gramáž celkem vysoká? V návodech na dolazování válečků se začíná na 5g a končí na nějakých 4,5g. Ale nevím.
Taky po rovince si myslím, že by ta maximálka mohla jít s doladěním variátoru ještě výše. Z mírného kopce na úseku asi 400m sem z toho dostal podle tachometru 75km/h, podle gps jen 62km/h.
Prosím nepište že je třeba vyměnit spojkové pružiny, spojku už v životě nerozdělávám a ani nesundávám, to radši půlit motor.
Jinak spojkový zvon je ok.
Děkuji