Sání směsi

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Sání směsi

Příspěvekod Cacorka » 06 srp 2016, 21:46

roxman: děkuji za ušetřenou reakci... i já laik netuším, k čemu by to bylo dobré v případě, že bych měla špatný časování...

každopádně byla hlava v háji, takže jsme koupili 80kit, ať to má trochu grády :D

Děkuji všem za reakce! :)
Piňďa 50... Najeto cca 3800km ......... Huatian HT50QT-16

............... Tel.: 728 348 869 ...............
Uživatelský avatar
Cacorka

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 01 dub 2011, 14:19
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Huatian HT50QT-16

Re: Sání směsi

Příspěvekod spermim » 07 srp 2016, 10:27

1 No, nabízím další možnost řešení i když až po 3 měsících,
2 otočením kliky oproti rozvodům dojde k posunutí časování, v tom je možný problém, musí házet jiskru při uzavřených ventilech, i když u některých aut toto neřeší a hází jiskru při obouch horních uvratich pístu v praxi prostě nasaje palivo,stlačí a vyfoukne jej bez jiskry-zapaleni
Tomu vypovídá benzín ve výfuku!
spermim

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 06 srp 2016, 16:12

Re: Sání směsi

Příspěvekod roxman » 07 srp 2016, 11:17

Když otočí klikou, tak časování nijak neupraví :D a 360st. je přesně jedna otočka, takže i ten motor by byl v té stejné poloze, jak před otočením
Obrázek JET 4 125
Uživatelský avatar
roxman

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 25 úno 2012, 18:29
Bydliště: Topolná
Skútr / moto: SYM Jet 4 125

Re: Sání směsi

Příspěvekod spermim » 07 srp 2016, 12:16

V tom je právě rozdíl mezi 4taktem 1ku2 a 2taktem a 1ku1
1 otočka vačky a 2 otočky kliky
Pro neznalé, otočením kliky myslím otočit kliku, ale vačku a ventily přitom neotáčet, jinak nabízím pomoc
Stroj odkoupim v nepojízdné stavu za odpovídající cenu,❇
spermim

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 06 srp 2016, 16:12

Re: Sání směsi

Příspěvekod roxman » 07 srp 2016, 12:48

To je ale trochu rozdíl, když někomu poradíš otočit klikou, když má už nasazený rozvodový řetěz. I tak nemáš s otáčením pravdu. Nevím jestli někdy viděls detailně ten motor, ale jsou tam jasně dané značky podle kterých to měla Cacorka složené. Nahoře už i psala, že to bylo špatnou hlavou a ne časováním ventilů..
Obrázek JET 4 125
Uživatelský avatar
roxman

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 25 úno 2012, 18:29
Bydliště: Topolná
Skútr / moto: SYM Jet 4 125

Re: Sání směsi

Příspěvekod spermim » 07 srp 2016, 13:02

Nikde tu není napsáno, že by to výměna hlavy vyřešila,
A taky jsem poprvé poznamenal - pokud je to 4takt!!!
Proto jsem tady o příspěvek výše dál upřesnění, a u 4taktu se kontroluje i střídání ventilů, tímto končím a jsem zvědav, kde vlastně je chyba.
spermim

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 06 srp 2016, 16:12

Re: Sání směsi

Příspěvekod roxman » 07 srp 2016, 13:18

Je to v příspěvku ze včerejška - 6. 8. 2016 20:46

Jinak samozřejmě máš pravdu, že dvě protočení motoru otočí o jednu otočku vačku, ale když protočíš motor bez vačky o 360st, tak se absolutně nic na časování nezmění.
Obrázek JET 4 125
Uživatelský avatar
roxman

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 25 úno 2012, 18:29
Bydliště: Topolná
Skútr / moto: SYM Jet 4 125

Re: Sání směsi

Příspěvekod Dusan14 » 07 srp 2016, 20:22

Navyse dolezite je u 1valca 4t len aby piest bol v hornej uvrati, a vacka sedela na dvoch pozdlznych znackach tj otocenie vacky o 180 st nicomu na 1valci nevadi
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Sání směsi

Příspěvekod Mr.Voza » 07 srp 2016, 21:43

Myslím, že zapalko u tohohle motoru nemá nijak pořešený, jesti jsou ventily při poloze pístu v horní úvrati otevřený, nebo zavřený. Prostě hází jiskru pokaždý, když snímač polohy klikovky zaznamená píst v horní úvrati (polovinu jisker teda dává zbytečně). Otočení klikovky o 360 stupňů proti poloze vačky tím pádem nic nevyřeší.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Předchozí

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků