Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 17 črc 2010, 12:59

popri svicke by som chcel menit aj pipku a kabel k sviecke. mate niekto skusenosti s neakym internet obchodom kde by som si take veci mohol nakupit??? a este jedna dost podstatna vec. nevie niekto kopia coho je ten nas cinanik??? myslim kopiou akej znacky. napr ci mam niektore diely zhanat na keway alebo yuki, ci je to motor minareli alebo aky. vopred vdaka
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod MisaKacenka » 17 črc 2010, 13:03

Tohle je, pokud se nepletu, kopie sama sebe...ciny...motory s oznacenim LH50QT-C1, atd...jsou vesmes podobne ciny...takze dily z ciny... :) nejlepsi je kupovat to, co je pro ten scoot urcene...:)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 19 črc 2010, 07:09

Zdravim,dostal som par rad na upravu, s tymito dielcami uz jeden zlutak frci.

Válec Sport 70ccm Minarelli AC
Variátor Multivar CPI / Keeway
Řemen Hebo kevlar

ale to asi casom, ked dosluzi povodny motor. :mrgreen:
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 19 črc 2010, 10:34

zdravim hosi nejde mi dohlavy ta vase spotreba??? kde berete 3-3.5l na 100km??? ja na plnou ujedu cca 60-70 km v cem je problem z by spatne nastavenej karb?
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 19 črc 2010, 13:00

Já na 1. natankování a plnou nádrž najel ve 2 lidech 114 km a další tankování jsem měl ve 241 km a nabral jsem opět něco kolem 3,2 litru - což se mi nejprve nelíbilo, ale potom mě to vlastně potěšilo, že to na 3,2 litru ujede přes 100 km - spotřeba je teda něco kolem 3l/100 km a skútr mám před první prohlídkou - tedy cca 280 km najeto v tuto chvíli. A zatím rozpačitý pocity, ale dneska mě potěšil Sportman, který popisoval v podstatě stejné neduhy, které vnímám zatím já - tedy přibližně po 5 km a pokusu jet cca 40-45 km/h mi začne cukat motor a dusí se - seřízení karburátoru by to mělo vyřešit. Zítra mám tu první prohlídku, tak doufám, že sem budu moct o pár dní déle napsat, jak se skútr chová po prohlídce.

Takže asi tak...
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 19 črc 2010, 13:54

to je divny teda ja mam najeto 130km vyndanou restr. jezim max do 50km/h a uz sem tankoval dvakrat plnou? nevim dneska sem si trochu pohral s karb. tak uvidime jinam mam novou svici novej olej v prevod zadnej problem stim nemam motor jde krasne tak nevim zda se mi proste ze to moc zere tak nevim protom svici mam hezky rezavohnedou... tak uvidime dnes az pojedu z prace.... jeste me napadlo nebuze byt problem v aut. sytici? jako ze by porat sytil a tim to zralo vic?? kdyz ho odpojim tak to vyradim z funkce a bude to ok? dik
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 19 črc 2010, 14:22

Nevím, jestli bych měl reagovat, když nejsem mechanik, ale automatický sytič byl příčinou vyšší spotřeby u Škody 130, kterou jsem v 18 letech vlastnil, takže tam by příčina být mohla, ale možný je i to, že skútru nakládáš pořád naplno a proto má i větší spotřebu. Asi jako s autem, když mu šlapeš na krk, tak si řekne o víc paliva, to je jasný... ale 60-70 km mi příjde málo... Jinak těch max. 50 km/h po vyndání restrikce si měřil pouze podle tachometru nebo podle GPS nebo "radarů", co jsou v obcích?
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:50, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 19 črc 2010, 14:39

ja si myslim ze ten sytic je treba nak naclej a proste porat syti bo nevim da se to nak zjistit ze porat funguje? ho vypojim a bude klid snad.. no podle tacho.. kdyz jedu na tacho 60 tak mi i radar v obcixh ukaze 6O ale nevytacim ho moc proste jen do ty 50 vic stim nelitam.. pride mi to hodne proste? dneska sem ladil ten larburator tak uvidime....
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 19 črc 2010, 22:20

Zdarec borci já dnes načal druhou tisícovku a zatím bez problémů :D spotředa se usadila něco málinko pod 3 litry na stovku :D minulý týden jsem nasadil laďáček a pádím necelejch 80km/h :D :D :D :D :D co to udělá se spotřebou se ještě uvidí :o jinak tím autom. sytičem by to 100% mohlo být - nebo bohatost smněsi??
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 19 črc 2010, 23:52

nazdar frajeri. chcem sa vas nieco ohladom oleja v prevodovke. na inom fore som cital o om ze tam ma byt 80w90 a 110ml. ja som tam totiz dal castrol atf dextron3 po porade s kamosom. a dal som ho po kontrolny sroub. niekto tu pisal ze vraj prerazy simering koli nozstve oleja. ma niekto konkretne skusenosti?? naco je tam potom kontrolny sroub??
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod saddam » 20 črc 2010, 07:49

Najel jsem 300 km s převodovkou naplněnou po šroub, včera jsem měnil olej a žádné piliny. Přes gufero nic neprosáklo. Naplnil jsem zas po šroub olejem 80W 90.
saddam

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 20 črc 2010, 07:42
Skútr / moto: Rhon sport, Vespa PK 50 elestart
Tuning / úpravy: u číny pouze odpojený omezovač

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 20 črc 2010, 07:57

tak sem vcera naladil karb. a zatim to vypada dobre...
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 20 črc 2010, 10:19

Just for info.
Kolko jehlickovy karbec sa tam nachadza :?:
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 20 črc 2010, 13:27

Zdravím všechny,tak jsem na svém ,,Žlutém sršni" už najel skoro 800 km . Denně teď jezdím do práce ráno 25km a odpoledne 25km zpátky. Převážně v jezdím v obcích, kousek po R4 a kus po Praze.Jak jsem psal minule, tak počáteční problémy vyřešila 1 garančka v 250 km.Z místa se trochu pomaleji ,ale plynule, rozjíží do vyšší rychlosti.Stále však přetrvává malý problém při dosažení rychlosti 45km/h, tam se motor jakoby na 2-5 sekund přidusí , ale jakmile se dostanu na 48km/h tak vystřelí a svižně dotáhne až na 60-62 km/h. Po ubrání plynu tak na 1/2 se drží na 55km/h (na 3/4 = cca60km/h).Spotřeba se ustálila na 3,1-3,3 l/100km v tomto rozmezí tankuji každý druhý den.Na litr benzinu N95 ujede tedy 30km.Spotřeba je asi také vyší tím ,že s oblečením,helmou a taškou vážím 90Kg a motorku už nešetřím,ale ani ji zbytečně nevytáčim do vysokých otáček ani z kopce.Radary ve městě i GPS ukazují rychlost +-1km/h stejnou jako tachometr.Maximální dosažená rychlost byla 65km/h, ale je to zbytečné ho takto trápit déle.Cestovní rychlost 55-60 se udržuje dlouhodobě v pohodě.Co se týče brzd, tak zadní ze začátku moc nebrzdila, lépe začla brzdit až po ujetí 650km a několikerém poštelování matice na lanku.Pro razatnější brzdění používám obje brzdy současně a hlavně v městském provozu,brždění je pak dostačující.Nyní jsem si objednal novou svíčku NGK BP7HS (101,-kč včetně poštovného při platbě převodem, v Auto Kelly stojí jejich svíčka 119,-kč), kterou zde doporučuje ,,oldschool_dave" , který ji má prý odzkoušenou,tak uvidíme.Jo a ještě jednu věc chci poznamenat,je špatně vyřešeno místo na baterii,baterie je volná a klepe se,čímž se také zkracuje její životnost a klepání je i nepříjemné. Řešením, které jsem zvolil, bylo obložení baterie (dno a okolo) gumou.Již neklepe a otřesy ji již neničí.Odpérování skútru je nic moc, nerovný povrch hned cítíte.Jinak ti co pomlouvají ,že to je čínský šrot a podobně, tak ať si uvědomí ,kolik tento skútr stojí a že je nový.Kupoval jsem ho vědom si všech rizik a nelituji.10 let stará ojetina stojí stejně.Pokud bych chtěl něco pořádného tak si to koupim,ale splňuje přesně to co potřebuji.Je mi už přes 40 a tak už snad vím co chci.Plánuji opětovné poštelování karburace mechanikem.Jo a ten převodový olej je napsán v příručce, typ i množství. Skoro všechny ,i značkové skútry této kategorie se plní na 1-1,2 dcl né více.A ten šroub co si myslíte ,že je kontrolní je spíš dolévací.Navštívil jsem též přímo www stránky výrobce.
Pokud máte radu jak na ty cukance při 45km/h a nebo máte také svoje zkušenosti s tímto skútrem,tak si o tom velice rád přečtu. Je to tu diskuse o zkušenostech,příspěvky typu ,,čínu bych si nikdy nekoupil" tu nikoho nezajímají.
Naposledy upravil Sportman dne 20 črc 2010, 13:54, celkově upraveno 2
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 20 črc 2010, 13:48

Sportman:
ja bych zkusil tu svicku pac ta co tam je original je strasny svinstvo.. me to skubalo a nechtelo vubec jet... tak i dobre naladenej karb. udela taky svy hraju si snim uz dva dny a myslim ze dobry dneska tankuju tak uvidime mam teprv 150km tak mozna se spotreba jeste neustalila uvidime jinak restrikci mam sundanou ale vubec to nevytacim do maxima jezdim taky do tech 50km/h a co se tyce s tachometrem tak mi ukazuje stejne jak mestsky radary... jeste by me zajimalo jak jste na tom s mixerem?? za jak dlouho je prazdnej? me pride ze to z toho neubyva.. da se nejak regulovat?? koukal jsem zespoda vedle vyfuku je nejaka klapka ? nevite nekdo?
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron