Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 bře 2011, 16:09
otáčky jsem nepočítal,hodím fotku.pujdu to trochu projet a hodim fotku svíčky,ještě víc jsem přidal směs.
s tím erg,pomůže zaslepení nečemu?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 15:50, celkově upraveno 1
Důvod: Odkaz na obrázek byl smazán, protože 22.10.2013 je již zcela nefukční.
06 bře 2011, 16:34
Ta odbočka-egr je prakticky k ničemu,uřízni tu trubičku a zaslep to,o něco málo se ti zvedne výkon.Taky jsem to uříznul,mám na rhonu výfuk z maxona a u rhona byl jiný airbox a origo neměl egr.Mám v tom 70 a jede to cca 90 km/h.Otáčky na karbu 2,5-3.
06 bře 2011, 16:58
tak tak uříznout a zavarit.
ale nez to zavaříš koukni jestli ta trubicka nepokracuje dovnitř do výfuku (do té trubky)
06 bře 2011, 17:23
tak takhle už ta svíčka je snad ok.akorát musím mít volnoběžný otáčky nastavený tak,že to trošku popojíždí,ale to mě neva.když skutr postavím na stojan,tak se zadní kolo roztočí.kdybych otáčky snížil,tak mě to pak zdechá,když stojím a držím brzdy.na to erg se kouknu.
Jinak s tím erg mě napadlo,že bych tam dal kus plechu,tím bych to jakože ucpal a nemusel bych nic zavařovat a neztratil bych záruku.ten plech bach dal na místo jak jsem vyznačil na obrázku červenou šipkou.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 16:07, celkově upraveno 1
Důvod: Odkazy na obrázky byly smazány, protože 22.10.2013 jsou již zcela nefunčkní.
06 bře 2011, 17:32
A máš ty volnoběžný otáčky fakt znatelně vyšší, nebo popojíždí i při nízkých otáčkách? Určitě spojce nijak nesvědčí, když bude při zastavení pořád v záběru. Proto bych možná zvažoval výměnu kontrastních pružinek, který by spojku dávaly do záběru ve vyšších otáčkách...
Ale jestli to máš v záruce, dožadoval bych se doladění u prodejce
06 bře 2011, 17:37
řekl bych,že otáčky jsou v pořádku,možná o něco vyšší.zkusím pak natočit video.jinak do servisu to asi dám.za to by snad nic neměli chtít,ptž ted nemám penízky.
06 bře 2011, 17:59
Když jsem tam měl 50 taky mi to na volnoběh chcípalo,musel jsem dát vyšší otáčky.Pak jsem ale dal jehlu v šoupátku na 3 zářez,nastavil otáčky a byl klid.
06 bře 2011, 18:03
To je divný. Mám taky maxona a na volnoběh se kolo netočí a když chci aby se roztočilo tak musím přidat docela dost plynu. S tou záslepkou na EGR ventil by to mohlo jít protože to mám uděláno stejně na svém autě
.
06 bře 2011, 18:16
no tak možnost je to taky ae ten efekt tam si myslim nebude protže se ti bude potom ve výfuku akoráttvořit vír.
06 bře 2011, 18:39
když uberu volnoběh,tak se to sice nežene dopředu,ale zase to chcípá,když držím brzdy,tak prostě klesnou otáčky a začne to zdechat.
06 bře 2011, 19:04
Na volnoběh to normálně běží a když zmáčkneš brzdu tak to zdechne?
06 bře 2011, 19:05
jo,ale ted mám právě volnoběh zvýšenej,tak to nezdechá.
06 bře 2011, 19:08
Já měl tohle se světlama,když jsem rozsvítil tak to lehlo,stejně za jízdy když jsem rozvítil tak to ztratilo výkon a cukalo to!Bylo to špatný CDI!
06 bře 2011, 19:20
ta svíčka už vypadá rozumně a ten volnoběh bych zatim moc neřešil a jezdil ať si to sedne psals že máš najeto nijákejch 50km což je nic proto sou první garančky až v 300km a co ta restrikce tu tam máš nebo jezdíš bez? na těch prvních 500km bych jí asi nechal zapojenou.!.
06 bře 2011, 19:23
no zatim to tak necham,tech 300 km budu mít zachvilu a pak to dám na garančku.můžu jím říct,že jsem si musel zvednout volnoběh nebo ne?O cdi jsem tu četl,to tam nechám vyměnit,snad je to tím.
jak se to CDI jmenuje v náhradních dílech v autokelly,nevim ani jak to vypadá a kde to je.zkusil bych to vyměnit.snad nemaj jako náhradní ty stejná shity.
Naposledy upravil
LukeOII dne 06 bře 2011, 19:25, celkově upraveno 1