Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

06 pro 2010, 11:32

to claasman: pokiaľ to máš v záruke tak okrem výmeny bloklého cdi môžeš vymeniť aj varec s vhodnou gramážou valčekov prípadne aj s kontraskou, len to nesmieš preháňať moc s otáčkami aby si nepridrel valec( na to tam okrem iného to bloklé CDI - čko je :mrgreen: ), prípadne u dvojtaktov aj tuningový výfuk... :wink:, samozrejme pri prehliadke vrátiš pôvodnú zostavu, myslím že to nie je až tak veľa roboty :) , zase ako pre koho... :roll:

Re: Rhon Speed 50

08 pro 2010, 15:39

Dobře. Až začne sezona. Uvidím co se bude dít :) Bez všech úprav s omezeným CDI to pojede cca 70? Po novém CDI tak 80 - 85??

Re: Rhon - restrikce variatoru

09 pro 2010, 13:07

tak se podívej ne ???

Re: Rhon Speed 50

09 pro 2010, 14:29

jestli ti to pôjde 70 a lebo 85 km na to Ti spoľahlivo nedá odpoveď nikto, pretože každý kus čínskeho scoota je v podstate svojský original a u každého kusa sa to môže prejaviť inak, na tomto ale i na iných fórach máš kopec hodnotení tuningov a výpočtov koľko to toho vrazili jednotlivý tuneri a výsledok nie je jednoznačný - niekto je prekvapený čo mu urobí tuning na výkone za relatívne málo penez a druhý do toho napráska takmer desetisíce a výsledok :?: skutek - utek :shock: , ono aj pri číňanoch platí zlaté pravidlo, že menej je niekedy viac :wink: . Pri nových mašinách (a pri číňanoch zvlášť) je podstatný zábeh skutra. Pri správnom zábehu musíš cítit ako ti s narastajúcimi kilometrami rastie i výkon 8) , samozrejme hodne robí dobrý benál a kvalitné oleje :) a pravidelné servisovanie, a nakoniec zistíš ,že pri dvojtaktoch by si mal v základe po zábehu dostať tých 70 - 75 km a tuning ani nepotrebuješ.
Vôbec pri týchto 139 qm motorčekoch je takmer všetko podstatné. :mrgreen:
CDI - čiek máš v základe niekoľko typov, ktoré sú v podstate viazané na liatinový valec. Liatina znesie do 10 000 ot/min. Problém môže niekedy pri základných seriových CDI čkach nastať ten,že aj po odblokovaní (prestrihnutý drátek, smyčka, odpojenie od zadného kolesa) nepresiahne viac ako 7000 ot/min. Je to spôsobené naprogramovaním CDI z výroby, a tu pomôže len kúpa CDI čka(naraku, polini a pod), ktoré nemá obmedzené otáčky a vlastne vyplňuje ten hluchý priestor do 10000 ot/min. Potom sú CDi čka tzv. racingové, ktoré sú vo väčšine programovateľné točia viac ako 10000ot/min a sú viazané na nikasilové valce albo valce z podobných materiálov. :wink:

Re: Rhon Speed 50

10 pro 2010, 13:00

claasman píše:Dobře. Až začne sezona. Uvidím co se bude dít :) Bez všech úprav s omezeným CDI to pojede cca 70? Po novém CDI tak 80 - 85??

Já už tam mám třetí CDI.To 1 velké originál, kuckání okolo 45km/h a rozdíl zaplá ,vyplá světla.Jelikož nové nebylo, tak mi ho vyměnili z jiného Rhona,opět velké CDI, kuckání a rozdíl zapnutá-vypnutá světla zmizel.Ale při jízdě ze sebevětšího kopce to prostě jelo do 70km/h a pak jako by to něco drželo,brzdilo,po rovině maximálka 61km víc ani ťuk, i kdybych ukroutil plyn.Dal jsem tam tedy třetí CDI neoriginál od NARAKU a ejhle po rovině na stejném místě 70km/h ( měřeno na městském radaru) a z kopce dokonce ručička na konci tachometru-80km/h.Takže rozdíl min 10km/h. Ptal jsem se na to několika odborníků a ti mi nezávisle na sobě řekli ,že sériové CDI mají za 1. omezení rychlosti tak zvaná restrikce, většinou na 45km/h, za 2. omezení otáčekna max 8-9 tisíc otáček za minutu,liší se dle konkrétního výrobce. Toto NARAKU nemá ani jedno a motor jde i krásně plynule za plynem.

Re: Rhon Speed 50

19 pro 2010, 15:04

A když bych si koupil nové CDI, tak se tím zruší záruka? Nebo mi přímo v AutoKelly mužou vyměnit??

Re: Rhon Speed 50

20 pro 2010, 18:39

Přemýšlej trochu a na odpověď přijdeš sám.

Re: Rhon Speed 50

20 pro 2010, 21:28

to classmann: čítaš vôbec čo sa tu píše??? :mrgreen:

Re: Rhon Speed 50

25 pro 2010, 20:33

Ahoj, dá se výměna kontrastní pružiny u Rhona zvládnout i bez speciálního nářadí? Pokoušel jsem se povolit matici na spojce a nepodařilo se mi to - někde na videu jsem viděl, že ten kdo to dělal zabrzdil zadní brzdu, nasadil klíč, uhodil do něj kladívkem a matka povolila. Rhon má ale zadní brzdu hodně špatnou a ta to neudrží ani náhodou (zkoušel jsem to).

Re: Rhon Speed 50

25 pro 2010, 20:39

Doporučuju pouřít pouze "řechtačku"jinak hrozí ohnutí hřídele nebo poškození matice :-(

Re: Rhon Speed 50

25 pro 2010, 21:07

Myslíš tzv.golu? To asi jo, ale jak spojku zajistit aby se netočila a šlo to povolit? Asi nezbyde jiná možnost, než použít docela drahý klíč od Buzetti, popř. vyrobit podobný přípravek. Ona je asi ta matice pojištěna Loctitem nebo jiným lepidlem na šrouby.

Re: Rhon Speed 50

25 pro 2010, 21:43

nemyslim golou. Myslim pneumatickej klíč. Pak nejni potřeba ani žádnej nesmyslně drahej přípravek.Zvon spojky udržíš potom i rukou.Pokud to vůbec postřehneš a stihneš :mrgreen:

Re: Rhon Speed 50

25 pro 2010, 21:54

Jasný. Myslím že pneumatickej klíč běžně v garáži moc lidí nemá :-) V autoservisu by to šlo...

Re: Rhon Speed 50

26 pro 2010, 21:53

klif píše:to classmann: čítaš vôbec čo sa tu píše??? :mrgreen:

No mě jde o to, zda mi to mužou v Auto kelly vyměnit bez toho abych přišel komplet o zaruku

Re: Rhon Speed 50

27 pro 2010, 03:23

Zdar tak sem dostal taky rhon speed 50 a jelikoz uz asi rok jezdim ve vesnici na jawa 250 tak sem si zvykl na tu rychlost a ted predstava se sourat 45 Km/h po silnici se mi nechce jako...:( Cetl sem celou diskuzi asi do 20 strany:D....Prosimvas mohl by mi tu nekdo vypsat co vse je potreba udelat pro zvednuti maximalky? Cetl sem ten ´´Káááábl,, Svíčku a tak :) jen na schrnuti myslim ze to pomuze i ostatnim diiiky...=)...Jo a sorry za to jak sem to napsal prasečina:Dspim...:D :shock: :shock: :mrgreen: :roll: :!:
Odeslat odpověď