Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 01 říj 2010, 19:25

Restrikci už máš pryč?
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Kecem » 01 říj 2010, 22:59

Jojo mám.
Uživatelský avatar
Kecem

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 03 zář 2010, 15:09
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Maxon Force 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 01 říj 2010, 23:40

No tak zkus ten EGR ventil, možná zvednout jehlu na karburátoru, otevřít sání, vyměnit svíčku za NGK, vyměnit trysky, nebo jako v mém případě je trochu nechat poštelovat (zvětšit průměr). Na mě čeká variátor malosi multivar a 70 ccm úprava, ale to až příští sezónu, jinak EGR ventil mám na svým autě taky zavřenej :mrgreen: hodně štěstí při úpravách a mnoho kilometrů bez nehod :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Kecem » 02 říj 2010, 08:45

Na všechno se připravuji. :D Takže svička, saní, přetryskovat, zvednout jehlu...
Na 70ccm, variator a spojku se budu chystat asi taky až přiští sezonu. :) Děkuji za odpověd!
Jinak taky přeji mnoho štěsti pri upravách a hodně kilometru bez nehod.
Uživatelský avatar
Kecem

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 03 zář 2010, 15:09
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Maxon Force 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 03 říj 2010, 00:46

takze kolegovia rhonaci. ja som tu restrikciu vybarl po 30km a na max som zacal jazdit pri 100km. teraz mam 800km. kazdy tu pise o zabiehani a tak. myslite ze je to az tak dolezite??? srsen jazdi po rovinke 60-62 podla pocasia, z kopca 70, vsetko podla gps. moj tachometer je chlapi presny ako svajciarske hodinky, to co na tachu je aj na gpske co som sa az divil. akurat spotreba je neskutocna (4,5 az 5L) ale jazdim stale na plne gule. sviecka nieje tehlova a neviem sa k takej dopracovat aj ked som uz 100x ladil zmes aj volnobeh. teraz idem menit vyfuk a trysku a membranovy blok pod karburatorom. fuk mam z maxona a mam ho od JARDAJBC za co mu chcem tymto podakovat. nedopatrenim som neobjednal 5g velecky tak to skusim len tak zo srandy ako to bude jazdit na tych 6g. trysku davam 85ku a menim aj olej kedze TTSko co som daval doteraz vraj nieje to prave orechove pre nasich cinanov. skuste niekto pospekulovat co by to mohlo byt s tou spotrebou a svieckou. a mozte reagovat aj na ten zabeh valca a tak. vopred vdaka s pozdravom erik
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 03 říj 2010, 03:42

Restrikci jsem také sundal, hned jak jsem na ní přišel, taky jsem slyšel něco o zajíždění - žádné nebylo, jezdím pořád stejně a to taky co to dá, ta spotřeba mě mrzí, ale na to co najezdím do práce ....
Kolega s práce má čínskej 4T a žere mu 1,9l/100km a to má najeto 13 000km. Já mám sršně od června a najel jsem zatím 900km, pořád ušetřím, protože auto mi žere kolem 12 l/100km.
K té svíčce: koukal jsi na ní, když byl motor zahřátej?
Teď přemýšlím o vyšším levelu a tím je Burgman 650, měl jsem možnost se na něm projet, když ho kamarád přivezl na kšeft z německa, dalo by se říct, že jsem se podruhé zamiloval, poprvé to bylo do manželky. Svezení je absolutně o něčem jiném.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod claasman » 03 říj 2010, 20:20

Čau prošel sem si celý toto vlákno, plánuji tento skutr, ale koukám že existuje taky Maxon forcer 50. Tak co si mám koupit? Co je lepší? Rhon speed 50 nebo Maxon forcer 50? Prosím i o vypsání přesnějších rozdílů, a co si mám tedy koupit. Díky :)

A ještě sem se chtěl zeptat. Když bych si koupil 70tku válec. Musí se to přepisovat v techničáku? A jaký je potom rozdíl v maximálce a v tahu oprati 50tce válci. Díky
claasman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 03 říj 2010, 20:16
Skútr / moto: BUDE Maxon Forcer 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 03 říj 2010, 20:51

Ahoj,70 ccm tady co vím že si tady píšeme máme asi 3 a nikdo z nás to do TP nezapisoval,nikdo to na TK nepozná.Tah a maximálka je rozdíl,ale musíš mít s válcem válečky,trysku a laďák aspoň pro začátek,pak to jede.Jednomu z nás to lítá 86 což je docela dobrý.Nevím jestli chceš kupovat funglovku nebo jetinu.Rhon nemá na rozdíl od maxona laďák,má jinak řešenou restrikci,jinou cdi.Maxon má ještě restrikci na výfuku kterou budeš muset zaslepit jinak je to na pár detailů stejný................... :D
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod claasman » 03 říj 2010, 21:35

mno asi nový. Takže spíše Maxon? Ten nový válec asi zatím ne. To sem se jen ptal. Jinak když si ho (moto) koupím a nechám udělat SPZ a ty ostatní věci na úřadě, kolik to stojí?
claasman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 03 říj 2010, 20:16
Skútr / moto: BUDE Maxon Forcer 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 04 říj 2010, 07:16

Čau Rhoňáci, použili jste někdo neblokované CDI na Rhona a přineslo to vyšší otáčky. Je vůbec origo CDI u Rhona blokované?? Mám na mysli blokaci na 9000ot ne restrikci při 45km/h. Nevím jestli není pro nás neblokované CDI např od Naraku jen marketingový tah. A ještě jeden dotaz. Co přinesl na otáčkách karbec 17,5 evetuelně 19mm. Já jsem už ve finále tuningu. Do 80km/h to jede všude, zrychluje to super max dle GPS 86.4 a tu chci upravit. Zbývá mi karbec /17.5 nebo 19/ možná CDI a určitě převody. Ideální by bylo jen jedno řešení. Napište zkušenost. Díky Jarda
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 04 říj 2010, 08:52

iNSPIRACE-http://www.youtube.com/watch?v=_M25V2TOepE&feature=related :D :D :D :!:
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 04 říj 2010, 12:05

Čau Rhoňáci, použili jste někdo neblokované CDI na Rhona a přineslo to vyšší otáčky. Je vůbec origo CDI u Rhona blokované?
Podle mého mínění si myslím, že blokované u rhona asi je, neboť při jízdě z kopce,i prudkého ,to rozjedu na 68km/h a víc ani ťuk, jako by to někdo držel nebo brzdil, už se nezvyšují otáčky, takže si myslím že výměna CDI by mohla pomoci.Mám najeto 2850km,chystám se to vyzkoušet, vyměnim ho při 3000km garančce v servisu, nerad bych popletl zapojení kabelů.Těch 700,-kč není zas taková pálka.
Pokud už to někdo zkusil,podělte se o zkušenost.Myslím ,že by to tu zajímalo asi všechny.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 04 říj 2010, 12:44

Mělo by být blokovaný jako většina Chiny na cca 9000 ot/min,dnes jsem koupil odblokovaný a možná odpoledne nejpozději zítra dám vědět.Sám jsem zvědavej................ve scootlandu mi řekli že to poletí 100% víc!
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod claasman » 04 říj 2010, 14:06

claasman píše:mno asi nový. Takže spíše Maxon? Ten nový válec asi zatím ne. To sem se jen ptal. Jinak když si ho (moto) koupím a nechám udělat SPZ a ty ostatní věci na úřadě, kolik to stojí?

prosím o odpověd. Jinak ještě se chci zeptat. V základu než se zajezdí tak to jezdí kolik? Bez úprav.
claasman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 03 říj 2010, 20:16
Skútr / moto: BUDE Maxon Forcer 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 04 říj 2010, 15:15

Jede 50km/h max, ale co kus to jiný výsledek a záleží jestli koukáš na tachometr, nebo GPS. Tam záleží jen na barvě - Rhon Speed 50 se mi osobně líbí víc, ale jen kvůli barvě. Maxon Forcer 50 mi připomíná barvy českého telecomu, ale jedno pozitivum jsem na něm našel a to, že je dobře vidět, protože ta barva je dost výrazná. Tak či tak za ty peníze :mrgreen: a mimochodem za kolik ho budeš kupovat?
A k tomu techničáku: nic nenechávej přepisovat, na technickou půjdeš za 6 let a policajti nejsou schopni poznat co je tam za válec, nesmějí Tě mít natočenýho ze zadu jak jim s 50ccm skútrem ujíždíš přes město 90 kilometrovou rychlostí :D jinak stacionární radary Tě nemusí vůbec zajímat, fotí zepředu a radary pro sprůměrování rychlosti v daném úseku taktéž :wink:
SPEEDY píše:Mělo by být blokovaný jako většina Chiny na cca 9000 ot/min,dnes jsem koupil odblokovaný a možná odpoledne nejpozději zítra dám vědět.Sám jsem zvědavej................ve scootlandu mi řekli že to poletí 100% víc!

Speedy tak jaká? Jak to jede s neblokovaným C.D.I.?
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 20:22, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků