Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod TUNER » 08 dub 2014, 12:49

Ideální pořídit si kombinezu a další vybavení a vyrazit na nějaký motokárový okruh kde se ti prakticky "nemá co stát".... Pádů pár taky bylo,ale kombineza ti v tomhle hodně zachrání od odřenin,maximálně máš pár monoklů. Důležité jsou dobré pneumatiky,správně nahuštěné a pak už jde o to se nebát a na to kolínko to položit ;-) )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 12 kvě 2014, 20:02

Zdravím všechny po delší odmlce :)

Válec už má najeto přes 300km, předpokládám že je již zajetý a netřeba ho dál šetřit.

Dnes jsem si koupil nový variátor, za cca. 600,-Kč, původně jsem plánoval variátor jen za 300,-Kč.

rád bych Vaše názory, co na něj říkáte

http://allegro.pl/wariator-sprezyna-spr ... 63482.html

Nemá někdo nějaký návod na výměnu variátoru? Našel jsem jen tento http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... =32&t=8025

Je stejná výměna variátoru u 2t jako u 4t?

Děkuji
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 12 kvě 2014, 20:26

Ten návod na výměnu variátoru je pro 2T. Ty hlavně nestrkej do válce nic, jako ten pist stopper v návodu, jinak zohejbáš ventily! To si můžeš dovolit u 2T, ale i tam je to podle mě pěkná prasárna - do válce nic kromě svíčky, pístní sady a vzduchu s trochou rozprášenýho benzínu nepatří! Potřebuješ něco na přidržení variátoru při povolování matice - třeba tohle http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-variostopper-q4t/ nebo tohle http://www.youtube.com/watch?v=9JyVv46OSCk nebo rázovou pistoli. Výměna už není složitá, stačí si zapamatovat v jakým pořadí z klikovky věcy sundáváš a ve stejným pořadí je tam naskládat.

Pak se s náma můžeš podělit o zkušenosti s novým variátorem, protože co vím, tak varec za 6 stovek tady ještě nikdo nezkoušel.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 12 kvě 2014, 21:21

Díky, už jsem tam málem chtěl strkat šroubovák :)

Jsem přesvědčený že variátor bude ok, po tom co jsem si do skůtra dal 80ccm válec a jsem nadmíru spokojen, a původně jsem plánoval ten variátor jen za 300,-Kč.

Nenapadá někoho, co po variátoru a válci dále vylepšovat? Karburátor, nebo něco jiného? Má to u 4t smysl?

Dnes jsem si všiml, že motor při větších otáčkách trošičku vynechává (sem tam), neví někdo, čím by to mohlo být? Větší trysky karburátoru?

Díky
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod TUNER » 12 kvě 2014, 22:08

Další vylepšení bych viděl ve stroji kterej už nemusíš vylepšovat.......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Alda1965 » 12 kvě 2014, 23:14

Ahoj taky jsem si nechal u skutru Yuki Matrix 50 4T předelat válec na 80 ccm dělal mi to servisák a vím že říkal že tam dával právě i větší trysky a také do variátoru těžší válečky a nakonec jsme tam dali i jiný řemen o něco málo větší, motor teť nejde tolik do otáček a rychlost se rapidně zvětšila a ručička tachometru hbitě leze až za poslední císlo na stupnici což je šedesátka a dle odhadu vzdálenosti bych to odhadoval tak na 75 šlo by i dál ale bojím se že by se strhnul tachometr. Nemáte s tímto někdo zkušenost kolit tacho vydrží přes svůj limit? Jinak do kopců je skůtr také svižnější oproti tomu jak tomu bylo u obsahu 50 je to teť o něčem jiném.
Uživatelský avatar
Alda1965

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 120
Registrován: 05 kvě 2012, 05:34
Bydliště: Křesetice okres Kutná Hora
Skútr / moto: Yuki Matrix, Yuki Fairy 125, TGB Tapo a Bullet 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 13 kvě 2014, 07:31

Tachometr rychlostí je tak nestrhneš. Viděl jsem Aeroxe, kterej opřel ručičku tachometru z druhý strany o doraz :lol:
A i kdyby jsi ho strhnul, tak žádná škoda - stejně ukazuje nesmysly - kup si přensej cyklocomputer.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 13 kvě 2014, 20:54

Příště mi prosím napište, že tak fest jak to bylo utáhnuté, že tak to taky musím utáhnout zpátky :) 2km jsem tahal skutřík do kopce pěšky :)

Jinak se montáž povedla, jezdí to o poznání lépe, rychlejší odpich, větší rychlost do kopce, maximálku jsem zatím nezkoušel.

Ale mám problém s tou kontrastní pružinou, nemůžu tu zadní část uchytit abych mohl matku povolit. Je i na to nějaká finta? Je ta kontrastní pružina důležitá? Ta nová je celkem pevná, ale instalace se nezdařila. Bude mít výměna nějaký efekt?

Jinak váhu válečku jsem dal kombinaci 5,8g a 6,3 - 1:1 .

S variátorem za 600,-Kč jsem nadmíru spokojen. Jestli ta pružina to ještě zlepší, ... uvidíme.

Původně jsem chtěl variátor za 300,-Kč, ale omylem jsem koupil a zaplatil dva, tak jsem jim napsal, ať pošlou za tu cenu nějaký lepší :) Řekl bych, že to bude ten samý, jen s kontrastní pružinou.

K těm tachometrům - je normální, že ten můj, když ukazuje 60km/h tak mám na GPS 50km/h? Čemu věřit?

Na jakou rychlost se dá taková původní 50ka dostat?

Vím že mi tuner psal, že další vylepšení je už jen nový skůtr, ale třeba nový karburátor by nepomohl?

Díky
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod TUNER » 14 kvě 2014, 06:06

Pokud do toho chceš sypat dál peníze,tak můžeš dát třeba lepší hlavu,vačku a pokud má skútr dost síly,tak delší převody,které zvýší maximální rychlost.
Kontrastka - Většinou stačí matku dát do svěráku,ani to nemusíš utahovat a rukama za řemenice povolit.

Originální tachometry ukazujou v drtivé většině špatně,takže se rozhodně řiď tím co ukazuje GPSka. Vhodná je i montáž cyklocomputeru který si nastavíš zcela přesně podle obvodu kola,případně doladíš dle GPS.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 15 kvě 2014, 19:25

Zase Vás chci poprosit o radu.

Spojku jsem po těžkém porodu sundal - sikama jsem chytil spojku, sika utáhl svěrákem, postavil takovou rampu o kterou se to zastavilo, na račnu s ořechem dal tyčku z vysavače, sedl sem si na stroj a pak tu pitomou matku uvolnil.

Ale za boha nemůžu rozebrat tu spojku. Nemám takový klíč ani ořech. Zkoušel jsem to zase chytnout sikama a sika do svěráku, a pak mlátit po tom kladivem, ale nemám tu spojku do čeho uchytit. :(

Musím potom ten šroub s tou spojkou taky tak moc utáhnout?

Díky
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 16 kvě 2014, 07:40

Tyjo, řezat do toho kladivem, to jsou věcy :shock:

Chytni matku spojky do svěráku, ale moc neutahuj, ať jí nazkroutíš. Pak vem třeba starej řemen, obtoč ho jednou kolem spojky, na koncích ho chytni sikovkama, aby jsi jím tu spojku jakoby stáhnul a tím to povol.

Tady je to na jedný fotce vidět: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/

Nevím jak hodně to máš utažený teď, ale utahuje se to dost, aby se to nepovolilo. Taky je dobrý používat lepidlo na závity.

Mimochodem, jak jsi psal, že jsi při povolování matky spojkovýho zvonu držel spojku sikovkama a ty měl stažený svěrákem, to jaky myslíš, že jsi do těch sikovek chytnul spojkovej zvon za jeho vnější okraj a pak je stáhnul svěrákem?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 16 kvě 2014, 08:06

Chytl jsem do sikovek ten kryt spojky, co je uplně na začátku, chápu správně, že spojkový zvon je to, v čem běží řemen? Na ten jsem nesahal.

Nemám doma pořádný svěrák, vlastně po tom, co jsem mlátil kladivem do toho co jsem měl, tak sem ho rozmlátil, dneska po práci musím pojezdit po známých, a povolit to u někoho, kdo pořádný svěrák má. V nejhorším zajedu se samotnou spojkou do nějakého servisu, kde mi to snad za dvě stovky povolí.

Ještě že je dneska hnusně, štvalo by mě, kdyby bylo hezky a já měl stroj rozebraný a nepojízdný.

Tak oprava - do sikovek jsem chytnul spojkový zvon, ... Je to zlé? já si říkal že nemá skoro žádnou funkci, ... ?

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 16 kvě 2014, 15:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 16 kvě 2014, 08:41

A Tvoje další otázka bude: "Po rozmovntování a smontování spojky se mi při rozjezdu klepe skůtr - ty vibrace jsou jakoby od spojky."

A rovnou ti na ní odpovím: "Protože jsi těma sikovkama asi zohejbal spojkovej zvon, kterej je teď šišatej." :!:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 16 kvě 2014, 08:50

Já myslím že není zdeformovaný, ten kruh zůstal zachovaný, jen okraj toho zvonu kde jsem ho chytnul má na sobě zuby po sikovkách. :'-(
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 16 kvě 2014, 08:56

No jak myslíš - tak až pocejtíš při rozjezdu nějaký vibrace, nebo škubání, tak aspoň budeš vědět, čím to je. Na zvonu stačí desetina mm a už to je znát.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků