Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 02 dub 2014, 12:20

Tak hotovo - nastartované :)

Motor běží krásně, nachystaný kýbl s vodou na hašení plamenů jsem nepotřeboval :)

Zdá se mi, že běží tiššeji než s původním válcem.

Teď už jen domontovat plasty, ať si mám na co sednout a trochu to projet :)

Ty šrouby hlavy jsem nepřitahoval momentovým klíčem.

Kdyby tohle četl někdo jako já (někdo kdo neviděl rozebraný motor ani na fotce), tak se to s radami zkušenějších dá zvládnout, původně jsem čekal, že to bude horší a že minimálně dva týdny nebudu mít na čem jezdit.

Ještě jednou všem děkuji za rady a pomoc. :)
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 02 dub 2014, 17:59

Šikula, když už to máš funkční, tak snad už jenom k tomu dotažení hlavy - měla by se určitě utahovat momenťákem na určitej dotahovací moment. Když jí dotahuješ od oka a dotáhneš jí málo, tak ti pak může špatně těsnit a když to dotáhneš moc, tak můžeš při dotahování utrhnout šteft (to jsou ty 4 šrouby, na kterejch válec s hlavou drží), nebo můžeš zkurvit těsnění pod hlavou. Po najetí cca 500-1000 km, až si to všechno sedne by bylo dobrý ještě jednou hlavu přetáhnout momenťákem a seřídit znova ventily.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 02 dub 2014, 18:59

Tak sem najel prvních 50km :)

Větší objem je fakt znát a je to paráda, jako bych střihnul další drát s restrikcemi v CDI.

Mnohem rychlejší rozjezd a ani nejde poznat rozdíl, když jedu do prudkého kopce. Snažil jsem se to moc nehnat a nejet víc než 40km/h, ale trošku jsem to musel otestovat :)

Ještě bych se chtěl zeptat k zajíždění, ... Můžu teď po 50km to trošku prohnat? Na plné otáčky, alespoň na chvilku?

Ty šrouby jsem utáhnul docela fest, určitě bych to víc nedotahoval ani momenťákem, ale zkusím si ho od někoho sehnat a utáhnu to znova, díky.
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Dusan14 » 02 dub 2014, 21:51

Rozhodne nie, pockaj tak po 500km mozes vyskusat a po 1000km by mala zacat klesat spotreba a ist lepsie do otacok.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 03 dub 2014, 15:17

A je vhodné jezdit během zajíždění ve dvou?

Jaké následky by vlastně mohl mít špatně zaběhnutý válec?
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Vratas » 03 dub 2014, 15:52

Zajíždění = šetrnější zacházení s motorem. Přijde ti jízda ve dvou pro motor šetrnější ?? Trošku logiky :wink:
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Winterwolf » 03 dub 2014, 16:15

Zas tak bych se toho nebál, když mi na číně ve Scootlandu vyměnili válec za 72ccm tak jsem na ní sednul s přítelkyní naložil 2 plné cestovní tašky a jeli jsme 50km k rodičům :mrgreen:

Podotýkám , že ten motůrek pak najezdil x tisíc km bez problémů :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 04 dub 2014, 11:52

Potřeboval jsem jen odvézt přítelkyni, cca. 2km

Přemýšlím teď o novém variátoru. Je zaručené, že když koupím sportovní variátor, že to bude líp jezdit? A podle čeho vlastně variátor vybrat? Když je v popisu napsané, že je určen pro můj motor, bude pasovat nebo záleží na více věcech?

Mohl by být tenhleten http://allegro.pl/wariator-sport-tuning ... 93940.html ?

Výjde na cca. 350Kč i s dopravou, po tom co mi běží 80ccm válec za 500Kč, bych se vůbec nebál si tak levný díl koupit.

Bude třeba vyměnit ten řemen co je u variátoru?

Děkuji
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod TUNER » 04 dub 2014, 12:20

Podle začátečnických dotazů,bych napřed pročetl nějaké základy ať víš co a jak funguje.

http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod zhongyu » 04 dub 2014, 13:48

Na ten varyator se vykašli je na nic horší než série. Je tu sra..a
zhongyu

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 01 črc 2012, 20:57
Bydliště: Dymokury
Skútr / moto: Zhongyu ZY50QT-7
Tuning / úpravy: Restrikce,ladak samodomo

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 04 dub 2014, 14:09

Proč myslíš? Jen kvůli ceny, nebo něco konkrétního? Já myslím, že jestli má správný sklon stoupání válečků, tak bude lepší než sériový, ... ?

13:41 edit:
TUNER píše:Podle začátečnických dotazů,bych napřed pročetl nějaké základy ať víš co a jak funguje.

http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/

Ty články mám pročtené, z nich bych udělal závěr, že jen ten jiný sklon stoupání válečků výkon zlepší. Dolaďování váhy válečků bych řešil až v další fázi, nejdřív bych vyměnil ten variátor.

Když jsme u těch válečků, mohl bych tam nechat např. tyto testovací válečky na stálo http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-va ... testovaci/ ?

Můžu se tě zeptat, v jaké rychlosti si jel na té tvojí profilové fotce?
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 dub 2014, 14:51, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod KYBLOS » 04 dub 2014, 14:49

Až budeš dělat nějakou další úpravu, kdy budeš potřebovat zjistit, se kterými válečky to jede lépe, tak už nebudeš mít s čím testovat? Na stálo bych je nepoužil. 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 05 dub 2014, 18:53

Tuner na tý jeho profilový fotce nejede žádnou rychlostí. Stojí na místě s nakloněným skůtrem a je opřenej kolenem o zem, to jsi nepoznal? :lol: :lol: :lol:
(joke)
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod TUNER » 06 dub 2014, 22:01

Testovací ti nevydrží tak dlouho,proto je lepší po otestování a zjištění správné váhy nějaké kvalitní. Nebo si kup kvalitní jedny těžší a postupně můžeš odlehčovat a pak je tam nechat.

OT : Rychlost v tom místě z fota (Vysoké Mýto - nájezd do cílovky) byla něco kolem 40-50 km/h ale takhle se jezdilo i před tribunou kde bývala rychlost kolem 70 km/h. Maximálka na okruzíh cca kolem 80 km/h na silnici z kopce až 90.....vše dle GPS. Průměrná rychlost na okruhu kolem 60 km/h.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 07 dub 2014, 20:18

Děkuji za odpovědi, asi jen vyměním ten variátor, a až zase budu mít pocit, že by to mohlo být rychlejší, tak budu zkoušet válečky, zatím tam dám ty, co k variátoru budou.

Můžu se zeptat, jestli mám vybrat variátor jen podle typu motoru, nebo musím měřit rozměry?

Zatím mám vybraný tento http://allegro.pl/wariator-sport-tuning ... 93940.html

TUNER:
Asi položím úplně stupidní otázku, ale jak tento styl zatáčení cvičit, a jaké musí být podmínky, abych se neválel dalších 50metrů po asfaltu?

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 dub 2014, 20:24, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků