Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod wictor » 09 říj 2010, 21:38

Název tématu je Rhon Speed 50.

Téma promazáno o OT příspěvky!

Wictor
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 11 říj 2010, 18:21

Ahoj, dnes jsem poprvé od té doby co mám Rhona počítal spotřebu dle tankování. Mám najeto 570 km, odstraněná elektronická restrikce, vzduch. filtr Malossi Redsponge, svíčka NGK a používám olej Repsol Scooter 2T. Spotřeba mi vyšla na 4,3 l/100km :roll: Oproti autu je to jistá úspora, ale očekával jsem spotřebu nižší. Faktem ale je to, že vážím přes 90kg a terén je u nás hodně kopcovitý. Nechápu, jak je někdo schopen docílit spotřebu pod 3l/100km. Jinak max. rychlost dle tachometru je z kopce něco málo přes 60km/h. Osobně mi ale moc o max. rychlost nejde (jezdím na skútru do práce, kam to mám 8 km), ale uvítal bych větší rychlost při zdolávání těch našich kopců :-)
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Kamilus » 11 říj 2010, 18:58

Abych jen neprudil.. :arrow:
za mně........... vem sedmnáctset a kup tam válec z Aprilie, spotřeba do 3 ltr a opravdu pojedeš.(Esi tam tedy pasuje, jak kluci výše píšou)
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 11 říj 2010, 19:11

STOVKA JE BLÍZKO :lol: :lol: :lol: Dnes v rámci tuningu jsem vyměnil řemen http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... rch=619832
Výsledek byl pro mě nečekaný. Poslední naměřená maximálka 86.3 a s novým řemenem 95.1km/h. Origo rozměr na Rhonu je 788x17. Tento je tedy o dva cm delší a 0,5mm šírší. Umožňuje udělat trochu delší převod a výsledek je nad moje očekávání. To je v záloze ještě karbec /replika Dellorto19/http://skutry-levne.cz/ a převody +17% http://www.racing-planet.de/scootertuni ... e0tre5al28

Dnešní test byl pozitivní i tom že maximálka na rovině byla 91km/h vše měřeno dle GPS. Takže prostý matematickým výpočtem by měl uhánět Rhon s těmi převody 111km/h :roll: :roll: :roll: To je nářez co? Karbec bude ve čtvrtek a převody snad do pátku. Jak otestuji tak napíšu. Jde to opravdu krok za krokem.
PS:100m před mým měřením maximálky je radar a ten ukazoval 91km/h. Měření maximálky provádí vždy na stejným místě z mírného kopečku.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 12 říj 2010, 11:25

Ferry píše:Ahoj, dnes jsem poprvé od té doby co mám Rhona počítal spotřebu dle tankování. Mám najeto 570 km, odstraněná elektronická restrikce, vzduch. filtr Malossi Redsponge, svíčka NGK a používám olej Repsol Scooter 2T. Spotřeba mi vyšla na 4,3 l/100km :roll: Oproti autu je to jistá úspora, ale očekával jsem spotřebu nižší. Faktem ale je to, že vážím přes 90kg a terén je u nás hodně kopcovitý. Nechápu, jak je někdo schopen docílit spotřebu pod 3l/100km. Jinak max. rychlost dle tachometru je z kopce něco málo přes 60km/h. Osobně mi ale moc o max. rychlost nejde (jezdím na skútru do práce, kam to mám 8 km), ale uvítal bych větší rychlost při zdolávání těch našich kopců :-)

Ahoj, já jsem se spotřebou pod 3 l /100km a to jsme na skútru většinu kilometrů najezdil ve dvou se ženou ( mám najeto 600 km - a minimálně 400 km ve dvou) - a nemusím připomínat, že dohromady máme cca 155 - 160 kg (dle oběda :D). Spotřebu jsem počítal podle toho kolik jsem od tankování najel k poslední čárce na palivoměru (a při natankování 3,3 litru jsem ujel k poslední palivové čárce 120 km) - tohle jsem sledoval v létě - je možný, že teď je to jiný, jelikož tím, že nejezdím, tak to příliš nesleduju (a hlavně si už nepamatuju, kolik jsem bral naposledy paliva).
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 12 říj 2010, 18:02

Tak já jezdím většinou sám 90kg ,mám najeto i několik stovek kilometrů ve dvou 150 kg.Celkem jsem najel už 3000km .Děnně s ním v létě jezdím 50km stejnou trasu,město,kopce,rovná silnice.Tankuji tedy každý druhý den,takže si spotřebu celou dobu vedu v paměti.Ze začátku tj.prvních 300km spotřeba 4l.Po první garančce,seřízení karburátoru a výměně svíčky se pak spotřeba pohybuje mezi 3,1-3,6 L/100 km a zůstává neměnná i teď,takže průměr je nějakých 3,35L/100km , což se mi taky moc nelíbí,ale zvykl jsem si.Nikdo mi neporadil co s tím.Poznamenávám ,že moto nešetřím a jezdím většinou co to dá.Kupodivu rozdíl jízdy sám a ve dvou je zanedbatelný.A co vy ostatní? Nemáte nějakou radu jak snížit spotřebu pod 3L?Jezdit na čtvrt plynu jsem už zkoušel,rozdíl na 100km byl asi 0,25L a čas + 10 minut,pod tři jsem se ale nedostal.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Kecem » 13 říj 2010, 06:04

zdravím,

Chtěl bych se zeptat jestli mi tam pujde tahle svíčka > http://www.scootland.cz/zbozi/ngk-svicka-ngk-br7hs/
Uživatelský avatar
Kecem

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 03 zář 2010, 15:09
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Maxon Force 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 13 říj 2010, 07:06

Pasovat ti bude akorát nemá vysunuté jiskřiště jako NGK BP 7HS kterou používáme jako náhradu za origo.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 13 říj 2010, 10:02

Tato svíčka nám všem dobře slouží. Mají ji třeba zde - http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svic ... i/?page=11, přijde ti poštou v obálce poštovné 30kč.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 13 říj 2010, 12:47

Kecem píše:zdarvim. Chtěl jsem se zeptat těch co maji tu 70tku z jakyho nebo na jakyho skutra snačkovýho ten kit patří :) Ptal jsem se na scootlandu a oni mi odepsali že valec mam brát z Aprilie SR50 97/01 AC.. :) A nebo jestli to máte převrtaný?. Potřeboval bych poradit z čeho a pak i jaky je nejlepší karburator k tomu nebo jestli stačí ten originalní jen přetriskovat a dát otevřený filtr ? :)
Děkuji za odpověd.

Zdravim zdravim, tiez som pisal na scootland a tam som dostal odpoved, ze mam dielce brat z CPI 50 Popcorn Euro2, no prave pozeram, ze na CPI je pist 12mm a na Aprilii je 10 mm. V tom to forku som sa dozvedel, ze by mal byt pist 10 mm, takze ten CPI je volovina a zamerat sa na Apriliu ? a ako to dopadlo s novym neblokovanym CPI u neupravovanom srsni. Zlepsil sa trochu vykon, alebo nie je tam zmena?
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 13 říj 2010, 17:49

JE TO TAM. Dnes opět test. Musel sem vybrat delší kopeček a zalehnout. Naběhla tam rovná stovka dle GPS. To ještě nedorazil karbec ani delší převody. CDI je též origo. Litina točí 10-11,5tis.ot podle typu výfuku takže tipuji že CDI není bloklá na 8ti. jak to u některých číňanů bývá.Pořád schází ten otáčkoměr.

ivannk:
tunigový válec ber na Minarelli horizontal AC s pístním čepem 10mm. Samozřejmě ho nabízejí i čepem12 ale to není pro Rhona.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 20:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 13 říj 2010, 20:12

Zdravím,tak už mám garančku 3000km za sebou.Kapání oleje odstraněno,i když to nebylo jen gufero,ale špatná celá hnací hřídel a ložisko,vyměněno za nové.Též jsem vyměnil původní CDI za to CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18. Změna mě ohromila.Motor jde naprosto plynule za plynem bez jakékoliv prodlevy.Bez jakýchkoliv dalších úprav se maximální rychlost zvedla o 10km po rovině a o 12km z kopce.Tam kde jsem jezdil 55km/hod teď frčí 65km/h a kde byla moje maximálka po mírně svažité rovince na radaru 61km,jsem dnes jel rovných 70.Z kopce jsem dříve nepřelezl 69km/h,na těch se to vždy jakoby zaseklo, jako by to někdo brzdil.Nyní se ručička dostala v pohodě na konec na 80km/h.Takže já naopak tvrdím , že jsem tam CDI blokované měl :!: To původní je dokonce o polovinu větší než to co teď dodává auto kelly jako originál.Původní mělo rozměr 5x9cm nové má 5x6cm.CDI Naraku má též cca 5x6cm.Takže já mám jen vyměněnou svíčku a CDI,jinak vše původní.Výfuk též původní.Uvidím co to ještě udělá se spotřebou.Teď jsem s rychlostí spokojen ,více snad už ani nepotřbuju.Takže mé náklady? 95,- kč svíčka a 687,-CDI.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 13 říj 2010, 20:34

tiez mam tu novu od Autokelly- Original mi blokovala motor na 50kmh, ked som mal svetla. Tak som to reklamoval a dali mi tu polovicnu, kde uz chyba pripojenie na restrikciu. Samozrejme zmena bola :) Ide to viac ako 50kmh a preto ma zaujima ci by este pomohla nejaka CDI od nejakych lepsich firiem. Mne to zatial ide asi okolo 65 a z kopce to sa aj dotahuje okolo 70. Nesiel som este z poriadneho kopce, takze neviem ci to da este viac, ale si uz myslim,ze to dalej netaha. Tachometer mam docela presny. Horsie je to s ukazovatelom nadrze.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 13 říj 2010, 22:16

Popisuji to níže a tachometr mi ukazuje přesně! Kontrolováno GPS a dvěma městskými radary. Po rovině to teď jede v pohodě 65-70 a z kopceto ukazuje až na konec tedy 80.A to vážim 90kg. Ukazatel nádrže v pohodě.Když se dostanu na 25 tak dotankuju asi 3,5L.Plná 100 = 4,8L tj každých 25 je 1,2L.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 14 říj 2010, 08:09

Já bych se u CDI na Rhohu přikláněl spíš k výrazu závadné-zmetek z výroby a nebo dobré-normální, než zablokované/na cca 8000tis./Běžná restrikce je ta na 45km/h a potom už nic.Máme tu v okolí 4 Rhony bez úpravy a CDI nezlobí. Na foru už někteří CDI museli měnit z důvodů jako je kuckání se zapnutými světly ale i bez.
To není ale umyslným omezením otáček. Pak další možností je že každý máme jiný typ CDI tak jak to u číňanů bývá/namontujem co je skladem/Proto se objevují i ty rozdílné rozměry. Hlavně že nám to jezdí a dělá radost což je můj případ. :D :D :D
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků