Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 14 říj 2010, 13:24

To je také možnost.Já už tam mám třetí CDI.To 1 velké originál, kuckání okolo 45km/h a rozdíl zaplá ,vyplá světla.Jelikož nové nebylo, tak mi ho vyměnili z jiného Rhona,opět velké CDI, kuckání a rozdíl zapnutá-vypnutá světla zmizel.Ale při jízdě ze sebevětšího kopce to prostě jelo do 70km/h a pak jako by to něco drželo,brzdilo,po rovině maximálka 61km víc ani ťuk, i kdybych ukroutil plyn.Dal jsem tam tento týden třetí neoriginál od NARAKU a ejhle po rovině na stejném místě 70km/h a z kopce dokonce ručička na konci tachometru-80km/h.Takže rozdíl min 10km/h. Ptal jsem se na to několika odborníků a ti mi nezávisle na sobě řekli ,že čínské CDI mají za 1. omezení rychlosti tak zvaná restrikce, většinou na 45km/h, za 2. omezení otáček a to je zmiňovaných 8-9 tisíc otáček za minutu,liší se dle konkrétního výrobce. Toto NARAKU nemá ani jedno.V servisu mi též ukázali ,že Auto Kelly dodává do Rhonů jako náhradní origo díl už menší CDI bez restrikce.Je prakticky stejně velké jako to NARAKU.Tak třeba už i to je dobré,ale stojí normálně 750,-kč já NARAKU koupil za 687,-kč tedy i cena je skoro stejná.
Co to udělá se spotřebou asi už letos moc nezjistim vzhledem k počasí už toho asi moc nenajezdim.Zapojení tohoto CDI doma nafotim a foto zde samozřejmě dám i pro vás ostatní,protože neodpovídají barvy kabelů.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 14 říj 2010, 18:35

Pro speedy a všechny
speedy byl pochválen za krásné široké pneu ale nikomu ani mě nedošlo že tím změnil převodový poměr o 5.83% a tím nic netuše si zvětšil maximálku.Ono to při 60km dělá "pouze" 3km/h ale při stovce je to už téměř 6km/h. Je to tím že 120/70 a 140/70 se liší o 28mm větším průměrem. 70 značí u pneu že výška profilu je 70% šíře pneu. Větší průměr je na vidět i na fotce pneu. Takže použitím širší pneu si zvedneme rychlost za poměrně lepší cenu než koupí nových převodů.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rampik » 14 říj 2010, 18:46

Sportman píše:To je také možnost.Já už tam mám třetí CDI.To 1 velké originál, kuckání okolo 45km/h a rozdíl zaplá ,vyplá světla.Jelikož nové nebylo, tak mi ho vyměnili z jiného Rhona,opět velké CDI, kuckání a rozdíl zapnutá-vypnutá světla zmizel.Ale při jízdě ze sebevětšího kopce to prostě jelo do 70km/h a pak jako by to něco drželo,brzdilo,po rovině maximálka 61km víc ani ťuk, i kdybych ukroutil plyn.Dal jsem tam tento týden třetí neoriginál od NARAKU a ejhle po rovině na stejném místě 70km/h a z kopce dokonce ručička na konci tachometru-80km/h.Takže rozdíl min 10km/h. Ptal jsem se na to několika odborníků a ti mi nezávisle na sobě řekli ,že čínské CDI mají za 1. omezení rychlosti tak zvaná restrikce, většinou na 45km/h, za 2. omezení otáček a to je zmiňovaných 8-9 tisíc otáček za minutu,liší se dle konkrétního výrobce. Toto NARAKU nemá ani jedno.V servisu mi též ukázali ,že Auto Kelly dodává do Rhonů jako náhradní origo díl už menší CDI bez restrikce.Je prakticky stejně velké jako to NARAKU.Tak třeba už i to je dobré,ale stojí normálně 750,-kč já NARAKU koupil za 687,-kč tedy i cena je skoro stejná.
Co to udělá se spotřebou asi už letos moc nezjistim vzhledem k počasí už toho asi moc nenajezdim.Zapojení tohoto CDI doma nafotim a foto zde samozřejmě dám i pro vás ostatní,protože neodpovídají barvy kabelů.

Díky za informaci, jak zapojit CDI od Naraku.
Uživatelský avatar
Rampik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 31 črc 2010, 06:56
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Zrušené elektrická restrikce, CDI NARAKU TUNING, Variátor Multivar CPI / Keeway, Malossi řemen variátoru SPECIAL CPI Aragon, Popcorn, Hussar 17,5x8x808-30°, Pneu 140/70-12 Runscoot 60P, Baterie 8Ah YTR9-BS, NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 17 říj 2010, 14:02

Tak jak jsem slíbil,nafotil jsem připojení nového CDI NARAKU 390.18.
IMG_2915.JPG
IMG_2914.JPG
IMG_2913.JPG
IMG_2912.JPG
IMG_2911.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rampik » 18 říj 2010, 21:16

Mohl by mi někdo poradit, co by bylo lepší za válec, buď:
1) http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... arelli-ac/
nebo
2) http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce ... narelli-1/
Díky za radu.
Uživatelský avatar
Rampik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 31 črc 2010, 06:56
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Zrušené elektrická restrikce, CDI NARAKU TUNING, Variátor Multivar CPI / Keeway, Malossi řemen variátoru SPECIAL CPI Aragon, Popcorn, Hussar 17,5x8x808-30°, Pneu 140/70-12 Runscoot 60P, Baterie 8Ah YTR9-BS, NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 19 říj 2010, 18:56

Pokud je zde ještě někdo kdo nemá manuál a katalog dílů tak se ozvěte :-) dnes jsem nahodil na 14 dní do uschovny. Tak ať to tam nemusím dávat zase za 16 dní znova :D :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 19 říj 2010, 20:18

Čau Rhoňáci,začíná působit zima a tak se mi zdá že i forum se ukládá k zimnímu spánku. Tak jedno info z tuningu. Namontovány delší převody +17% sekundár od Polini. Bohužel přímo nepasovaly. Do většího kola primarního převodu se muselo vložit pozdro .Použil jsem ho z válečkového ložiska a díra do kola se vyřízla na drátořezu protože kolo je cementované.Kola se musejí rozlisovat a znovu nalisovat. Je k tomu potřeba lis. Ve svěráku to nejde. Přesah je tam 0,07mm což je dost. Ale musí to přenést ten obrovský výkon :lol: Rozjezdy se trochu zhoršily ale je to dobré. Maximálku jsem dotáhl na 104km/h. Každou rovinku to jede 90km/h na dosažení 100km musí být ta rovinka dlouhá a je potřeba se přikrčit. Měřím 182cm a 90kg. Ještě čekám na karbec DO 19mm. Špatně mi poslali repliku
a bylo to stejné co máme namontované. Zítra má u nás sněžit,před barákem mám 520nadmořskou výšku tak nevím jestli ještě kabec odzkouším. Při tý stovce
se už hodně projevují skákající čínské gumy a slabší přední brzda. Kotouček se mírně zvlnil. Tak kluci nespěte a pochlubte se co nadělíte Rhonovi k Ježíšku.
Čau Jarda
Naposledy upravil jardajbc dne 20 říj 2010, 07:20, celkově upraveno 1
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod herodes » 20 říj 2010, 01:33

Dotaz ohledně CDI - platí pro Maxon Forcer 50 to samé, jako pro Rhona, tedy možnost vyměnit originál za CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18 ?
Dík
Uživatelský avatar
herodes

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 12 zář 2010, 22:39
Skútr / moto: Varadero 1000XL, Maxon 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 20 říj 2010, 19:32

1) maxon a rhon je to samé, liší se výfuckem, barvou, restrikcí, výstrahou pro min. oleje, c.d.i. by mělo být stejné, pokud se podíváš na eshop AK tak se vše dozvíš :wink:
2) kde si vzal tak hezký obrázek sršně? :D
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 22 říj 2010, 21:56

mam nieco nove konecne. takze: vyfuk maxon, 5g valecky, 85 tryska, biela kontrastka malossi, zlte pruzinky do spojky malossi, odstranene kolienko sania a neviem co este. zatial skusane len na par metroch lebo je tu zle pocasie. starty su lepsie aj ked som asi cakal viac. zrejme este pritvrdim pruzinky v spojke. ale dusi sa pri rozbiehani nie az tak velmi ale pocujem to a aj citim.
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 23 říj 2010, 06:27

Zdravim,odešla mi žárovka v zadním blinkru.Nevíte někdo jak se mění?Co vše se musí sundat? Dík za radu.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 23 říj 2010, 11:04

Jen sedlo s uložným prostorem - máš to v manuálu :D :D :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 23 říj 2010, 12:08

Tam jsem to právě nenašel,že by mi chyběla nějaká stránka??Kde to tam je?Sedlo jsem vyndal a nedostanu se tam.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 23 říj 2010, 13:29

Já jsem tam teď mrknul, a máš pravdu - jsou tam pouze přední světla, ale už jsem ji taky mněnil, a stačilo sundat sedadlo a uložňák a dostal jsem se tam.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 29 říj 2010, 22:51

nejak nam tie dusicky pokzili aj nese forum kedze je tu dost mrtvo hehehe. pridam aspon nieco. ako som pisal minule spravil som nejake upravi na mojo bruceleeovi a uz mam aj nejake skusenosti po dlhsej jazde. sice nieje doldeny kedze mam chudobnu zmes vdaka malej tryske, ale aj tak uz maximalka stupla na 70 po rovine aj ked sa este dusi. max dosiahne bez problemov, a to sa este tesim ked bude spravne naladeny ze co dokaze. mam v plane este objednat to cdi naraku, vdaka ktoremu by sa to malo este o dost zlepsit. uz ho pre mna maju aj prichystane len nemam cas ani ho objednat. na jar nove sirsie gumy a bude to raketa. stale mam ale problem so zadnou brzdou. aj ked som to rozobral a vycistil stale nebrzdi ako ma. na kamosovom brzdi smykom aj n asvalte, moj ani na prachu. neviem cim to je. este jedna vec: pod sroub na zadnom kolese som dal podlozku a je to 100x lepsie. koleso je pevne jak ma byt. dovtedy som stale pri buchnuti pestou do kolesa citil vybracie. tak ako tu niekto pisal, je to sposobene tym ze matica priamo opiera o tisichran. to je uz asi vsetko. s pozdravom tingtong erik
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron