od Sportman » 28 led 2011, 12:28
Zase to není pravda.Musíš jezdit do autorizovaného servisu AK a mít všechny povinné garanční prohlídky a pak ti v záruce vše opravují zdarma,měl už jsem jednu větší opravu.Mám najeto přez 3000 km a nestěžuji si. Nikdy se nestalo,že by nejel úplně, vždy mě dovezl.Baterii mám bez problému,ťuknu na startér a hned naskočí. Bude to spíš v seřízení celého systému.Baterka může být též špatně oživena.Já tedy dám přednost tomuto novému skůtru,který si sám zajedu a vychytám mouchy než nějakému rádoby značkovému starému skůtru, s kterým bůh ví kdo co prováděl. A mimochodem slavná YAMAHA má 65% ČÍNSKÝCH dílů, takže dělení na značkové a čínské je také zcestné.
SobiM:
Můžeš ty čínské vyměnit za ty co prodávaj v AK, ale myslím si ,že to je zbytečné.Normální žárovky s nižší vatáží jsem nesehnal.A do ledek se nechci pouštět.Kluci spíš upravovali přepínač.Polohu na parkovačky předělají tak,že jim svítí i jedno tlumené světlo,pro denní jízdu ,ostaní polohy pak jsou normální s oběma světly.Výměnou CDI se mi i vyřešil problém se světly.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 15:20, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.