Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Dusan14 » 01 dub 2014, 07:42

Co to nede vybrat? Segerky si vymontoval? Otaca sa piest na cape alebo sa cap neotaca a cele sa to otaca v oku piestnice? Ak sa neotaca cap v pieste zozen teplovzdusku nahrej piest tem sa roztiahne a cap vytlacis von, ak by to neslo treba vyrobot pripravok na vytlacenie.capu.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 01 dub 2014, 08:13

A jak mám vymontovat ty segerky? Já se k tomu pístu pořádně ani nedostanu :(

Nemůžu vytáhnout ten čep, a teplovzdušku nemám. Nestačilo by to nahřát zapalovačem?

Píst se neotáčí.

10:10 edit:
Tak pojistné kroužky pístního čepu jsem sundal, sice nemám tušení, jak tam dám ty nové ale to je jedno.

Ale stále s tím čepem nemůžu hnout, prosím o radu, jestli to nemám něčím polít, třeba WD-40, jestli by to nepomohlo.

Taky mě napadlo že by asi nebyl moc dobrý nápad píst zahřívat zapalovačem. Díky

12:49 edit:
Tak píst je i s čepem venku, vyrobil jsem si a to tohle http://ondramotopage.wz.cz/stahovak.htm .

Kdyby tohle někdy četl někdo kdo by měl stejný problém, tak bez toho to opravdu nejde.

Za chvilku začnu nový válec montovat, tak předpokládám že se zde budu dotazovat na to, s čím budu mít problém.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 dub 2014, 18:06, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 01 dub 2014, 14:54

Jestli můžu doporučit, ucpi si tu díru do klikový skříně aspoň hadrem, nebo Ti tam něco spadne (třeba Ti tam vystřelí ségrovka pístního, až jí budeš cpát do pístu) a budeš půlit motor, protože jinak to tam odsud nedostaneš.

A sundej si ten podsedlovej plast, vždyť tahle k tomu nemužeš mít pořadnej přístup.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 01 dub 2014, 15:18

Děkuji, tu díru jsem ucpal. Bojím se, že když ty plasty sundám, tak se mi rozpadne půlka motorky, ale asi to budu muset udělat kvůli těm pojistným kroužkům.

Nenapadá někoho nějaká rada, jak tam ty kroužky nacpat?
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 01 dub 2014, 15:31

Záleží jaký sérgovky tam máš. Jestli jsou to ty jenom ve tvaru "C", bez ničeho, za co by se daly chytnout, tak ty se tam cpou špatně, no... chce to cvyk. Třeba tenhle tvar už je lepší http://www.scooter-tuning.cz/segrovka-pistniho-3 ty se daj chytnut špičatejma kleštěna za ten konec, co vyčnívá dovnitř díry, ten druhej konec vložit do drážky v pístu, kleštěma zatlačit proti, aby se ségrovka propružila a vrazit jí na svoje místo
a nejlíp se tam cpou tyhle http://www.scooter-tuning.cz/segrovka-pistniho-4 ty se daj pěkně chytit do špičatejch kleští za ty oba konce uvnitř díry, lehce zmáčknout, vložit a pustit.

Kdyžtak můžeš oměřit ty, co máš, jestli maj jsou to ty obyčejný "C" a koupit tyhle lepší, než něco zkurvit (třeba poškrábat píst) při pokusech nacpat tam ty blbý.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 01 dub 2014, 16:05

Byl k tomu ten druhý typ.

Ale teď asi řeším problém, někde mi ta jedna segrovka spadla, a ja ucpal jen tu jednu díru, ze které čouhala ta ojnice s pístem, a tu ségrovku teď nemůžu najít, hledal jsem ji skoro hodinu. Je možné že spadla do té díry s tím řetězem... :-(

Vadilo by to moc?

Chtěl bych se zeptat, v jaké poloze mají být ventily a píst při nasazení toho řemene v hlavě motoru? Jestli na tom vůbec záleží

Měl jsem stejný problém (se stejnou motorkou). Odmontuj startér (je pod karburátorem), rozeber ho, a jestli bude smrdět jako spálený tak je třeba nový, já koupil nový z polska asi za 300,-Kč i s poštovným.
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 01 dub 2014, 20:52

Jestli ti spadla dolů k rozvodům, tak bych jí tam určitě nenechával.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Dusan14 » 01 dub 2014, 22:20

Nieje tam nahodou retaz ? Ano zalezi na tom, na magnete je znacka a na ozubenom kolese vackoveho hriadela tiež. Este ked prezradis o aky motor ide....

To sa ti podarilo teda. Ty mas motor este v motorke ? Neviem ako to mas ty ale ja som ho po povoleni 3 skrutiek vytiahol zo zadnym kolesom von lebo rrobit to v tom rame si neviem predstavit...
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod TUNER » 02 dub 2014, 05:57

Asi není nejlepší s každym dotazem zakládat nové temata ne ?? Yuki new speedy tady má dost temat,včetně těch co jsi založil před tímhle,kde můžeš pokračovat...hmmm ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Vratas » 02 dub 2014, 07:42

Všechna témata s tímto skútrem založené Honzou byla sloučena do tohoto jednoho. Pokračuj Honzo v něm a nezakládej s každým dalším problémem další a nová témata k jednomu skútru ! ! !

Vratas
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 02 dub 2014, 07:44

Dusan14 píše:Nieje tam nahodou retaz ? Ano zalezi na tom, na magnete je znacka a na ozubenom kolese vackoveho hriadela tiež. Este ked prezradis o aky motor ide....

Je to motor 139QMB. Značky na tom ozubeném kole jsem si nevšimnul. Kde mám prosím hledat ten magnet?

Nenapsal by někdo stručný návod pro někoho, kdo o tom neví skoro nic?

TUNER píše:Asi není nejlepší s každym dotazem zakládat nové temata ne ?? Yuki new speedy tady má dost temat,včetně těch co jsi založil před tímhle,kde můžeš pokračovat...hmmm ?

Omlouvám se, chtěl jsem aby si mě rychleji někdo všimnul.
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Vratas » 02 dub 2014, 07:45

Oni si tě lidé všimnou, neboj se. Forum samotné to umožňuje všimnout si nových témat a nových příspěvků v nich, pokud si klikneš :wink:

PS : Proč se sám hrabeš v rozvodech, když o tom nevíš nic jak píšeš? :roll:
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Mr.Voza » 02 dub 2014, 08:07

Honza.x:
K těm rozvodům:
http://www.youtube.com/watch?v=0r9JKKjaTlQ
Na začátku tohohle videa je vidět ta značka na rotoru zapalování a ty 3 díry na rozvodovým kole vačkový hřídele v jaký musej bejt poloze. Tu značku na magnetu nastavíš proti tomu výčnělku na karteru a na rozvodovým kole pak musej bejt ty 2 protilehlý díry zároveň s okrajem hlavy válce a ta třetí díra musí směřovat ven z hlavy válce. Takhle to celý poskládat a pak je ještě potřeba seřídit správnou vůli ventilů:
http://www.youtube.com/watch?v=3gwoe1xPiZE
seřízení ventilů je dobrý po nějakým nájezdu, až si to všechno sedne udělat znova.

V tom videu uvádí vůle 0,05mm. Nevim jestli je to stejnej motor, jako máš ty. Kdyžtak si někde zjisti jaký maj bejt vůle na Tvým motoru.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Honza.x » 02 dub 2014, 08:44

Super, přesně tohle jsem potřeboval vědět, díky moc. :)

Ty vůle ventilů se seřizují momentovým klíčem? Stane se něco, když je nechám tak jak byly?

Ještě jednou díky, snad dneska vyzkouším první start nového válce, pro jistotu to stejně budu startovat venku s hasičákem v ruce.
Vratas píše:Oni si tě lidé všimnou, neboj se. Forum samotné to umožňuje všimnout si nových témat a nových příspěvků v nich, pokud si klikneš :wink:

PS : Proč se sám hrabeš v rozvodech, když o tom nevíš nic jak píšeš? :roll:

Já na to nikoho nemám, a nechce se mi platit v servisu 2tis. Už mám nasazenou hlavu, vypadá to, že už zbývá jen seřídit ty ventily, tak že bych to mohl zvládnout.

Co byste doporučily před prvním startem? Mám stříknout trochu benzínu přímo do válce? Mám to nakopnout ručně, nebo startérem?

Stejně mi je záhadou, že to seřízení ventilů v žádném návodu co mám nepsali, málem bych to včera nastartoval neseřízené.

Ještě jednou díky všem.
Picture 35.png

8:53 edit:
Tak ty ventily jsem s tím magnetem seřídil, ale všimnul sem si jedné věci.

Když jsem to seřídil a nasadil rozvodový řemen, a pak jsem pootočil tím magnetem kolem dokola, znovu na značku, tak značky na rozvodovém kole byly naopak - dvě značky naproti sobě byly na správném místě, ale ta třetí byla na druhé straně, směrem k motoru - Je to tak vpořádku?

10:23 edit:
Tak už jen namontovat výfuk a dolít olej, potom to nahodím.

Bojím se, že se tam při startu něco posere, třeba že se zadře motor. Co nejhoršího by se mohlo stát a co by se pak muselo opravit?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 dub 2014, 18:13, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
Honza.x

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 04 dub 2012, 20:01
Skútr / moto: Yuki New Speedy 50/ 4t

Re: Yuki New Speedy 50 - technické problémy

Příspěvekod Dusan14 » 02 dub 2014, 12:08

Kontrolna otazka hlavu si dotahoval monentovym klucom ? ...ked si to zle poskladal stretne sa piest s vetilmi a minimalne tie bude treba menit.... Ak si prehodil casovanie cakaj ohen a dym z karburatora :D
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků