To je také možnost.Já už tam mám třetí CDI.To 1 velké originál, kuckání okolo 45km/h a rozdíl zaplá ,vyplá světla.Jelikož nové nebylo, tak mi ho vyměnili z jiného Rhona,opět velké CDI, kuckání a rozdíl zapnutá-vypnutá světla zmizel.Ale při jízdě ze sebevětšího kopce to prostě jelo do 70km/h a pak jako by to něco drželo,brzdilo,po rovině maximálka 61km víc ani ťuk, i kdybych ukroutil plyn.Dal jsem tam tento týden třetí neoriginál od NARAKU a ejhle po rovině na stejném místě 70km/h a z kopce dokonce ručička na konci tachometru-80km/h.Takže rozdíl min 10km/h. Ptal jsem se na to několika odborníků a ti mi nezávisle na sobě řekli ,že čínské CDI mají za 1. omezení rychlosti tak zvaná restrikce, většinou na 45km/h, za 2. omezení otáček a to je zmiňovaných 8-9 tisíc otáček za minutu,liší se dle konkrétního výrobce. Toto NARAKU nemá ani jedno.V servisu mi též ukázali ,že Auto Kelly dodává do Rhonů jako náhradní origo díl už menší CDI bez restrikce.Je prakticky stejně velké jako to NARAKU.Tak třeba už i to je dobré,ale stojí normálně 750,-kč já NARAKU koupil za 687,-kč tedy i cena je skoro stejná.
Co to udělá se spotřebou asi už letos moc nezjistim vzhledem k počasí už toho asi moc nenajezdim.Zapojení tohoto CDI doma nafotim a foto zde samozřejmě dám i pro vás ostatní,protože neodpovídají barvy kabelů.