Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Yuki 50 2T - moc hulí

18 srp 2009, 20:37

Zdravím, mám Yuki 50 2T a strašně moc to hulí, v čem by mohla být krpa ? Jo a olej mám kvalitní, ten co předepisuje výtobce Shell tuším. Díky všem
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 22:22, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce

Re: Yuki 50 2T - moc hulí

18 srp 2009, 21:01

Když je to 2T, tak asi moc oleje v benzínu. Ředíš si to sám, nebo tam máš automatické míchání? Jaká je barva dýmu? Bílá nebo černá?

Re: Yuki 50 2T - moc hulí

19 srp 2009, 01:33

to ředí samo a né vždycky to moc dýmí jsem zapomnel napsat, dým je bílý

Re: Yuki 50 2T - moc hulí

19 srp 2009, 01:42

Máš to dobře otryskované? Většinou skůtr hulí když je studený a nebo si moc maže...

Re: Yuki 50 2T - moc hulí

19 srp 2009, 07:16

nezůstává ti vyset sytič?Ať už automatický nebo manuální...nevim co tam je tak píšu radši oba

Re: Yuki 50 2T - moc hulí

19 srp 2009, 11:41

otryskované je to asi dobře, ten karbec je origo čína :-) sytič je tam na lanko, řekl bych že nevisí, ale radši na to pořádně kuknu. A kdyby si to moc mazalo tak to se dá někde poštelovat ? Jo a ještě by mě teda zajímalo nastavení vzdušníku a polohy jehly, u vzdušníku opravdu nvm jestli se dává i na takových strojích 1,5 otáčky od dorazu jak bývá u motorek jawa, čz... nerad bych to přidřel ale když udělám 1,5 nebo 2,5 otáčky vzdušníkem tak to stejně nemá vliv na ten dým, takže babo raď :?:

23.8. edit:
Jo a ještě to má maximálku 45 km/hod má to omezovač ? Nebo proč to jede tak pomalu... diky :idea:
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 22:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Yuki 50 2T - moc hulí

23 srp 2009, 10:15

hele kemo napřed si projdi tady fórum a pak se ptej.
nastavit olej samo jde ale osobně bych do toho nerypal, jako u každé motorky se nastavuje vzdušník standartně něco mezi 1,5 až 2,5.

postup, dáš tomu na stojanu plenej knedlik volnoběhu a dotahnes vzdušnik a začneš pomalu přidávat dokud nebude prostě motor šlapat čistě, pak uberes otáčky podle toho jak chces mít volňas vysoko, dej si bacha at ti neujede:D:D:D by byla věčná škoda

zkus možná posunout jehlu o jeden zářes nahoru a pokud uvidíš že to nejede tak o jeden zářes dolů od původního nastavení a uvidíš

omezení jsou takzvané restrikce, je ve varci mezi polořemenicí a varcem takovej kroužek, někdy tam bývá i takovej nálitek, pak dlouhé koleno a skvělé přetryskování a pojede to těch 80km dle tacha(tryska musí být cihlově rezavá)

kdyby dotaz tak přes SZ

jinak obrázkovej postup maš na scootland.cz konkrétně http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... restrikce/
Odeslat odpověď