Zdravím vespolek,
manželce jsem pořídil tuto mrchu, která nemá ani variátor - prostě jednorychlostní babetta..
Minulou sezonu jezdila bez jediného problému a tuto se už měsíc trápím s tím že skůtr moc kouří z výfuku (chvilkama za ní není vidět), z výfuku kape olej a hlavně skůtr nechce studený startovat - je třeba stříknou benzín pod svíčku.
Otázka zní:
lze nějak seřizovat oilmaster?? Nastavit menší množství oleje???
kam olej z oilmasteru vůbec jde?? U ostatních dvoutaktů co mám jde olej vždy do karburátoru, kde se přimícháva do benzínu, tady hadička s olejem mizí do bloku - nejde do karbece..
není možné, že by bylo třeba vadné gufero a motor si přisával olej ze skříně se řetězem??? (místo variátoru je řetěz v oleji) Zaškrtil jsem hadičku z oilmasteru a čudí to pořád..
Poslední dotaz zcela mimo mísu.. Skůtr dosáhne nějakých 42km/h (radar ve vesnici) a změní se zvuk motoru (jakoby vynechává) i když na něm sedím já (100kg) nebo manželka (40kg). Maximálka je stejná.. Prostě ho něco přidusí.. Variátor ani CDI to nemá, takže čím to je tedy tak přesně omezený?? Na výfuku je odbočka k čemusi, co dávno není zapojené - uříznout odbočku a zavařit???
Díky za rady
Macman