Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
10 lis 2010, 10:34
Rampik píše:Tak jsem po výměně variátoru a výfuku dnes vyzkoušel maximální rychlost podle GPS 74,2 km/hod.
Ta rychlost byla měřena na rovince nebo z kopce? Já jsem na městském radaru na dlouhé mírně svažité rovince naměřil 71km/h.Vyměněnou mám jen svíčku,CDI ( nové od NARAKU) , v rámci záruky vyměněný řemen opět za originál a vyměněné a namazané válečky (originál).Nic víc.
10 lis 2010, 14:38
Naměřeno na rovince, bez klesání.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 15:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
10 lis 2010, 21:25
To mám rád,přesný údaj dle GPS. Pěkný výsledek. Já teď nejsem schopen zopakovat max. 104km/h. Vyměnil jsem litinu 70ccm za nikasil Airsal a ono to chce ještě doladit variátor plus karbec a je zima. Tak nevím jestli nezůstane zbytek na rok 2011.
18 lis 2010, 19:04
nový blatník.................
avatar.JPG
blatnik (3).jpg
blatnik (2).jpg
blatnik.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
18 lis 2010, 21:01
104km/h nepokořeno !
Podělím se o zkušenost s válci litina -hliník nikasil. Uvedenou rychlost jsem dosáhnul s tímto nastavením: Streetrace 70ccm, LV ZX, origo karbec ,tryska 82,žlutá kontraska,červené pružinky ve spojce, Multivar 6g, řemen Malossi 788x17,převody Polini ´+17% /musely se upravovat na Rhona/. Pak praskla závlačka pístního čepu a zkusil jsem nikasilový válec Airsal 70ccm. Ladil jsem variátor nakonec 7g válečky, přišel nový karbec DO 19 tryska 95 a pořád to nebylo ono. Koupil jsem i otáčkoměr abych věděl kde jsem. Výfuk ZX má nejlepší výkon 8-9tis.ot. a hliníkové válce mají největší výkon nad 10tis. ot. Já za jízdy utočím 9480ot. to už ZX končí a Airsal by jěště otáčky potřeboval. Tady by pomohl lepší výfuk, ale nad 10tis.ot už lepší klika, ložiska, klapky atd. což je na naší "Čínu " příliš drahá investice. Pro AC motor s výkonem do cca do 10PS bych volil litinu. Má výrazně větší krouťák /tedy lepší zrychlení/ a stačí původní klika. Když bych se pustil do hliníku tak jedině LC. Rhon nemá řešeno chlazení variátoru a jak se zvedne výkon je to znát hlavně na ostrých startech. Studený to jde za plynem z 0km jak z praku. Po ohřátí to začíná mít zpoždění. Teď mi spíná spojka při 5500ot a nejlepší výkon je 8-9tis ot., max na rovině 90km dle gps z mírného kopečka 100km ale to musím ležet . Jak se nikasil zadrbne vrátím se k litině a přes zimu zlepším chlazení jak variatoru tak motoru.
18 lis 2010, 21:27
Co se musí upravit na držáku výfuku přo montáži výfuku LeoVince ZX? Je poznat nárust výkonu při montáži tohoto výfuku na standartní motor? Pokud někdo máte fotky Rhona s tímto výfukem, dejte sem fotky. Díky.
20 lis 2010, 16:50
Zdravím všechny Sršňáky. Co všechno se má udělat při zazimování Rhona? 25 let jsem totiž motorku neměl a také se asi dost za tu domu změnilo. Dík za rady.
20 lis 2010, 19:40
vyber von bateriu a pocas zimy ju dobijaj obcas. nalej plnu nadrz benzinu aby nehrdzavela. a inak si nelam hlavu s nicim podla mna. nijak extra to netreba prehanat.
23 lis 2010, 15:28
Dobrý den, chci se zeptat jestli má rhon nějakou restrikci ve variátoru - něco jako vymezovací podložky. Díky za postřehy
28 lis 2010, 13:05
Ferry píše:Co se musí upravit na držáku výfuku přo montáži výfuku LeoVince ZX? Je poznat nárust výkonu při montáži tohoto výfuku na standartní motor? Pokud někdo máte fotky Rhona s tímto výfukem, dejte sem fotky. Díky.
Určitě to zvedne výkon. Tady máš foto.
http://img819.imageshack.us/img819/7581 ... 010003.jpg
28 lis 2010, 21:02
Děkuji!
05 pro 2010, 21:20
Čau, začátkem března du tedy na koupi Maxonu, v červnu jsem si chtěl koupit nový 70ccm válec, protože na tom budu v létě dost jezdit tak chci nejakou silu a rychlost. Bohužel nevím jak spojit tyto dvě vice a to: Nový válec + záruka. Čili jak udělat to, abych nepřišel o záruku při dání nového válce, a mohl jezdit na garanční prohlídky a mít záruku. Jedině mě napadá taková volovina a to před každou garanční prohlídkou tam dát ten původní. ?? Když si tam dám nový CDI tak o záruku taky přijdu?
05 pro 2010, 21:48
A co takhle si ten 70ccm kit nechat namontovat přímo u prodejce a tím o záruku nepřijdeš...jen to chce, aby prodejce měl i svůj vlastní servis. Pak by neměl bejt problem.
05 pro 2010, 22:06
No ale pak budu servisovat u auto kelly, jelikož to mám 20km od domova. A tam by zjistili že je jiný. Ono myslíte že je možné ty válce jaksi před každou prohlídkou vyměnovat? To asi vždycky se ale musí vypustit olej ne?
Nakonec se asi na válec vybodnu. Koupím jen nové CDI asi Naraku Tuning?? A co ještě koupit ke skůtru aby se neztratila záruka, ale zvýšilo to výkon a rychlost kromě válce?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 15:04, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
05 pro 2010, 22:41
Tak, jestli se ti chce pořád s tim dělat,tak je to tvoje věc...ale já bych na to nervy ani náladu neměl. Prostě bych si to nechal udělat tam, kde to koupim a tam bych jezdil na servis.
ale ta 70ccm něco do sebe má,takže bych do toho šel....ale se zárukou...u číny nikdy nevíš...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 15:05, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou