od Sportman » 06 lis 2010, 19:32
Aby jsi se nepletl.Mě už dělali dvakrát opravu v rámci záruky . Naposledy bych platil 3500,- ,kdyby to nebylo v záruce.Tekl mi olej.Nakonec byla vadná hlavní hřídel s ložiskem,odešlo těsnění a olej zničil i hnací řemen,byly opotřebované i válečky.Vše vyměnily v rámci záruční opravy zdarma.A garančky jsou taky dobré,1. je nutná neb je potřeba vše dotáhnout, vypustit olej plný špon a dát nový.A ty 4 stovky za tu garančku klidně rád platim.Už jsem absolvoval 3,neb mám najeto už 3000 km.Je to asi každého věc,ale když na ty garančky nepůjdete,tak ztrácíte i nárok na opravy v rámci záruky! Chodit na garančky se mi bohatě vyplatilo,neboť já nejsem žádný mechanik,mimo běžné údržby a výměn, si na tom sám nic neudělám,nemám na to ani vybavení.Takže jsou tu tací , co se v tom rádi sami hrabou,ladí a mají na to znalosti a vybavení,u těch je to určitě na zvážení,zda si vše nedělat radši sám.A pak tu jsou tací jako já a těm doporučuji garančky dodržovat.Přeci jen to jsou čínské stroje a závady v záruce se objevují.A větší tuning ?Počkám si klidně po záruce.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.