Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
13 zář 2010, 09:27
Tak uz mi to frci. Musel jsem ocistit svicku, byla uchcana. Ale stejne jsem ho musel nechat tak 15 min. na volnobeh, protoze kdyz jsem pridal plyn, tak to chciplo. Pak jsem po 2km zastavil a zase to neslo nestartovat. Opet jsem vyndal svicku a ted uz to snad pojede. Urcite svicku vymenim.
13 zář 2010, 21:58
Spíš bych to viděl na špatnou směs.
Seřiď karbec a určo to pujde - když se ti stále mokří svíčka tak to určo není ucpaný, ale přechlastaný. Pokud jsi neupravoval sání, tak uplně utáhni vzdušník (ten křížovej šroubek) a pak ho povol o 1,5 otáčky - vyčisti svíci a musí to jít
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
13 zář 2010, 22:12
Zitra se o to urcite pokusim. Jeste se tady pise, ze nastaveni karburatoru je v manualu. Ja mam ale pouze návod k obsluze a udrzbe a tam nic takoveho neni. Taky mi po sestaveni rhona zbyl jeden sroubek a dve odlisne gumove cepicky, ktere nevi kam patri. Sroubek vypada jako na stredu predni masky, ale o kousek kratsi.
13 zář 2010, 22:14
gumový čepičky jsou určo na matice předního kola.
pokud chceš návod tak mi napiš do SZ tvuj e-mail - pošlu ti odkaz na uschovnu - mám to tam nahozený, ale pujde to stáhnout jen do 14.9.2010
Pak bych to musel nahodit znovu, vzhledem k tomuže to tu už všichni mají - tak o to není zájem tak by se mi moc nechtělo.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:56, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 zář 2010, 08:27
Vážení přispivatelé, pročtěte si prosím pravidla.Konkrétně pravidlo č.4! jel.en
14 zář 2010, 11:47
choze80 píše:Pokud jsi neupravoval sání, tak uplně utáhni vzdušník (ten křížovej šroubek) a pak ho povol o 1,5 otáčky - vyčisti svíci a musí to jít
A priblizne na kolko otaciek by mal byt nastaveny volnobech na karburatore pri rovnakych podmienkach. Teda bez uprav airbochu atd. No potom by sa to uz len jemne doladilo. Dik
slik85 píše:ta podtlakova ide na zacatek karburatora co nejbliz k valci je tam vystupek a ta na benzin ide do karbeca priamo zvrchu
reakcia na podtlakovy ventil, ale chcel som vediet ako sa to napojuje na podtlakovy ventil a nie na karburator. Takze ako to je ?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 zář 2010, 19:09
Tak ja uz nevim. Svicka vymenena, jiskru to hazi, karburator o 1 otacku a stejne nic. Klicek zapnuty, benzin nality. Ted to vubec nema snahu ani naskocit. Kdyz vysroubuji plnici sroub na prevodovy olej a skutr mi stoji na hlavnim stojanu, ma tam byt videt olej? Me z toho nic netece, tak nevim, jestli tam vubec nejaky je. Proc to nejede, kdzy uy to alespon jednou jelo????
14 zář 2010, 19:32
Vidět nemá být, ale pro jistotu bych ho vypustil a nalil tam přesně 110 ml - a mel bych jistotu že tam je -- nemelo by tam být více než 110ml - jinak gufera pujdou do p.....! Jo a jedna otáčka je málo
chce to 1,5 až 2 .
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 zář 2010, 20:15
tak si dal konecne rict.
musel jsem dat pri startovani plny plyn. Pak jsem konecne mohl upravil volnobech. Jednu otacku jsem dal, abych to nemel zase uchlastany. Kouknul jsem po jizde na svicku a ta byla seda, coz asi je chuda smes. Tak jsem dal na tebe a pul otacky jsem pridal. Uvidim zitra jak to pujde nastartovat az to bude studeny. diky za rady.
16 zář 2010, 20:41
Dotaz? Je to te Válec na ty naše skůtry?
http://aukro.cz/item1232150657_kit_valc ... eeway.htmlccc.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 zář 2010, 20:52
ne není na svém máš čep 10mm ne 12mm a i když jen dle fotek mě to stejně připadá jak nijáká china verze:o(
16 zář 2010, 21:31
Přátelé, příznivci žlutých sršňů. Nevíte někdo jaký závit je na nádrži, Chtěl bych vyměnit podtlakový ventil za ruční klasiku. odstranilo by se tím padání benzínu při delší odstávce. Ale nevím co by tam pasovalo. Údajně snad ventil ze simsona....neověřeno. Taky vám to po delší odstávce pěkně kouří po nastartování. Olejové čerpadlo snad samospádem propouští olej i když to nejede. Olejová hadička je pěkně tvrdá...natlakovaná a tak v klidu něco pustí. Jsem zvědav jak to budeme po zimě rozjíždět.
17 zář 2010, 10:04
Dej si tam tohle zbytečně nešetři,ber osvědčenou a vyzkoušenou kvalitu.
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... arelli-ac/
17 zář 2010, 15:17
Mytys píše:Přátelé, příznivci žlutých sršňů. Nevíte někdo jaký závit je na nádrži, Chtěl bych vyměnit podtlakový ventil za ruční klasiku. odstranilo by se tím padání benzínu při delší odstávce. Ale nevím co by tam pasovalo. Údajně snad ventil ze simsona....neověřeno. Taky vám to po delší odstávce pěkně kouří po nastartování. Olejové čerpadlo snad samospádem propouští olej i když to nejede. Olejová hadička je pěkně tvrdá...natlakovaná a tak v klidu něco pustí. Jsem zvědav jak to budeme po zimě rozjíždět.
Když jsem byl na dovolený a jel jsem po 14 dnech se skútrem taky to hulilo, jako k...a. Taky jsem zvědav co bude po zimě, ikdyž já budu jezdit dokud to půjde mám to do práce 2,5 km, takže žádnej stres.
17 zář 2010, 15:53
Když nejezdíš, tak to potom hulí, ale po cca 1 km to přestane - maximálně 3 km to je zase v pohodě - je tam víc oleje, no.. doufám, že po zimě to bude hulit maximálně stejně, to bych zvládl
edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor