Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 20 črc 2010, 14:28

a ako sa vyznacuje tato svicka NGK BP7HS-10 ? aky ma vyznam cislo 10,
dik
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 20 črc 2010, 14:29

oldschool_dave píše:jeste by me zajimalo jak jste na tom s mixerem?? za jak dlouho je prazdnej? me pride ze to z toho neubyva.. da se nejak regulovat?? koukal jsem zespoda vedle vyfuku je nejaka klapka ? nevite nekdo?

Mechanikik doporučoval toto neštelovat.Nastavení je konstatní v poměru 1:50, takže jedna náplň 1l oleje je na 50l benzinu.Při spotřebě 3,25l/100km tedy vystačí olej na cca 1500km,takže ubývá velmi pomalu.Já najel už skoro 800 km a je tam opravdu asi půl nádržky. Jo a je doporučeno používat stejnou značku oleje ,kterou jste tam dali prvně.Ale to asi všichni víte.

ivannk:
Zde máš přehledně vše o svíčkách NGK . http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=33661
Ta 10 na konci znamená odtrh 1,0mm. Naprostá většina skútrů má odtrh 0,6 takže bych spíš volil svíčku NGK BP7HS . V nabídce jsou obě např na http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svic ... i/?page=11
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 16:00, celkově upraveno 6
Důvod: Sloučeno 5 příspěvků pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 20 črc 2010, 14:57

ja stim mixem nejak nesteloval jen sem to zahlidl kdyz sem menil tu svici... ze tam je naky stelovani....
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 20 črc 2010, 20:06

ivannk píše:Just for info.
Kolko jehlickovy karbec sa tam nachadza :?:

Jedna jehla:)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 20 črc 2010, 20:49

Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 21 črc 2010, 09:03

Sportman píše:Jo a je doporučeno používat stejnou značku oleje ,kterou jste tam dali prvně.Ale to asi všichni víte.

Já se včera ptal v servisu na olej a řekli mi, že nevadí, když tam dám teď Castrol místo toho oleje, který tam byl původně.
Jinak po včerejší servisní prohlídce a zjištění, že tankuju nekvalitní benzin (benzin byl vyměněn) jsem odjel domů (mechanik mi vyndal restrikci) - po cca 2 km začal skútr škubat ještě víc než před prohlídkou.
Při jízdě do cca 40 km/h jede skútr v pohodě, ale potom přestane táhnout (zjistil jsem neskutečnej "fígl") - stačí vypnout světla nebo zmáčknout mírně přední brzdu a skútr přidá, což je nepochopitelné. Mám pocit, jestli se v servisu nestalo něco s elektrikou, protože tohle je divný prostě. Dokonce mi včera i skútr poprvé vystřelil z výfuku, což mě zarazilo. Pořád jsem opakoval možnost, kterou tu popisuje Sportman - tedy špatně naladěný karburátor, ale toho si nikdo ani nevšiml.

Nevíte někdo, co s tím? Moje řešení je jet zase do servisu, aby se na to koukli a opravili.
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 21 črc 2010, 09:16

pokud jsi trochu zrucny tak si karb. naladis sam je to strasne jednoduchy jsou tam pouze dva sroubky jeden na volnobeh a druhej je vzdusnik pokud budes chtit poradit popisu ti jak to mam ja..a co svicka? mas tam porat tu origo cinu? okamzite ji vymen za NGK BP7HS. jinak ten tvuj figl sem mel taky po vymene svice OK....
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 16:01, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 21 črc 2010, 17:08

no tak som dnes menil sviecku za tu ktoru tu vsetci chvalite (BP7HS). obrovsky rozdiel. na volnobehu uz neblikaju svetla resp. nie az tak ako predtym a ani sa nedusi. karbec budem musiet dostelovat, lebo mam neskutocnu spotrebu. musel som aj dotiahnut spatne zrkadla perovymi podlozkami kedze sa za jazdy uvolnovali. menil som aj olej v prevodovke za castrol 80w90 kedze ho tu vsetci preferujete. dal som ho tam 110ml. mimochodom na tej sviecke cinskej som zlomil 2 kluce kym som ju dostal von, asi uz bola zapecena alebo co. menil som aj tie 5w ziarovky v budikoch a obrysovom svetle. ale mam este stale problem s tym ze ked zapnem svetla na volnobehu tak zdochne. rozpraval som s jednym kolegom ci by nebolo dobre dat do elektrickeho systemu nejaky kondenzator ktory by stabilizoval napetie aby vsetko neblikalo na volnobeh. chcem to takto riesit koli xenonom, vedel by niekto ci sa to da?? pripadne kupit neake lepsie dobojanie alebo tak.
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Winterwolf » 21 črc 2010, 17:12

urcite by ti pomohlo zvyseni volnobeznych otacek :wink: Staci o kousek mel jsem ten samy problem a po zvyseni otacek uz na vypinac svetel ani nesaham je stale zapnuty 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 21 črc 2010, 17:33

urcite to skusim. ja som si aj myslel ze to bude ten problem ale radsej sa najprv spytam a tak budem sahat do niecoho.

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod maxtre » 21 črc 2010, 19:18

ahoj,
tak jsem si pořídil taky toho sršně z Kelly. Už jste někdo zvedal jehlu v karbecu a měnil trysku za větší, popř. menší ? Chci o to víkendu zkusit, tak ať to nedělám zbytečně.
Uživatelský avatar
maxtre

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 18 črc 2010, 15:32
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 21 črc 2010, 19:51

na novom to este neskusaj. najprv ho zabehni aby si ho nepridrel. hlavne vymen olej v prevodovke.
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod maxtre » 21 črc 2010, 20:07

mám najeto 200 km. olej jsem tam dal od Castrolu. Teď sice jezdí kolem 60 km\h ale netáhne pořádně od spodu. Chci tam dát i svíčku od NGK a potáhnout lanko od plynu, je nějaký
volný. Víc napíšu po víkendu až to zkusím.

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Uživatelský avatar
maxtre

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 18 črc 2010, 15:32
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON 2 » 21 črc 2010, 20:44

petridas píše:no tak dnes sem neodolal a poprve se na tom projel! je to tvrde jak svina! kazdicky vymolek je strasny! dale poradne to nebrzdi! podle me kdyz to nekdo dostane zadarmo tak prosim ,ale nikdy bych za to nedal ani 20tis ! za 20 je nadherna znackova ojetina! jinak si myslim ze treba cpi je daleko pohodlnejsi nez rhon!! chyba je hlavne v tom ze ten kdo si to koupi nikdy nejel na zadnem znackovem !!takze pokud bude mit nekdo zajem tak se prijdte svezt na mojim a pak muzete mluvit! :cry:

Nazdárek, zdravím čínské majitele skútru RHONdy Speed 50 tzv. žlutého sršně :D ostatní si asi o sobě myslí, že jsou něco víc a zasahují do této diskuze naprosto nevhodným způsobem. Požádal bych administrátora, aby si udělal na tomto fóru trochu pořádek, jelikož do 5 let je vše z číny. Ono nemusíme chodit daleko Honda lead - čína, Honda transalp - čína. Tak pořád nechápu co máte proti číně. Ale jedno vím jasně oni na svoje skútry mají půjčky a mi jsme je dostali zdarma :lol: nakupoval jsem hromady náhradních dílů :wink: dostal jsem dva, jednoho jsem prodal a jednoho osedlal. Jo a mimochodem dostal jsem ho taky v krabici, jenže nemám ruce levý a tak jsem ho složil sám :lol: trvalo mi to hrozně dlouho celých 20 minut 8) jsem po výměně převoďáku. Nějaké úpravy mám a rád se s vámi podělím o zkušenosti. Chvilku bude trvat než se rozhlásí, že je na tomto jinak skvělém fóru řeč o RHONdách, ale nebojte bude nás víc a víc.
Nejlépe na závistivce vůbec nereagovat :mrgreen:
RHON 2

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 21 črc 2010, 20:27
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: Restrikce fuč, trysky hiroshima, variátor nagasaki

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 22 črc 2010, 08:33

jeste by me zajimalo s jakym skutrem se rhon schoduje jaky variator, vyfuk, atd... tak co je stejny?? diky
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron