Jestli myslíš EGR tak ten je k ničemu . Byla to první věc co jsem z Burgmana amputoval a pak šla spotřeba tak o 0,4 dolů ... ale tam vypadá trochu jinak .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy. Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
TUNER píše:Nejspíš ten nesmysl co část výfukových plynu vrací nazpátek do sání - vyhodit.
Vyhodit !!! Stotožnuji se s tunerem.To samé jsem udělal u auta(felda v dieslu) ,když jsem si čistil sání(to je bordel).A na svém prvním čiňanovi jsem to uříznul z kolena výfuku asi po týdnu.
Né vždy to u skútra vrací spaliny zpět do sání. Tenkrát jsem na číňanovi objevil ten ventil, ale proud plynů zde byl konstruován opačně - když jsem pak zjišťoval, jak to funguje obecně, tak se prej ředí výfukové plyny nasátým čerstvým vzduchem.
U auta samozřejmě vyndat, jednou jsem měl rozebranej kus sání u Octávky a carbonu tam bylo, že by se z toho namazala půlka bochníku chleba
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.