Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 srp 2016, 21:46
roxman: děkuji za ušetřenou reakci... i já laik netuším, k čemu by to bylo dobré v případě, že bych měla špatný časování...
každopádně byla hlava v háji, takže jsme koupili 80kit, ať to má trochu grády
Děkuji všem za reakce!
07 srp 2016, 10:27
1 No, nabízím další možnost řešení i když až po 3 měsících,
2 otočením kliky oproti rozvodům dojde k posunutí časování, v tom je možný problém, musí házet jiskru při uzavřených ventilech, i když u některých aut toto neřeší a hází jiskru při obouch horních uvratich pístu v praxi prostě nasaje palivo,stlačí a vyfoukne jej bez jiskry-zapaleni
Tomu vypovídá benzín ve výfuku!
07 srp 2016, 11:17
Když otočí klikou, tak časování nijak neupraví
a 360st. je přesně jedna otočka, takže i ten motor by byl v té stejné poloze, jak před otočením
07 srp 2016, 12:16
V tom je právě rozdíl mezi 4taktem 1ku2 a 2taktem a 1ku1
1 otočka vačky a 2 otočky kliky
Pro neznalé, otočením kliky myslím otočit kliku, ale vačku a ventily přitom neotáčet, jinak nabízím pomoc
Stroj odkoupim v nepojízdné stavu za odpovídající cenu,❇
07 srp 2016, 12:48
To je ale trochu rozdíl, když někomu poradíš otočit klikou, když má už nasazený rozvodový řetěz. I tak nemáš s otáčením pravdu. Nevím jestli někdy viděls detailně ten motor, ale jsou tam jasně dané značky podle kterých to měla Cacorka složené. Nahoře už i psala, že to bylo špatnou hlavou a ne časováním ventilů..
07 srp 2016, 13:02
Nikde tu není napsáno, že by to výměna hlavy vyřešila,
A taky jsem poprvé poznamenal - pokud je to 4takt!!!
Proto jsem tady o příspěvek výše dál upřesnění, a u 4taktu se kontroluje i střídání ventilů, tímto končím a jsem zvědav, kde vlastně je chyba.
07 srp 2016, 13:18
Je to v příspěvku ze včerejška - 6. 8. 2016 20:46
Jinak samozřejmě máš pravdu, že dvě protočení motoru otočí o jednu otočku vačku, ale když protočíš motor bez vačky o 360st, tak se absolutně nic na časování nezmění.
07 srp 2016, 20:22
Navyse dolezite je u 1valca 4t len aby piest bol v hornej uvrati, a vacka sedela na dvoch pozdlznych znackach tj otocenie vacky o 180 st nicomu na 1valci nevadi
07 srp 2016, 21:43
Myslím, že zapalko u tohohle motoru nemá nijak pořešený, jesti jsou ventily při poloze pístu v horní úvrati otevřený, nebo zavřený. Prostě hází jiskru pokaždý, když snímač polohy klikovky zaznamená píst v horní úvrati (polovinu jisker teda dává zbytečně). Otočení klikovky o 360 stupňů proti poloze vačky tím pádem nic nevyřeší.