Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 17 zář 2010, 21:39

Tuning v závěrečné fázi. Poslední nastavení: válec Stage6 Streetrace,fitr bez sacího kolínka,místo něj trubka průměru 25mm délky 7cm, karbec origo, jehla vytažená na max.,tryska 85,variátor origo,válečky 3,5g ,spojka žluté pružinky , bílá kotraska Malossi, výfuk Leo Vince ZX. Co s tím udělal tento výfuk /žluté pružinky a válečky 3,5g byly přibalené/ je neskutečné. Od 15km/h jde motor tak neuvěřitelně za plynem žejsem projel všechny trasy které jsem absolvoval s výfukem z Maxona a srovnával jsem. Sršeň super zrychluje z jakékoliv rychlosti do každého kopce až do 80km bez propadu otáček. Všechny kopce jede 75-80km. Je to na čínu až neskutečný. Jěště přitvrdím pružinky ve spojce / červené / aby byl výrazný start z nuly km. Těď tam je prodleva do těch 15km/h cca vteřinu.Pak teprve delší převod na zvednutí maximálky
a bude tam těch vysněných 100km. Nyní 88km/h. Výfuk má krásný zvuk,neruší ani okolí ani jezdce a dává najevo že tam koně navíc jsou.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 17 zář 2010, 22:55

A kolik tě to celkem stálo a co práce? Ta také něco stojí když si to člověk neumí udělat sám.

edit: Upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 17 zář 2010, 23:07

Jardo odkud jsi? Zajel bych k Tobě na pokec :wink: protože po netu je to prd.
Jestli dáš 100km/h tak Ti patří nějaké ocenění :D za přínos pro tuning čínských strojů :wink:
Zkus tedy nějakým způsobem sčítnout veškeré náklady a čas na tom strávený.
Jinak gratuluji a držím palce.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 18 zář 2010, 08:06

Čau kluci, nejprve pro sportsmena. Cena je jasná, nakoupeno v našich E-shopech. ST-tuning válec a kontraska 2885+235, válečky celkem troje 5g,4g,3.5g 750,-
trysky 2ks 180,-,výfuk Maxon 1650, výfuk LeoVince ZX ADV Biker 3756.Práci jsem nepočítal . Vše dělám sám- brouk pytlík práce všeho druhu. Ne vážně to dělám sám, mám to jako koníčka. Montážních hodin včetně testování naběhlo hodně. Když to shrnu tak pro normální ježdění to nemá smysl ale pro radost je to úžasná pecka co jde z krásného Sršně vydolovat .Zátah je opravdu brutální i ve dvou.Když to vezmu ekonomicky tak to není tak děsivé protože protože nákup byl díky AK nízký 11000,- a když to dokončím včetně převodů tak budu na 23 000,-. Při ceně cca 30000,- za novýho čínského skůtra 50ccm AC/vzduchem chlazeného/ jak se dnes pohybují na trhu řekl bych super.
Pro Rhona: jsem jablonečák, Litoměřice nejsou daleko a těch 100km/H je zatím sen, musí se změnit převody, buď primár nebo Hebo variator s větším průměrem a delším řemenem. Nemám odzkoušeno ale kluci píšou že má zase propad otáček tak nevím? Jak to odladím napíšu ti a klidně to proberem.Motorky je mé oblíbené téma.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 18 zář 2010, 10:35

Takže kdo si to neumí udělat sám ,tak je na nějakých +15-18 tisíc jestli správně počítám. Dík za odpověď. Asi je pro mě mnohem dostupnější úprava co dělal Speedy,jen to nejnutnější a počítal investici válec s pístem,filtr,svíčka,gufera,trysky,válečky tak asi 4500,-!Píše ,že na nový 70 najel 396 km,tak už má skoro zajeto!Trochu to pošteloval a spotřeba je podle dotankování 2,9 l/100km!Svíčka krásně cihlová na 2 otáčky! Jede to parádně,nikde žádná díra,a tah hned od spodu,jede to ale ,,jen 80", to ale stačí,má to teda ještě serii výfuk z Rhona tak se to s ladákem ještě asi zvedne....
Takže díky objema za inspiraci.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 18 zář 2010, 18:59

Tak dnes mám najeto na 70 cca 600 km a vcelku v pohodě,Dnes jsem s Carlosem zajížděl jeho sršně-taky tam dal stejnej válec co já,a vede si kluk velmi dobře.Spolu jsme najeli cca 150 km,spotřeba stále přibližně 2,9.(u mě)bavíme se ale o spotřebě pří zajíždění při rychlosti 45-55 km/h na 1/4 plynu!Když pak naložíš zajetému motoru spotřeba půjde 100% jinam!Jen jsem byl zbytečně akční a koupil jsem sportovní vložku do air boxu,ale asi jsem se unáhlil.Bohatě stačí seriová vložka z Maxona,s tou sportovní bych řekl že je to o chlup i snad horší,takže jestli o ní někdo uvažujete ušetřete peníze(190 Kč)-je to zbytečný!Se seriovou vložkou jsem v pohodě lítal 80 a se sportovní 75 s větší námahou!A koupil jsem dozadu novou gumu 130/70 R12 protože ta origo čínská neskutečně házela,teď už to tak neskáče.A jak jsem nazouval gumu,tak brzdový buben byl totálně mastný!!!Stejně tak pakny,nevím proč,nikde žádný unik oleje ani ničeho jiného do bubnu nebo kolem,v bubnu byl mastný prach z paken,takže pokud to někomu nechce brzdit-sundat a odmastit!Neříkám že to teď flekuje ale je to podstatně lepší.Jinak olejový čerpadlo je venku,abych při montáži 70-tky nemusel upravovat žebra na válci jinak bych ho tam asi nedal,stejně tak mixer je venku,olej leju do nádrže!Dávejte si pozor na olejovou pumpu,ty převody co točí čerpadlem jsou ze slabýho silonu,a moc bych jim nevěřil.Měl jsem to v ruce tak vim o čem mluvím.Kontrolujte hladinu oleje v mixeru jestli olej ubývá a čerpadlo tak maže,Jinak se může stát že čerpadlo přestane mazat a když si toho nevšimnete můžete přidřít!
Obraz007 (2).jpg

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 20 zář 2010, 15:23

Tak jsem kontaktoval AK kvůli žlutým zadním kufrům na Rhona, bohužel v barvě žluté nebudou přišlo prý tak zanedbatelné množství, že objednali raději černé, ale budou až koncem října :cry: a já se těšil tolik na kufr ve stejné barvě.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 20 zář 2010, 19:54

Nebuď smutnej, jsou stejně strašně malý. :( :(
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 20 zář 2010, 20:30

Klucí nevěšte hlavy,podle předpovědi počasí za chvíli stejně zimujeme!Třeba v zimě AK naskladní všechny odstíny :D !
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 20 zář 2010, 20:36

Já mám černý,viz foto a krásně ladí.Líbí se mi více než žlutý.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 20 zář 2010, 20:48

Taky si myslím že černý je hezčí a víc ladí k horní černé linii skůtru,ale je to věc názoru a vkusu,je to můj názor!To je originál?A jak je to velký,co do toho dáš?
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 20 zář 2010, 22:16

není to malinkatý?? dáš tam vůbec helmu, nebo je to jen na mobil a peněženku?
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod helmut » 21 zář 2010, 03:41

Já vyřešil zabezpečení alarmem před domem na sídlišti takhle. :lol: :?

Mám odzkoušeno, že alarm sepne hned při sundávání pláštěnky ze skůtru po sebemenším zatřesení se skůtrem. Ovšem citlivost alarmu se bohužel nedá nastavit, je již přednastavena z výroby. Obávám se , že při bouřce nebo silnějším větru to budu muset vypínat . Je to kupovaný alarm s otřesovým čidlem s jedním dálkovým ovladačem . I s poštovným to přišlo na nějakých 330 Kč včetně batrky 9 V. Každý alarm má jiný kód tak vám to soused se stejným alarmem na motocyklu či skůtru neodblokuje. Po zapnutí alarmu vypínačem na boku krabičky alarmu zazní akustický signál a blikne červená ledka. Po zapnutí uzamčení a odemčení alarmu na ovladačem se akustický signál ozve taktéž pípnutím . Napájení baterka 9 V (může se to nechat připojit i na akumulátor ze skůtru, ale myslím že to bude zbytečné) , ale asi jí vyměním za dobíjecí akumulátor. Kolik vydrží obyčejná baterka 9V zjistím časem , mám to ve skůtru pouze týden položený pod sedlem. Tento alarm má sice ze zadní strany magnet na připevnění, ale časem to připevním napevno někam pod schránku pod sedlem nad motor. Pokud chcete vidět o co se jedná tak jsem stáhl odkaz na inzerát odkud jsem si alarm za 330 Kč zakoupil. :lol:

http://moto-prislusenstvi.sbazar.cz/mot ... 81175.html

První porucha na skůtru se projevila při ujetí cca 150 km. Při startování se zhasly hodiny a chvíli jsem nebyl schopen skůtr nastartovat . Starter se vůbec nechytal i když točil. Nakonec nastartoval po několikátém startu nakopávačkou. Dále jsem zjistil , že špatně ukazuje i palivoměr. Domluvil jsem se v servisním středisku na ul. Dukelská v Brně, kdy mám skůtr přivést .
Minulou středu 15.9. jsem ho tam odvezl v domění, že za max dvě hodiny pojedu s opraveným skůtrem zpět domů a to i po první garančce. V servisu si skůtr převzali s tím, že mají v na opravu více Rhonů. Napsali si můj tel. s tím, že jak budou něco vědět tak zavolají. V pátek mi zavolat technik, že udělal garančku, vyměnil svíčku za mnou přiloženou NGK a zjistil , že je vybitá baterka a protiže je Rhon v záruce tak objednal novou. Jak namontují novou batrku budou hledet příčinu poruchy na hodinách a palivoměru. Tak čekám jak to dopadne a hlavně na kolik to příjde, ale myslím , že zaplatím pouze olej při garančce.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 20:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
helmut

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 06 srp 2010, 21:59
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 21 zář 2010, 10:39

choze80 píše:není to malinkatý?? dáš tam vůbec helmu, nebo je to jen na mobil a peněženku?

Není, když jedu tak tam mám tašku do práce, ta co je na notebooky polo plnou,občas k tomu i nákoupim chleba a housky ,vejde se,vezl jsem tam i puget květin a v poho. Když dojedu,tak se tam vejde v pohodě helma ,rukavice a ještě ta zbývá místo.Už jsem tam též vezl mou tašku +kabelku,spíše kabelu, mé ženy a taky se vešla.Není to originál Rhon , ale je to Kappa box black K9400N, 29 L na 1 přilbu, voděodolný , rozměr: 30 x 40 x 46 cm , http://www.motocentrum.pel.cz/eshop-pic ... /13110.jpg Má i zadní červené diody s vyvedeným kabelem.
Nekupoval jsem ho,protože jsem ho dostal zadarmo od kámoše co prodal skútr a zbyl mu v garáži.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod golfak19 » 21 zář 2010, 11:33

Zdravím všechny.Poraďte mi prosím co mám koupit za trisky.Jede mi to max 55.Nebo jek to zrychlit :roll: .Moc díky
golfak19

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 21 zář 2010, 11:26

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků