Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
20 srp 2013, 11:23
mam problem s timto skutrem a nevim co dal .problem spociva v tom ze kdyz nastartuji a jedu tak cca po 4km to vypne i pri plne rychlosti a nejde nastartovat az zase po nejake dlouhe dobe nevite cim by to mohlo byt nebo na co se podivat .chcipne motor za jizdy jako bych vypnul klicek
20 srp 2013, 11:27
Že by podtlakový ventil benzínu? Dělá to ve všech jízdních režimech?
20 srp 2013, 11:34
A nastartovat jde v pohodě ? Vyměň svíčku , zkontroluj fajfku a kabel spojující cívku s fajfkou.
20 srp 2013, 11:38
Koukni i na karburátor, zda správně dovírá plovák a drží si hladinu benzínu v komoře. Jinak co se svíčky, fajfky a kabelu týče. Tyto všechny tři věci bych rovnou vyměnil např. za NGK ať máš klid, protože ty originální plechové fajfky a kabely těchto skútrech na nejsou nic moc.
21 srp 2013, 09:32
fajka a svicka vymeneny a stale to dela jinac o tom nastartovani je to taky trochu problem startuje to trosku blbe ale na to jsem si zvykl takze mam zkusit jeste ten kabel myslite ze tim to bude
a o tom karburatoru jak to mam zkontrolovat
21 srp 2013, 09:53
Podívej se na ten karburátor detailně. Musíš ho vyndat a rozdělat a zjistit, v jaké poloze ti zavírá plovák přívod paliva. Plovák musí být při zavření paliva vodorovně s hranou komory karburátoru. Ověříš to pomocí hadičky nasazené na přívod benzínu a foukáním do ní a zároveň pohybováním plovákem.
Kdyby si neměl plovák nastavitelný, tak tady jsou opravné sety jak na 2T tak 4T, které ten problém řeší spolehivě :
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-o ... pi-keeway/http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-o ... ru-16mm-1/Jinak ten kabel si kup taky, ty čínské originály v sobě nemají tolik vodivých drátů - vláken a může to blbnout.