Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 21 zář 2010, 11:38

no dolezite je aky mas stroj. Ked to je bicykel tam rychlost je velmi slusna. Ak mas RHON tak skus to odblokovat, postup je v tejto diskusii.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ziki » 21 zář 2010, 11:48

Tak jsem pročetl většinu diskuze stálo mě to celou hodinu občanky a ekonomiky :-D, a mé pocity jsou smíšené, včera se mi ozval kámoš že má pro mě za 12 tohle žlutý "žihadlo" :o), tak váhám zda si jej mám pořídit..., v současné době jezdim na Hyosung SF50 a je to celkem šikovnej bezproblémovej scoot ale není můj, takže tohleto za těch 12 zvažuju, je to celkem dobrý cena ne? Trošku ste mě odradili vznikajícími problémy, ale zase mě láká to že se vtom aspon budu furt vrtat :)
Ziki

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 21 zář 2010, 11:45
Skútr / moto: Hysoung SF50
Tuning / úpravy: bez úprav

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 21 zář 2010, 11:50

golfak19 píše:Zdravím všechny.Poraďte mi prosím co mám koupit za trisky.Jede mi to max 55.Nebo jek to zrychlit :roll: .Moc díky

Předpokládám ,že mluvíš o Rhonovi. Kolik máš najeto?? Já prvních 300km-do první garančky ,jezdil s restrikcí max.50. Až na první garančce mi restrikci odstranili a já to začal opatrně vytáčet více maximálku,až po prvních 500km jsem začal jezdit na plno, ale stejně mi to po rovině jede max.63-4km/h a z kopce 68-9 km/h.Jen jsem vyměnil hned svíčku a pošteloval karbec.Při druhé garančce mi vyměnili CDI.Ostatní je původní.Mám najeto už 2800km a bez problémů stále jezdim.
Pro ZIKIHO Tady píše hlavně ten co má nějaký problém,od toho to fórum je.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod golfak19 » 21 zář 2010, 14:43

Mám RHONA 50.Odblokované to už je a stejně nic.Jde dobře za plynem nedusí se a stejně zněj víc nedostanu.Omezovací kroužek tam nejni a kabel co jste tady psali taky ne.Už mě tedy nenepadá čím by to mohlo být.Proto jsem psal o tryskách. Mám naněm 1800 a taky bez problému.Jen že to jede takhle pomalu.To CDI se musí vyměnit nebo tam může zůstat to samé pokavať to jede??
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 20:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
golfak19

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 21 zář 2010, 11:26

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 21 zář 2010, 18:40

Mě ho vyměnili v rámci záruky.Ještě je možné si koupit jiné,na rhona pasuje ještě toto:
CDI Naraku odblokované ,otevřené CDI pro motory Minarelli.Váš motor se bude vytáčet do těch správných otáček. Před objednáním produktu si překontrolujte shodnost konektoru. Porovnejte s obrázkem. CDI nemá omezení otáček CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18 Kód NK390.18 Výrobce NARAKU CDI zapalování,Určeno pro RHON Speed 50,Vaše cena vč. DPH 687,00,http://e-shop.adventure-biker.cz

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 22 zář 2010, 21:58

Mam novy poznatok pani. po troch tyzdnoch statia v garazi som nemohol nastartovat!! neviete si predstavit ake som mal nervy ked som rano meskal do prace. dva dni som sa snazil startovat ci uz elekricky ale hlavne s nakopovackou a nic. sviecka stale zaliata benzinom aj ked po vybrati z valca a skuske iskrena bolo vsetko v najlepsom poriadku. a potom vo mne vzkriesol napad ze vypustim benzin z karburatora. pani a teraz pozor: naskocil na jedno nakopnutie nakopovackou. normalne som si sadol a pripalil cigaretu a nechapal som. z toho usudzujem ze mi ten podtlakovy ventil na nadrzi prepusta a zalieva karburator. dnes mi JARDAJBC poslal vyfuk z maxona takze sa tesim. valceky, trysku 85ku a novy membranovy blok mam objednane a bude sa upravovat. som zvedavy ako to bude frcat. drzte mi palce priatelia. mimochodom vzdusnik na nastavenie zmesi mam uz vytoceny na 2astvrt otacky a sviecka stale cierna a nema vykon. nieje to priamo cierna sadza ale od tej tehlovej co tu stale spominate ma este dost daleko. spotreba obrovska a neviem si s tym dat rady. ked niekto viete co s tym tak prosim poradte. s pozdravom erik
Naposledy upravil spontye dne 23 zář 2010, 22:30, celkově upraveno 1
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 23 zář 2010, 16:35

najeto cca 670km
Zdravim, konecne jede. Dotiahol som to do servisu a opisal problem. Servisak sa snazil nakopnut a hned mi povedal, ze bude problem s tesnenim. Takze sa na to pozeral a dnes som si po zlutaka prisiel. Chyba bola, ze bolo rozbite tesnenie na vyfuku bloku motora. Boli aj povolene trochu srouby. Takze malicke tesnenie o priemeru 25mm zrobilo zo skutra nepojazdnu masinu. Chovalo sa to tak, ze po dlhsiom odychu nastartoval, ale ked sa zahrial tak chpinul. Niekdy za plynom klesali otacky.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 23 zář 2010, 18:40

To jako mezi blokem a výfukem?? :shock: :shock: :shock: To by snad jelo ne?? Vždyť to jede i uplně bez fuku. :o
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 23 zář 2010, 18:43

tiez si myslim, ze je to volovina, ale proste to uz frci
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 24 zář 2010, 09:38

Nazdar Rhoňáci, měnili jste někdo primární převod na Rhonu. Vím že tam pasuje CPI/KEEWAY 14/42 ale ten je +25% a to je tak na rovinatý terén.Napište tip. A co Multivar ? Je hodně znát a pohne maximálku nahoru 5-???km/h. Díky Jarda
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Kanteen » 24 zář 2010, 19:41

Dobrej chtěl bych se zeptat na to jestli někdo nevíte jak naštelovat dávkování oleje na Rhon speed 50 na tom starsim (je vic do oranzova). Autokelly melo dva typy skutru ten co mam ja tam je davkovani udelano pres lanko ktere je odboceno z plynoveho lanka a ten druhy model ma dovkovani automaticke. A ja nevim jak se steluje ten sistem pres to lanko, tak jestli by jste nekdo nevel jak?
Kanteen

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 24 zář 2010, 19:35

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 24 zář 2010, 20:54

Žádný "štelování" tam nehledej a už vůbec do toho nezasahuj. Tohle téma se tu už probíralo. Rhon má olejové čerpadlo, které dávkuje olej podle zatížení. Proto je plynové lanko rozdvojeno. Takto funguje tento systém.

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 24 zář 2010, 23:56

rozhodně se nepokoušej žádným způsobem zasahovat do množství oleje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je to nastaveno z výroby a zatím to tady všem funguje jak má. :!:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 25 zář 2010, 07:38

Jo Jo jo z výroby nastaveno mazání v poměru 1:46. Nehrabat se do toho je nejlepší. Pro ty nedůvěřivé je nejlepší řešení přidat na celou nádrž benzinu 0.1l oleje tak jak je to doporučeno při záběhu.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rampik » 25 zář 2010, 15:04

Kdo by měl zájem, tak prodávám žlutý kufr na Rhona nebo Maxona. Ve výborném stavu pasuje na zadní držák u skutru. Nový stojí 1.380,-- Kč, prodávám za 1.200,-- Kč + dobírka. Je originál z Auto Kelly. :roll:
P9250027.JPG
P9250024.JPG
P9250022.JPG
P9250013.JPG
P9250008.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Rampik dne 25 zář 2010, 15:53, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Rampik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 31 črc 2010, 06:56
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Zrušené elektrická restrikce, CDI NARAKU TUNING, Variátor Multivar CPI / Keeway, Malossi řemen variátoru SPECIAL CPI Aragon, Popcorn, Hussar 17,5x8x808-30°, Pneu 140/70-12 Runscoot 60P, Baterie 8Ah YTR9-BS, NGK svíčka

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron