Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
21 zář 2010, 11:38
no dolezite je aky mas stroj. Ked to je bicykel tam rychlost je velmi slusna. Ak mas RHON tak skus to odblokovat, postup je v tejto diskusii.
21 zář 2010, 11:48
Tak jsem pročetl většinu diskuze stálo mě to celou hodinu občanky a ekonomiky
, a mé pocity jsou smíšené, včera se mi ozval kámoš že má pro mě za 12 tohle žlutý "žihadlo"
), tak váhám zda si jej mám pořídit..., v současné době jezdim na Hyosung SF50 a je to celkem šikovnej bezproblémovej scoot ale není můj, takže tohleto za těch 12 zvažuju, je to celkem dobrý cena ne? Trošku ste mě odradili vznikajícími problémy, ale zase mě láká to že se vtom aspon budu furt vrtat
21 zář 2010, 11:50
golfak19 píše:Zdravím všechny.Poraďte mi prosím co mám koupit za trisky.Jede mi to max 55.Nebo jek to zrychlit
.Moc díky
Předpokládám ,že mluvíš o Rhonovi. Kolik máš najeto?? Já prvních 300km-do první garančky ,jezdil s restrikcí max.50. Až na první garančce mi restrikci odstranili a já to začal opatrně vytáčet více maximálku,až po prvních 500km jsem začal jezdit na plno, ale stejně mi to po rovině jede max.63-4km/h a z kopce 68-9 km/h.Jen jsem vyměnil hned svíčku a pošteloval karbec.Při druhé garančce mi vyměnili CDI.Ostatní je původní.Mám najeto už 2800km a bez problémů stále jezdim.
Pro ZIKIHO Tady píše hlavně ten co má nějaký problém,od toho to fórum je.
21 zář 2010, 14:43
Mám RHONA 50.Odblokované to už je a stejně nic.Jde dobře za plynem nedusí se a stejně zněj víc nedostanu.Omezovací kroužek tam nejni a kabel co jste tady psali taky ne.Už mě tedy nenepadá čím by to mohlo být.Proto jsem psal o tryskách. Mám naněm 1800 a taky bez problému.Jen že to jede takhle pomalu.To CDI se musí vyměnit nebo tam může zůstat to samé pokavať to jede??
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 20:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
21 zář 2010, 18:40
Mě ho vyměnili v rámci záruky.Ještě je možné si koupit jiné,na rhona pasuje ještě toto:
CDI Naraku odblokované ,otevřené CDI pro motory Minarelli.Váš motor se bude vytáčet do těch správných otáček. Před objednáním produktu si překontrolujte shodnost konektoru. Porovnejte s obrázkem. CDI nemá omezení otáček CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18 Kód NK390.18 Výrobce NARAKU CDI zapalování,Určeno pro RHON Speed 50,Vaše cena vč. DPH 687,00,http://e-shop.adventure-biker.cz
edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
22 zář 2010, 21:58
Mam novy poznatok pani. po troch tyzdnoch statia v garazi som nemohol nastartovat!! neviete si predstavit ake som mal nervy ked som rano meskal do prace. dva dni som sa snazil startovat ci uz elekricky ale hlavne s nakopovackou a nic. sviecka stale zaliata benzinom aj ked po vybrati z valca a skuske iskrena bolo vsetko v najlepsom poriadku. a potom vo mne vzkriesol napad ze vypustim benzin z karburatora. pani a teraz pozor: naskocil na jedno nakopnutie nakopovackou. normalne som si sadol a pripalil cigaretu a nechapal som. z toho usudzujem ze mi ten podtlakovy ventil na nadrzi prepusta a zalieva karburator. dnes mi JARDAJBC poslal vyfuk z maxona takze sa tesim. valceky, trysku 85ku a novy membranovy blok mam objednane a bude sa upravovat. som zvedavy ako to bude frcat. drzte mi palce priatelia. mimochodom vzdusnik na nastavenie zmesi mam uz vytoceny na 2astvrt otacky a sviecka stale cierna a nema vykon. nieje to priamo cierna sadza ale od tej tehlovej co tu stale spominate ma este dost daleko. spotreba obrovska a neviem si s tym dat rady. ked niekto viete co s tym tak prosim poradte. s pozdravom erik
Naposledy upravil
spontye dne 23 zář 2010, 22:30, celkově upraveno 1
23 zář 2010, 16:35
najeto cca 670km
Zdravim, konecne jede. Dotiahol som to do servisu a opisal problem. Servisak sa snazil nakopnut a hned mi povedal, ze bude problem s tesnenim. Takze sa na to pozeral a dnes som si po zlutaka prisiel. Chyba bola, ze bolo rozbite tesnenie na vyfuku bloku motora. Boli aj povolene trochu srouby. Takze malicke tesnenie o priemeru 25mm zrobilo zo skutra nepojazdnu masinu. Chovalo sa to tak, ze po dlhsiom odychu nastartoval, ale ked sa zahrial tak chpinul. Niekdy za plynom klesali otacky.
23 zář 2010, 18:43
tiez si myslim, ze je to volovina, ale proste to uz frci
24 zář 2010, 09:38
Nazdar Rhoňáci, měnili jste někdo primární převod na Rhonu. Vím že tam pasuje CPI/KEEWAY 14/42 ale ten je +25% a to je tak na rovinatý terén.Napište tip. A co Multivar ? Je hodně znát a pohne maximálku nahoru 5-???km/h. Díky Jarda
24 zář 2010, 19:41
Dobrej chtěl bych se zeptat na to jestli někdo nevíte jak naštelovat dávkování oleje na Rhon speed 50 na tom starsim (je vic do oranzova). Autokelly melo dva typy skutru ten co mam ja tam je davkovani udelano pres lanko ktere je odboceno z plynoveho lanka a ten druhy model ma dovkovani automaticke. A ja nevim jak se steluje ten sistem pres to lanko, tak jestli by jste nekdo nevel jak?
24 zář 2010, 20:54
Žádný "štelování" tam nehledej a už vůbec do toho nezasahuj. Tohle téma se tu už probíralo. Rhon má olejové čerpadlo, které dávkuje olej podle zatížení. Proto je plynové lanko rozdvojeno. Takto funguje tento systém.
edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
24 zář 2010, 23:56
rozhodně se nepokoušej žádným způsobem zasahovat do množství oleje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je to nastaveno z výroby a zatím to tady všem funguje jak má.
25 zář 2010, 07:38
Jo Jo jo z výroby nastaveno mazání v poměru 1:46. Nehrabat se do toho je nejlepší. Pro ty nedůvěřivé je nejlepší řešení přidat na celou nádrž benzinu 0.1l oleje tak jak je to doporučeno při záběhu.
25 zář 2010, 15:04
Kdo by měl zájem, tak prodávám žlutý kufr na Rhona nebo Maxona. Ve výborném stavu pasuje na zadní držák u skutru. Nový stojí 1.380,-- Kč, prodávám za 1.200,-- Kč + dobírka. Je originál z Auto Kelly.
P9250027.JPG
P9250024.JPG
P9250022.JPG
P9250013.JPG
P9250008.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
Rampik dne 25 zář 2010, 15:53, celkově upraveno 1