Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
30 bře 2010, 21:13
Zdravím,
mám problém se svou sekačku Sym jet sport x 50, všude píšou jak v základu po sundání omezovače bez jakýchkoliv tuningových uprav má je 65-70 km/h , já jsem rád když mi to na rovině vyprdne nějakých 55 km/h a z kopce kolem 60ky.........navíc kolem těch 5000 otáček začne motor tak divně chrčet nevím čím to je v prodejně kde jsem ho kupoval se mi k tomu nějak moc nevyjádřili a co nejrychleji mě odbyli.................mazivo používám od Castrolu pro 2T motory verzi racing a tankuju zásadně shell V-power a stejně mě skoro předjížděj i cyklisti :-/ ....nevíte čím by to mohlo být??? Dikes
31 bře 2010, 14:15
Bylo by dobrý napsat co jsi na skůtru všechno odblokoval ??
31 bře 2010, 18:55
no ja jsem ho dal jen na garančku tam snad sundali jen ten omezovač.......
31 bře 2010, 18:59
A poc to neresis s nema, vzdyt to mas prece v zaruce a jakykoliv zasah z tve strany co oni poznaji, bude pro ne duvodem k neuznani zaruky.
31 bře 2010, 21:52
no jo no asi budu muset........protože mě to fakt štve
31 bře 2010, 22:08
Hele kolik jsi na tom najel vůbec než si to odblokoval? Jestli to máš aspoň zajetý !
31 bře 2010, 22:39
měl jsem mít garančku na 300km ale jel jsem až na 1000 takže by to mělo bejt v poho...........
02 dub 2010, 11:14
No u skůtrů většinou není jen jeden omezovač ale omezení je tam většinou víc. (kroužek na variátoru, koleno vejfuku, tryska karkurátoru). Servisy si to někdy
dost zjednodušujou protože věděj že většina lidí o tom nemá páru.
04 dub 2010, 07:30
OK, díky za rady pořeším to s prodejcem(zárověň servisákem) a kdyžtak si ty restrikce sundám sám......ale nechce se mi do toho když má ješte rok záruky
7.4. edit:ještě mám dotaz......skoro všichni mi říkaj at si ty restrikce z toho nesundávám že si to akorát pos.... že na to není ten skutr stavenej ze mi budou pobouchavat porad zarovky a vse s elektrikou spojené, že když na tom pojedu víc než těch 50km/h tak to nebude stíhat využívat tu naakumulovanou energii či co.....a nebo že mi to zmrší motor a jiné připomínky jsou tam nějaká takováto rizika????
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 05:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
08 dub 2010, 10:00
No nevím kdo ti to říká ale restrikce nejsou nic jinýho než mrzačení skůtrů který se vylíhlo ve scvrklejch hlavách euro blbů. Když restrikce odstraníš neuděláš nic jinýho než že skůtr vrátíš do původního nastavení od výrobce a pojede tak jak má. To samozřejmě neplatí u dalšího zvyšování výkonu kde opravdu může dojít
ke snížení životnosti motoru. Odstranit restrikce by ale rozhodně měl dělat někdo kdo tomu rozumí.
08 dub 2010, 16:30
nj ale když ty servisy chtěj i za takovou banalitu jako sundání restrikcí takovejch prašulíííí.....
08 dub 2010, 16:42
No jestli jseš trochu zručnej můžeš si to klidně udělat sám. Budeš potřebovat hlavně zastavovač pístu , šroubováky a trochu slušnou golu nebo klíče.
Pak musíš 1.: povolit variátor a vyndat restrikční kroužek , 2.: vyndat karburátor a vyměnit hlavní trysku , 3.: namontovat krátký koleno vejfuku nebo uříznout a zavařit jeho slepej vývod ( to podle toho jakej typ restrikce vejfuku použil výrobce ). No a to je snad všechno. Slušnej návod je na stránkách Scootlandu.
08 dub 2010, 18:54
už jsem na to koukal jen nevím nevím s tou tryskou do ty se mi stourat nechce
to už není jak sundat ten kroužek z variátoru
09 dub 2010, 11:11
Vyměnit trysku je jednoduchý jenom musíš mít tu správnou. Dovozce by je měl mít. Každopádně když nevyměníš trysku tak ti to moc nepojede.
Jo a po odblokování taky počítej s o něco větší spotřebou.