Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod wictor » 09 zář 2010, 22:04

Pánové vraťte se k tématu, kterým je Rhon Speed 50 :wink: :P

Osobní věci si řeště přes SZ.
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 10 zář 2010, 07:39

Chlapi chcel by som radu. Ako som skor pisal tak mi proste moj srsen prestal startovat. Dosiel benzin a tak som ho tam dolial. Nastartoval a bubla si asi 5s a zhasol. Od tej doby nezabaral. Tak som ho rozobral a precistil, tak naskocil. A teraz ma problem, ze naskoci a po nejakej chvilke to zhansne a nejede. Ked chcem pridat plyn tak to vypina niekedy. Proste to jede ako chce. Musim mu dat cas a zase naskoci. Vcera po obede som to vytiahol a vpohode som na to urobil par kilometrov. Tak som myslel,ze uz je to vpohode. Dnes rano som chcel vyrazit do prace, tak som to nahodil. Bublal pekne. Sytic to hodil do otaciek,potom sa otacky stiahli a pohoda. Ked som sa oblekol a pripravil sa na jazdu tak to zhaslo. Tak som to startoval a nechelo to ist. Po pridani plynu to zhasinalo. Tak som musi zvolit iny sposob dopravy. :( Co s tym ?
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 10 zář 2010, 08:26

Čau speedy, tak to máme téměř stejně osazený, 70ccm/já S6 STREETRACE/,tryska 90,z origo filtru vyhozené sací kolínko, jehla vytažená.Už tam mám výfuk z Maxona. Ten snížil zátah od spoda ale pustil motor do otáček. Tak funguje většina laďáků. Včera jsem ještě snížil hmotnost válečků na 4g a trysku 85.S 90sátkou to žralo 4,8l,teď ještě nemám změřeno.Starty dobrý a nad 60km zátah jak na superbiku :lol: Ještě to má rezervu mezi 50-60km.Tam trvá dost dlouho než docílím 60km a brutálního zátahu/hlavně při táhlejším stoupání.Rovinky jsou OK. Zkusím tvrdší kontraskou posunout zátah k 50km a pak to bude pecka. Ten válec jsem moc nežajížděl 50km a už jde na plný cajk .Přimazávám benzim 1:50-zatím.Lepší je to určitě zajet cca 500km-praxe říká drží.Strč tam laďák a napiš. Od 60km/h se budeš bavit.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 10 zář 2010, 14:27

Na rozdíl od některých jezdím skoro denně a najedu skoro 1000 km měsíčně ( ne ročně)nemám ho ještě ani 3.měsíce a už budu mít najeto 2500km a zatím mě můj ,,Žlutý sršeň" vždy dovezl kam jsem potřeboval.Nikdy mi neklekl . Má své mouchy jako všechno, ale vše zatím vyřešilo vyčištění, poštelování a jedinou výměnou CDI v záruce(i to však fungovalo,jen při rychlosti 45km/h se to trochu na 1-2 vteřinky přidusilo a pak zase plynule stoupala rychlost). Takže doposud jsem spokojen a nelituju koupě.Ještě letos zvládnu garančku po 3000Km,tedy alespoň doufám.Spoustě z vás děkuji za rady a pomoc.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 10 zář 2010, 19:14

Tak asi takhle,dnes jsem najel s novým válcem 70 ccm 56 km.Spotřeba je hrozná,ASI těch 4,8 jak psal jarda,ale jede to neuvěřitelně!Jel jsem zlehka 40-45 v menších otáčkách,ale jasně že mi to nedalo!Na půl plynu 60 a přidává to kopec nekopec!Jsem zvědavej co to bude dělat na plnej kotel až si to sedne po těch 300-500 Km!Zátah hned od nuly pravidelný,je teda fakt že jsme ještě zkrátili kroužek ma variátoru kvůli maximálce ale to se ještě asi neprojevilo-zajíždím!Zatím je to fantazie až na tu spotřebu! :)
ivannk píše:Chlapi chcel by som radu. Ako som skor pisal tak mi proste moj srsen prestal startovat. Dosiel benzin a tak som ho tam dolial. Nastartoval a bubla si asi 5s a zhasol. Od tej doby nezabaral. Tak som ho rozobral a precistil, tak naskocil. A teraz ma problem, ze naskoci a po nejakej chvilke to zhansne a nejede. Ked chcem pridat plyn tak to vypina niekedy. Proste to jede ako chce. Musim mu dat cas a zase naskoci. Vcera po obede som to vytiahol a vpohode som na to urobil par kilometrov. Tak som myslel,ze uz je to vpohode. Dnes rano som chcel vyrazit do prace, tak som to nahodil. Bublal pekne. Sytic to hodil do otaciek,potom sa otacky stiahli a pohoda. Ked som sa oblekol a pripravil sa na jazdu tak to zhaslo. Tak som to startoval a nechelo to ist. Po pridani plynu to zhasinalo. Tak som musi zvolit iny sposob dopravy. :( Co s tym ?

Ahoj zkus si zvýšit volnoběh a když to nepomůže dát jehlu na druhý zářez a pak si znovu seřiď bohatost,mě ta původní 50 dělala asi to samý.Pak to bylo lepší,snad ti to pomůže,ale u každýho kusu je to jiný. :shock:
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:51, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 10 zář 2010, 22:37

Zdarec
Tak jsem dneska popoladil a dal jiné válečky do variátoru místo origo který maj cca 7g jsem dal 4,7g a když už to bylo rozebraný tak sem vyndal pilník a trochu sem upiloval distanční trubičku polořemenice origo má 38mm tak sem to vzal na 37mm jenže sem to neobrousil uplně rovně takže konečný dobrušování skončilo na 36,7mm mno a to už je trochu mooc :( nešlo to pak po složení dotáhnout a polořemenice měla vakl :| mno po 2hod záděru :evil: vyřešeno podložkou pod podložku 8) a následoval test a dopadlo to uspokojivě.Od spodu to de líp 2,3g rozdíl na válečku je znát,ale neni to prostě furt ono :arrow: mno je jasno půjde tam 70ka :P Ale co mě dost nadchlo je maximálka ručička už byla za 70km/h což při mém podměřujícím tachu by mělo být něco kolem 75km/h v reálu,mno ještě budu chvilku ladit a pak se nechám překvapit naměřenou realitou dle gps :D Zejtra tam ještě dám jinej membránovej blok a uvidim jestli to bude zas o trochu lepší či ne.Každopádně 70ka válec tam pude tak jako tak...počítám příští víkend už by se tam mohla zajíždět.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 11 zář 2010, 19:20

jardajbc píše:Čau speedy, tak to máme téměř stejně osazený, 70ccm/já S6 STREETRACE/,tryska 90,z origo filtru vyhozené sací kolínko, jehla vytažená.Už tam mám výfuk z Maxona. Ten snížil zátah od spoda ale pustil motor do otáček. Tak funguje většina laďáků. Včera jsem ještě snížil hmotnost válečků na 4g a trysku 85.S 90sátkou to žralo 4,8l,teď ještě nemám změřeno.Starty dobrý a nad 60km zátah jak na superbiku :lol: Ještě to má rezervu mezi 50-60km.Tam trvá dost dlouho než docílím 60km a brutálního zátahu/hlavně při táhlejším stoupání.Rovinky jsou OK. Zkusím tvrdší kontraskou posunout zátah k 50km a pak to bude pecka. Ten válec jsem moc nežajížděl 50km a už jde na plný cajk .Přimazávám benzim 1:50-zatím.Lepší je to určitě zajet cca 500km-praxe říká drží.Strč tam laďák a napiš. Od 60km/h se budeš bavit.

Ahoj já tam mám sport 70 Minarelli AC-litinu od Malossi,dnes jsem najel dalších 150 km a vcelku v pohodě,jen jsem musel vyhodit ten otevřenej filtr,s tím je to docela náchylný na teplotu a vlhkost vzduchu,dal jsem tam co máš ty-vyndaný koleno a funguje to perfektně!Dík za radu :D.Je to paráda když vezmeš za plyn a motor vystřelí jako kr..a!Dnes jsem to půjčil kámošovi co má maxona a byl z toho docela hotovej,myslím že je to další adept na 70!Karbec mám ale na 2 otáčky a spotřeba mi s tím vyndaným kolem oproti otevřenýmu filtru spadla na 3,8-přibližně!Což śi myslím není žádná tragedie.zkusil jsem to ač pořád pečlivě zajíždím za to trochu vzít a fakt jsem se lekl jak mě to v 60 nakoplo a vyrazilo!Hlavně tam není nikde žádná díra,furt to přidává jak zběsilý!Spokojenost! :!: :!: :!:
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 11 zář 2010, 21:02

Já jsem dneska nahodil bílou kontrasku Malossi /plus 40% %/ =další nárůst zrychlení.Takže se dostávám k otáčkám kdy zabírá laďák podstatně rychleji.Můj handicap je pouze 87kg váhy, tak zkusím ještě válečky 3,5g a pak ještě lepší laďák. Do mého terénu /kopce / vychází nejlépe LeoVince ZX, který má zátah již od středních otáček. S6 replika chce točky a pak je výkonější. Zatím vyčkávám ale už dnes je to super svezení . Top speed 83,4. Zbývá to pustit víc do otáček laďákem nebo změnit sekundární převod. Obecně čínské skůtry mají kratší převody než japonské. Ve finále chodí litiny kolem 100km/h - maximálka a to už bude
s podvozek Rhona čoud. Těším se na to a podělím se o zkušenosti. Jinak origo válečky u Rhona jsou 6g u Maxona 5g. Ověřeno zváženo.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod maja7827 » 11 zář 2010, 21:37

ivannk píše:Chlapi chcel by som radu. Ako som skor pisal tak mi proste moj srsen prestal startovat. Dosiel benzin a tak som ho tam dolial. Nastartoval a bubla si asi 5s a zhasol. Od tej doby nezabaral. Tak som ho rozobral a precistil, tak naskocil. A teraz ma problem, ze naskoci a po nejakej chvilke to zhansne a nejede. Ked chcem pridat plyn tak to vypina niekedy. Proste to jede ako chce. Musim mu dat cas a zase naskoci. Vcera po obede som to vytiahol a vpohode som na to urobil par kilometrov. Tak som myslel,ze uz je to vpohode. Dnes rano som chcel vyrazit do prace, tak som to nahodil. Bublal pekne. Sytic to hodil do otaciek,potom sa otacky stiahli a pohoda. Ked som sa oblekol a pripravil sa na jazdu tak to zhaslo. Tak som to startoval a nechelo to ist. Po pridani plynu to zhasinalo. Tak som musi zvolit iny sposob dopravy. :( Co s tym ?

Dneska jsem si slozil sveho speeda a mam stejny problem. Nastartuje a po chvili chcipne. Kdyz ho necham dele odpocinout, vydrzi volnobeh o neco dele. Pokud vsak pridam plyn, tak hned chcipne. Neujel zatim ani metr. Do nadrze jsem dal decku oleje do 2T. Ten to snad delat nemuze. Do nadrze na olej jsem dal 2T samozrejme taky. Svicku se mi zatim nepovedlo povolit. Tak zatim jsem akorat nas.....
maja7827

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 11 zář 2010, 20:59
Skútr / moto: Rhon Speeed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 11 zář 2010, 22:34

A tu decku do nádrže si dal jako první před benzínem, nebo po benzínu? Zamíchal si to? Viděl bych to na ucpání.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Pepa1948 » 12 zář 2010, 10:55

Zdravím,
myslím, že problém je v palivu, v nádrži musí být benzín bez oleje (olej do externí nádržky).
Je možné, že nyní je olejem zanesena svíčka, třeba odmastit.

Souhlasím s Vaším přístupem k nákupu skútru, mám podobnou filozofii, rád bych uskutečnil nákup obdobně, prosím o kontakt na prodejce.
Předem Vám velice děkuji a přeji mnoho šťastných km!
Pepa1948

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 12 zář 2010, 10:49

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 12 zář 2010, 14:51

maja7827 píše: Dneska jsem si slozil sveho speeda a mam stejny problem. Nastartuje a po chvili chcipne. Kdyz ho necham dele odpocinout, vydrzi volnobeh o neco dele. Pokud vsak pridam plyn, tak hned chcipne. Neujel zatim ani metr. Do nadrze jsem dal decku oleje do 2T. Ten to snad delat nemuze. Do nadrze na olej jsem dal 2T samozrejme taky. Svicku se mi zatim nepovedlo povolit. Tak zatim jsem akorat nas.....

Odpovede som sa stale nedockal, ale tento tyzden to chcem hodit do servisu a uvidim, kedy to opravia a povedia, kde je problem. Je to v zaruke, takze nech sa na to pozru.Zistil som, ze ked nastartujem tak nemozem to nechat nahriat, lebo to potom zdochne a uz je probem to nakopnut. S plynom to vobec nezabera a padaju otakcky. Proste hned musim vyrazit a frcat. Myslim si,ze to budu membranovy blok. Takze to necham na servis. No uvidim ako si poradia vo servise.

Podla tvojho prispevku, asi mas trochu iny problem. Ked som dobre pochopil, tak to mas novu masinu, takze asi nemas dobre nastaveny karburatok. Takze to chce nastvit karbec. Pri prvom starete hodit olej do nadrze atd. Poroste je na to manual.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 12 zář 2010, 16:27

Pepa1948 píše:Zdravím,
myslím, že problém je v palivu, v nádrži musí být benzín bez oleje (olej do externí nádržky)

Olej se má dát pro zajetí do benzínu, ale musí se smíchat s benzínem, karburátor se šteluje, ale máš vše v manuálu. Myslím, že 1,5 otáčky od úplného zavření volnoběžné otáčky a bohatost směsi snad 2,5 otáčky, ale pokud se pletu, tak mě někdo opravte, nevím to totiž úplně přesně.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 12 zář 2010, 17:31

asi je to naopak, 1,5 az 2 otacky na vzdusnik a vlnobech nastavit, aby sa motor udrzal v chodu
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 12 zář 2010, 19:18

CarlosCZ píše:Caw kluci jj potvrzuju,speedyho sršeň jede výborně oproti serii je to uplně něco jinýho.Start je úplně nejzábavější prostě vemeš za plyn a de to odspodu krásně plynule,žádný váhaní či čekání co bude prostě to tam je tak jak bereš za plyn.To se moc povedlo těžko říct co je hlavní důvod páč se na tom dělalo hodně věcí najednou(válec,tryska,filtr,válečky varce,jehla+ další drobnosti) ale s ohledem na zájezd new válce se za to moc nebralo a s ani ne půlkou plynu tam bylo 55km/h hnedle :) mno prostě krása za ty prachy je to ůplně někde jinde.Ještě se uvidí po zájezdu kolik to bude dávat na maximálce,atd jízda-kopec,spotřeba atd atd ,ale stojí to zato :twisted:

Tak CARLOSi,za víkend jsem na nový 70 najel 396 km,tak už mám skoro zajeto!Pr.... mě bolí jak po exkurzi v gay klubu!trohu jsem to pošteloval a spotřeba je podle :D dotankování 2,9 l/100km!Svíčka krásně cihlová na 2 otáčky! :idea: Jede to parádně,nikde žádná díra,a tah hned od spodu,jede to ale ,,jen 80",mě to ale stačí,má to teda ještě serii výfuk z Rhona tak se to s ladákem ještě asi zvedne..........časem.Jinak nelituju že mi padesátka lehla,tohle je mnohem zábavnější.Jezdil jsem dnes na kámošovim Maxonovi aby mohl posoudit změnu,páč jsem za dva dny najezdi skoro 400 km na 70 která bere hned od spodu a je to nesrovnatelný....................! 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:54, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků