Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
04 dub 2013, 22:11
Chci se zeptat, mám skutr Yamasaki YM 50 TU Seeker Road a mám problém s baterkou. Vzměnil jsem regulátor a když nastartuji mám na baterce 14,7V při přidání plynu, a po rozsvícení světel mi to vyletí až skoro na 16V. Je to normální takové napětí na baterce popřípadě v čem by mohla být chyba?? Regulátor jsem již vyměnil a trošku se to zlepšílo, ale pořád to skáče hodně vysoko se starým regulátorem to lítalo až na 18V při zaplých světlech, při vypnutých světlech to vylo 15,8V.
Děkuji za reakce. Vše hned vyzkouším mám k dispozici druhou motorku ze které můžu vzít náhradní díly.
04 dub 2013, 22:36
Ahoj,minulý víkend jsem proměřoval dobíjení na 250 Burgmanu mé přítelkyně a dává na volnoběh 14,7,následně jsem zkoušel svoji Majesty 400 a ta dávala na volnoběh 14,4V.. Ale jestli ti to dává 18,tak to bude moc,zkus nějakýho autoelektrikáře,protože tam bude někde něco asi špatně..
04 dub 2013, 22:41
No dávalo to 18V a teď jsem vyměnil regulator napětí a dává to asi 16V ale to jenom když zapnu světla když jsou vyplé tak normálka kolem těch 14,5 maximálně 14,8V a nevím čím by to mohlo být jenom u těch světel to dělá jsem z toho nešťastný...
04 dub 2013, 23:00
Víš co,já to zítra zkusím změřit,ale počkej..mě se zapínaj na majdě světla automaticky a dává to při nich těch 14,3..je fakt že u toho burga byly vypnutý,ale myslím že by to nemělo mít až tak velkej vliv... Tam bude nějaká chybička..
04 dub 2013, 23:39
ten regulátor máš od někoho pujčenej nebo uplně novej ?
04 dub 2013, 23:45
Mám ho z druhé motorky na pohled je úplně stejný je to z kentoya zoom 4T 50 kde fungoval bez problému a baterku držel tak jak má být.
04 dub 2013, 23:50
máš ve světlech normální žárovky?
04 dub 2013, 23:57
Ano klasické žárovky parkovačko již 2x praskly
05 dub 2013, 00:34
To vypadá na vadný regulátor, takhle vysoko by se normálně napětí dostat nemělo. Otázka je, jestli není něco s alternátorem, který následně odrovná regulátor. Rozhodně to není dobře, doporučil bych to nechat někde odborně proměřit.
05 dub 2013, 11:20
Nevíte někdo jak mám rozdělat rotor a stator nedaří se mi to nijak dostat ven ten rotor.
05 dub 2013, 11:29
na pohled je možná stejnej ale uvnitř může být uplně jinej, chce to proměřit i hodnoty co jdou s altíku, někde v manuály by měly být napsaný a podle toho zjistíš kde je závada.
Jinak já jsem sehnal regulátor z druhý ruky, údajně taky funkční, ale byl v prde*i . Koupil jsem novej ( ne origo ! ) od firmy Elesys a byl pokoj.
Hlavně nejezdit bez světel a nesnažit se šetřit, to nejvíc škodí regulátoru, kterej se pak pěkně zahřejvá
.....
a ten rotor nejde stahovákem ven ?
05 dub 2013, 13:19
Žádný stahovák nemám ale dival jsem se že tam na tom rotoru jsou 4 zavity nemůže to být na stažení toho rotoru? Ten středový zavit na kterém byla matka co to držela jsem sundal ale ten zavit je asi napevno připevněný k rotoru...
16 dub 2013, 20:59
Tak jsem vyměnil celý stator a regulátor napětí a na baterce pořád přes 17 voltů i více. Nějaké další napady čím to může být???
22 bře 2015, 21:45
Ahoj jak jsi dopadl s tím přebijením (18V). Mám totiž stejný problém. Díky za reakci.
28 bře 2015, 18:00
Ahoj podla mna tomu nic nieje, na tych cinskych 50kach je to asi normalne. Aj moj keeway tak dobija , skusal som aj cisto novy regulator aj stator a stale to iste tak to neriesim a vozim sa