Sportman píše:Karel23 píše:Vysokoktanové benzíny prodávané jako Shell V-Power Racing a podobně v žádném případě nemohou motoru ublížit. V těch našich kafemlejncích bez čidla klepání a řídicí jednotky, která by udržovala předstih na hranici detonačního hoření, prostě jen shoří stejně jako obyčejný benzín, bez jakéhokoliv užitku navíc. Poškození může naopak způsobit benzín nekvalitní, nejčastěji nekontrolovaným detonačním hořením. Více viz http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html.
Milý Karle, jsi úplně mimo mísu.Ten článek je o testu na čtyřtaktu o obsahu 1100 ccm,1200ccm a o automotorrech!!! Tohle jsou padesátky 2T a je tedy něco úplně jiného.Každý mechanik odborník ti to potvrdí, vyokooktanové benzíny ti zničí 50-kovej motor(trpí píst, klika,ojnice,pístní kroužky,válec, ložiska.... )Není to na to prostě stavěné!!!! Právě padesátka nejvíc citlivá na jakoukoliv změnujako je tlak vzduchu, nadmořská výška,teplota okolí.... takže prosimtě neraď špatně ostatním
RHON píše:Kucí nehádejte se, na ostré slova je hospoda. Toto je fórum a fórum je od toho, aby si zde lidé pomáhali a předávali rady a zkušenosti. Pokud má jeden jiný názor, než ten druhý to neznamená, že je špatný. Oba názory jsou na úvahu. Vůbec jste nevzali v potaz to, že mohlo jít klidně o výrobní vadu toho pístu. Speedy je mi líto, že Tvůj píst nevydržel, ale pokud budeš mít hotovou 70ccm dej sem hned poznatky a zkušenosti
RHON píše:Kucí nehádejte se, na ostré slova je hospoda. Toto je fórum a fórum je od toho, aby si zde lidé pomáhali a předávali rady a zkušenosti. Pokud má jeden jiný názor, než ten druhý to neznamená, že je špatný. Oba názory jsou na úvahu. Vůbec jste nevzali v potaz to, že mohlo jít klidně o výrobní vadu toho pístu. Speedy je mi líto, že Tvůj píst nevydržel, ale pokud budeš mít hotovou 70ccm dej sem hned poznatky a zkušenosti
Karel23 píše:K výkřikům Sportmana se nevyjadřuji, obsah soukromých rozhovorů zásadně nezveřejňuji a nekomentuji.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků