Tom_F píše:jen s rozumem, protože pokud začnete nahrazovat vícero žárovek ledkami, které mají menší odběr, začnete tak odlechčovat cívkám a pokud se to přežene a nebude to víceméně vyrovnané dojde k většímu "krmení" klasických žárovek, které mohou začít praskat dřív než by člověk čekal
Tak po přečtení tohohle se začínám bát plánovaného přeledkování některých světel. Když stojím na křižovatce s zaplými světli a blikám, tak ten blinkr není skoro vidět, proto sem si říkal že světlům trochu pomůžu a dozadu dám 21/5w ledku. pak mám v plánu ještě vyměnit tu malou parkovačku za červenou nebo bílou (stojí 15kč takže zkusím), dál chci vyměnit 3 nebo 4 žárovičky z palubky které osvětlují budíky, aby nebyli tak nažloutlé.
A ještě chci dát naspodek pásek s červenýma diodama (audi style) abych tam měl nějakou tu vychytávku.
Přemýšlel jsem o světlech pro denní svícení, ale za homologované se mi platit nechce. navíc nevím jestli vůbec na skutru ty homologované být můžou, nebo jsou jen pro auta. Tak moc ale policajty prudit nechci a navíc pokud je ten citovaný přízpěvek pravdivý, tak by to pak zbývající žárovky asi nerozchodily
ještě taková blbá otázka, na skutrech je všude stejnosměrný proud?
EDIT: Tak na motorce jsou povinná potkávací světla....škoda, vypadalo by to zajímavě
Gilera Runner 50 SP (2001) , Válec 70 Polini, fuk Gianelli Reverse, dle GPS 86 km/h