Zdarec, pri startovani musim dat alespon 1/5 plynu a po nastartovani klesnou pomalu otacky postupne k az na 500 a zdechne Zatim jsem nikde na webu nenasel vice informaci nez zakladni manual, pokud nikdo vite kam sahnout, budu raaad Nejvic me to nas..... na krizovatkach pri zastaveni, kde to zdechne....
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 23:18, celkově upraveno 2
Takto se špatně radí je třeba napsat zda je to série či jsi to nějak tunnil.Jak se to chová zahřáté.Takhle bych možná zkusil karburátor.Já pokud nejedu týden musím také startovat s trochou plynu,ale během několika vteřin se srovná a začne točit 1700 ot. ty pak klesnou asi na 1200.Zkus přidat na volnoběhu.
Seti píše:Kam sáhnout nevím, ale není to náhodou ještě v garanci?
Je to jeste v garanci, taky to bude moje prvni zadost v servisu, jen me to zere, myslel jsem ze se to da nekde na karbeci poladit, hold vydrzim... Jinak je to serie, jeste s omezenim, ktere bude vyjmuto pri garancce.... Zatim diky za reakce
Tak jsem ti to dnes vyzkoušel.Mám najeto 2200 km a po nastartování studeného motoru točí 1500-1700.Po zahřátí cca 5 km točí na volnoběh 1000-1200 ot.(mám odstraněný kroužek z variátoru).Když by tě něco zajímalo napiš S.Z.Zkoušel jsem to při venkovní teplotě přes 20 stupňů při nastartování za studena 1400.Po ujetí 50 m. na křižovatce točil 2100 (asi sitič) po 3 km už svých volnoběžných 1200.