jestli ti to pôjde 70 a lebo 85 km na to Ti spoľahlivo nedá odpoveď nikto, pretože každý kus čínskeho scoota je v podstate svojský original a u každého kusa sa to môže prejaviť inak, na tomto ale i na iných fórach máš kopec hodnotení tuningov a výpočtov koľko to toho vrazili jednotlivý tuneri a výsledok nie je jednoznačný - niekto je prekvapený čo mu urobí tuning na výkone za relatívne málo penez a druhý do toho napráska takmer desetisíce a výsledok
skutek - utek
, ono aj pri číňanoch platí zlaté pravidlo, že menej je niekedy viac
. Pri nových mašinách (a pri číňanoch zvlášť) je
podstatný zábeh skutra. Pri správnom zábehu musíš cítit ako ti s narastajúcimi kilometrami rastie i výkon
, samozrejme hodne robí dobrý benál a kvalitné oleje
a pravidelné servisovanie, a nakoniec zistíš ,že pri dvojtaktoch by si mal v základe po zábehu dostať tých 70 - 75 km a tuning ani nepotrebuješ.
Vôbec pri týchto 139 qm motorčekoch je takmer všetko podstatné.
CDI - čiek máš v základe niekoľko typov, ktoré sú v podstate viazané na liatinový valec. Liatina znesie do 10 000 ot/min. Problém môže niekedy pri základných seriových CDI čkach nastať ten,že aj po odblokovaní (prestrihnutý drátek, smyčka, odpojenie od zadného kolesa) nepresiahne viac ako 7000 ot/min. Je to spôsobené naprogramovaním CDI z výroby, a tu pomôže len kúpa CDI čka(naraku, polini a pod), ktoré nemá obmedzené otáčky a vlastne vyplňuje ten hluchý priestor do 10000 ot/min. Potom sú CDi čka tzv. racingové, ktoré sú vo väčšine programovateľné točia viac ako 10000ot/min a sú viazané na nikasilové valce albo valce z podobných materiálov.