Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
01 bře 2010, 19:43
Zdravim, yuki matrix 50 4t ( nekamenujte mne ) V listopadu jsem ji postavil do garaze, dneska jsem se chtel projet, ale nechyta, svicka jiskru hazi, do karbece benzin jde, ve valci tlak je, vzduchovej filtr vycistenej, kde by mohla bejt chyba ?
Diky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 kvě 2013, 23:30, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
01 bře 2010, 20:03
slaba baterka po zime?
01 bře 2010, 20:15
Může to být špatnej sytič, já ho dnes celej měnil...zkus vstříknout benzín přímo do válce co to udělá
01 bře 2010, 20:26
http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 13475.html Sice je to pro moto, ale když se odmyslej věci jako řetěz apod,, tak se to dá praktikovat i na skútry
01 bře 2010, 21:48
zejtra vyzkousim a dam vedet, zatim diky
02 bře 2010, 20:01
Zkus pricpat sani (vstup do airboxu)
03 bře 2010, 14:16
to že ti tam jde benzin neznámená,že tam je...je tam podtlakovej ventil kterej otevře v moment kdy se motor točí(starterem,nakopávačkou) takže šlapat a šlapat
pokud i tak do 10 minut nic tak pár kapek přímo do válce a zkusit
03 bře 2010, 14:48
hlavne je tam v pr..... i baterka, je to gelovka, nemam nabijecku, takze to bud startnu pre utobaterku a projedu se, nebo kopim za 3 kila klasicky olovo a bude.
04 bře 2010, 08:36
chtěl jsi říct rounovku,že jo
a i tu oživíš normální nabiječkou ale musíš jí víc hlídat jestli se moc neohřívá.od pondělka je v Lidlu zase příslušenství na motorky a ta nabiječka co tam je funguje dost spolehlivě a je za pár kaček
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 lis 2013, 21:35, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
04 bře 2010, 09:31
Jen info k té gelovce. Mám taky gelovku a nabíjím to klasickou autonabíječkou. Jeden machr na elektroniku mi řekl, že nabíječky na gelovky je jen reklamní trik. Nabíjí se klasickou formou co normální baterie. Už jsem nabíjel 2 gelovky a vždy v poho.
Naposledy upravil
S.e.m.i.k dne 04 bře 2010, 11:23, celkově upraveno 1
04 bře 2010, 09:49
Baterky gelovky je rozšířený omyl, jak jsem se nedávno dozvěděl. Všechny baterky o kterých si myslíme, že jsou to gelovky jsou ve skutečnosti klasické bezúdržbové baterky. Nabíjet se musejí pomalu, aby neplynovaly. Ale takových omylů je zažitých hodně. Jako třeba že se při startování přes kabely musí autu naložit, aby dávalo hodně proudu. Což je omyl.
Po zimě je opravdu dobré první start přes kabely z auta.
A teď do mě.
04 bře 2010, 11:01
no já jen upřesnim ,že gelové baterie opravdu existují...poslední dobou se používaj do vostrejch endur a tam opravdu je gel a na ty je potřeba trošku spešl nabiječka,ale to co se běžně používá je klasická baterie kde je elektrolit násáklej do rouna a ta se opravdu dá bez problémů nabít normální nabíječkou
04 bře 2010, 12:51
gelovky poznáš podle toho že je mužeš provozovat v jakékoliv poloze tedy i zhuru nohama a také podle toho že pokud to zapneš na autonabiječku spolehlivě ji odrovnáš také ji mužeš mít v mrazu a nezamrzne a bude li nabitá tak i v tom mrazu za pul roku bude pořád točit ale je pravda že bezudržbová není gelovka
04 bře 2010, 13:40
no připadá mi to ,že trošku mícháš jablka a hrušky...tohle je klasická bezudržbová baterie která se velmi často zaměnuje za gelovku...lze jí umístnit v jakékoliv poloze a lze nabíjet běžnou nabíječkou
http://www.yacomi.cz/baterie-nitro-yt12abs-pi-344.html
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 lis 2013, 21:36, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
04 bře 2010, 14:03
Tak mi tedy reknete, co tam mam za baterii. Je to Yuasa YTX5L-BS , mam ji jiz 7. rokem a stale funguje.. nabijel jsem ji za tu dobu asi 6x standardni nabijeckou s automatickou regulaci nabijeciho proudu (ale hlidal sem jeji teplotu), 4x byla venku pres celou zimu.