Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 08 zář 2010, 18:50

rhon - Kopie (2).JPG
tak takhle to dopadne-100 oktanů!
A takhle to dopadne-100 oktanů!
rhon%20(3).JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Karel23 » 08 zář 2010, 21:55

Sportman píše:
Karel23 píše:Vysokoktanové benzíny prodávané jako Shell V-Power Racing a podobně v žádném případě nemohou motoru ublížit. V těch našich kafemlejncích bez čidla klepání a řídicí jednotky, která by udržovala předstih na hranici detonačního hoření, prostě jen shoří stejně jako obyčejný benzín, bez jakéhokoliv užitku navíc. Poškození může naopak způsobit benzín nekvalitní, nejčastěji nekontrolovaným detonačním hořením. Více viz http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html.


Milý Karle, jsi úplně mimo mísu.Ten článek je o testu na čtyřtaktu o obsahu 1100 ccm,1200ccm a o automotorrech!!! Tohle jsou padesátky 2T a je tedy něco úplně jiného.Každý mechanik odborník ti to potvrdí, vyokooktanové benzíny ti zničí 50-kovej motor(trpí píst, klika,ojnice,pístní kroužky,válec, ložiska.... )Není to na to prostě stavěné!!!! Právě padesátka nejvíc citlivá na jakoukoliv změnujako je tlak vzduchu, nadmořská výška,teplota okolí.... takže prosimtě neraď špatně ostatním :!: :!:

Jestli Bandit, GSX-R 1100 nebo K1200S jsou auta, pak je vidět, že úplně mimo mísu jsi tady ty. Jediné co mi uniklo, že Rhony jsou dvoutakty, to je MOŽNÁ něco jiného. Mám taky nějaké zkušenosti, konkrétně 10 roků dvoutaktní křovinořez Husqvarna, 45ccm, který na benzín Shell V-Power racing 100+ jede od samého začátku. S jakýmkoliv jiným benzínem při náhlé změně polohy zhasíná. Používaný je opravdu extrémně, jede převážně se strunovou hlavou na plný plyn. Podle tebe by měl být dávno zničený. Na základě téhle zkušenosti ho liju i do skútra, což je taky čínská padesátka, ale čtyřtakt. Zatím 2000km bez nejmenšího problému.
Pokud čínská padesátka - dvoutakt má nějaký problém s vysokooktanovým palivem, pak bude problém spíš v něčem jiném, možná v mazání, ale tím, že sám mám čtyřtakt, to neřeším. Mechanici to nejspíš taky nevyřeší, protože za to může benzín a hotovo.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 08 zář 2010, 22:21

Kucí nehádejte se, na ostré slova je hospoda. Toto je fórum a fórum je od toho, aby si zde lidé pomáhali a předávali rady a zkušenosti. Pokud má jeden jiný názor, než ten druhý to neznamená, že je špatný. Oba názory jsou na úvahu. Vůbec jste nevzali v potaz to, že mohlo jít klidně o výrobní vadu toho pístu. Speedy je mi líto, že Tvůj píst nevydržel, ale pokud budeš mít hotovou 70ccm dej sem hned poznatky a zkušenosti :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 08 zář 2010, 22:28

Zdarec - co ty a polepy? Jak jsi na tom? Taky zvažuji nákup pár metrů pásky navíc a trošku to vizuálně poladit. :) napřed ale počkám na spojku a pak se uvidí. :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 08 zář 2010, 22:31

Mno a takhle dopadlo 50ccm 4T při 109oktanech download/file.php?id=6617&mode=view je to tady z fóra.
Kluci neblázněte a buďte rádi když ta china frčí na n95+rozumnej oil
Karel23 ať si tam leje třeba metanol je to jeho boj v návodu na použití husqvarny se určitě o shell Vpoweru nic nepíše.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Karel23 » 09 zář 2010, 00:09

Všechny názory ohledně škod způsobených vysokooktanovým benzínem vycházejí z mylných představ o jiném způsobu hoření tohoto paliva oproti obyčejnému benzínu. Pokud motor není přímo na tento benzín stavěn (vysoká komprese) nebo pokud mu motor aktivně nevytváří podmínky například změnou přestihu na hranici detonačního hoření, pak tento benzín shoří při úplně stejné teplotě jako benzín obyčejný. Proto, pokud nalijete tento benzín do obyčejného motoru, nijak se nezvýší výkon. Tím pádem nemůže docházet k nějakému zvýšenému opotřebení.
Nechci tu rozjíždět nějaký flame, ale mám tady poměrně čerstvé (srpen 2010) vyjádření Hondy ČR, které je zajímavé i z jiných důvodů:
Příčinou tohoto problému (nepravidelný chod motoru) je použití nekvalitního nebo příliš starého paliva, u kterého dochází k oddělování některých jeho složek, například díky oxidaci biosložky, kterou palivo povinně obsahuje. Tyto komponenty pak vytváří složky (například pryskyřice), které se postupně nalepují na povrch karburátoru, zanáší trysky a kanálky karburátoru. Řešením tohoto problému je používání vždy čerstvého paliva (s maximální dobou skladování v certifikované nádobě 30 dnů od načerpání), případně čerstvého paliva ošetřeného stabilizátorem paliva Honda (obj.č. 08CXZ-FSC-250). V případě dlouhodobého odstavení stroje, pak je potřeba buďto vyprázdnit celou palivovou soustavu motoru nebo ji naplnit palivem ošetřeným stabilizátorem paliva v ředění určeném pro dlouhodobé uskladnění. Vzhledem k tomu, že uvedené problémy se váží na kvalitu a stáří paliva včetně obsahu biosložky, zkoušeli jsme zjistit, zda na českém trhu neexistuje palivo, které by biosložku neobsahovalo, případně ji obsahuje v zanedbatelném množství, které by nemuselo způsobovat tyto problémy. Dle prezentací, které společnost Benzina s.r.o. publikovala ve veřejných zdrojích (například na serveru www.auto.cz) takové palivo existuje. Jedná se o vysokooktanové palivo Verva 100, které dle dodaných podkladů obsahuje kolem 0,3 % biosložky v objemu paliva. Tento benzín je do ČR dodáván z rafinerie OMV v Rakousku a tudíž lze předpokládat, že i vysokooktanový benzín OMV Carrera je složením identický či podobný s palivem Verva 100. Dle informací Shell obdobná situace platí i v případě palive Shell V-Power Racing. Nicméně vždy platí shodné podmínky pro uskladnění paliva a pro zacházení s ním, tak jako by se jednalo o palivo obsahující biosložku. Nevýhodou těchto paliv, vyjma jejich vysoké ceny, je jejich dostupnost, neboť do konce roku bude v nabídce pouze 102 čerpacích stanic Benzina Plus (z celkového počtu 336 čerpacích stanic). Další levnější alternativou mohou být lépe aditivovaná paliva typu Natural 95 - jako jsou Verva 95 (Benzina), Carrera 95 (OMV), Optimal 95E (Čepro/EuroOil), V-Power (Shell), případně palivo prodávané společností Unipetrol RPA - Ultra 95 (čerpací stanice Globus atd.). Aditiva v nich obsažené dle informací jejich výrobců výrazně omezují nepříznivé účinky biosložky ve srovnání se standardním bezolovnatým benzínem Natural 95.
Tím jsem skončil a k tomuto tématu se nevracím.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 09 zář 2010, 06:13

Milý Karle ,nejprve pořádně čti! Psal jsem že to je o 4T o obsahu 1100 ccm ,1200 ccm A automotorech. Je tam A .Článek píše o použití vysokooktanového paliva u motorek a v automobolech.Nejprve pořádně čti a pak piš.A pro mě za mě si tam skutečně lej co chceš,je to tvá věc. Já jen aby si někdo nezničil svůj motor jsem na to upozorni :!: :!: Tyto motory Rhon jsou dokonce určeny pro benzin 91!!!
P.S.navíc to s tim tvym čtenim bude asi horší, nebo že by jiný problém? Tady je forum o čínských skútrech Rhon, o 2 taktech,čehoš jsi si také, jak jsi sám potvrdil,nevšiml!

Re: Odpověď na tvůj příspěvek

Odesláno: 8. 9. 2010 22:04
Od: Karel23
Komu: Sportman

Sportman píše:Než něco napíšeš jako radu, tak si o tom něco zjisti a nepiš nesmysly.Zeptej se profíků a ti ti to potvrdí.Tím mám na mysli zkušených motomechaniků .

Karel23 píše:A ty se nauč číst, odborníku. Profíci, zejména ti, kteří se zabývají takovým odpadem, jako jsou čínské padesátky, jsou bohužel podobní analfabeti jako ty, takže uvěří kdejakému mýtu a hovadině, než by zapnuli mozkové závity a na něco přišli (to je bohužel nejen moje osobní zkušenost se skútrovými mechaniky). Nikomu nic neradím, jen zpochybňuji "odborný" názor. K tomu fóra jsou, že se tam na základě osobních zkušeností diskutujících tříbí názory.

Tak toto mi napsal KAREL23 jako SZ!Hovoří to za vše :!: :!:
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 09 zář 2010, 08:23

RHON píše:Kucí nehádejte se, na ostré slova je hospoda. Toto je fórum a fórum je od toho, aby si zde lidé pomáhali a předávali rady a zkušenosti. Pokud má jeden jiný názor, než ten druhý to neznamená, že je špatný. Oba názory jsou na úvahu. Vůbec jste nevzali v potaz to, že mohlo jít klidně o výrobní vadu toho pístu. Speedy je mi líto, že Tvůj píst nevydržel, ale pokud budeš mít hotovou 70ccm dej sem hned poznatky a zkušenosti :wink:

Tak asi kvalita pístu nebude valná,váhu má asi jako DVD!Musel jsem vyměnit obě gufera,jsou tam od SKF 30x20x7 a 40x20x7 jedno stálo asi 85 a druhý 70.Obě tekli a kvalita taky bez komentáře.Ale koupil jsem je v prodejně SKF jinde je nemají!
Naposledy upravil SPEEDY dne 10 zář 2010, 20:32, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Karel23 » 09 zář 2010, 08:56

I když jsem říkal, že se k tématu nevrátím, nedá mi to. Konzultoval jsem to totiž se známým chemikem a ten tvrdí, že navzdory tomu co se říká, bude mít vysokooktanové palivo VŽDY (tedy nezávisle na motoru, ve kterém hoří) dva parametry odlišné oproti základu (N95): 1.teplota hoření je vyšší a 2.rychlost hoření je nižší. U čtyřtaktního motoru OBVYKLE vyšší teplota hoření nevadí (vyšší teplotu hoření má mimochodem např. LPG, ale tím není vyloučeno, že někdy vadit může), větší binec může způsobit pomalejší hoření. Konkrétně u dvoutaktu je z podstaty dvoutaktního cyklu expanze (část pracovního cyklu) o něco kratší, tím pádem může teoreticky docházet k tomu, že palivo dohořívá ještě v výfukovém kanálu. Nelze to ovšem vyloučit ani u čtyřtaktu, tam by to jako první odnesl výfukový ventil resp. ventilové sedlo. Proto jsou tyto paliva primárně určeny pro motory s vyšší kompresí, kde díky vyššímu tlaku palivo shoří rychleji takže nižší rychlost hoření paliva je žádoucí.
Tímto se kolegům diskutujícím omlouvám za svoji předchozí neznalost, informace o poškozování motorů vysokooktanovým palivem může mít racionální jádro. Je samozřejmě primárně na výrobci toho kterého motoru, aby určil, jestli takové palivo motor zvládne, například Honda s tím problém nemá, viz výše, těžko ovšem očekávat, že by se problémem zabýval některý čínský výrobce.
K výkřikům Sportmana se nevyjadřuji, obsah soukromých rozhovorů zásadně nezveřejňuji a nekomentuji.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 09 zář 2010, 10:10

Teď to Karel uved na správnou míru. Vysokooktanová paliva hoří při vyšší teplotě a vyšším tlaku. To je to co zkracuje životnost našich padesátek.A víme že čínský materiál je ? /je to zatím bída i když se lepší/On je dneska tlak na ceny a pro asiiský trh to stačí. Vice oktanové benziny mají zase super aditiva/přísady/
např. dobře mažou,snižují tudíž tření a tak nám to lépe jede ale ne příliš dlouho. Dobrá vlastnost je že neobsahují biosložky které už po měsíci skladování mají tendenci se oddělovat a vázat vodu. Tím kvalita paliva klesá.Využití vysokooktanů je fakt dobré u motoru na to stavěných, vysoká komprese a změna předstihu zapalování. U nás je komprese jasná a předstih je nastaven napevno CDI.Takže má rada 95ok a třeba na snížení tření dodatečně přidat aditivum. Namíchat dle doporučení výrobce. Ne tam jen šlouchnout.Zajímavé je že při přidání biosložky nad 15% je už zapotřebí komprese 15.Tak už jezdí např. v Jižní Americe.
Bio má vysoké oktanové číslo. Palivo jsme vyřešili tak pište o zkušenostech z tuningu ? Díky .
Čau Jarda
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SPEEDY » 09 zář 2010, 16:26

RHON píše:Kucí nehádejte se, na ostré slova je hospoda. Toto je fórum a fórum je od toho, aby si zde lidé pomáhali a předávali rady a zkušenosti. Pokud má jeden jiný názor, než ten druhý to neznamená, že je špatný. Oba názory jsou na úvahu. Vůbec jste nevzali v potaz to, že mohlo jít klidně o výrobní vadu toho pístu. Speedy je mi líto, že Tvůj píst nevydržel, ale pokud budeš mít hotovou 70ccm dej sem hned poznatky a zkušenosti :wink:

Tak je to v hromadě a změna je markantní.Je to teda hlučnější než 50 ale zátah neuvěřitelnej.Dal jsem tam jak už tady někdo psal 5 gramový válečky,jehlu na max.+otevřenej filtr+90 tryska a je to fakt peklo!Zkoušel jsem to zatím jen zlehka ale vypadá to že to bude dost dobrý!Nechal jsem tam zatím seriový výfuk z RHONa,z maxona mám schovanýho ale počkám až trochu najezdím............Co jsem ráno tady s Carlosem počítal investici válec s pístem,filtr,svíčka,gufera,trysky,válečky tak asi 4500,-! :lol:
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 09 zář 2010, 18:03

Karel23 píše:K výkřikům Sportmana se nevyjadřuji, obsah soukromých rozhovorů zásadně nezveřejňuji a nekomentuji.

Ani jsem komentář po tobě nechtěl.Zveřejnil jsem to,aby si každý udělal obrázek - nic víc nic míň. Nesnažil jsem se tě urážet,na rozdíl od tebe,jen doporučit,aby jsi si vše nejdříve pořádně přečetl,protože potom věci pochopíš jinak.Mnohokrát jsem tu psal,že nejsem žádný odborník,ale že vycházím ze zkušeností a rad odborníků.Tímto to také považuji za uzavřenou věc. Fórum je skutečně k tomu ,aby jsme si tu pomáhali a sdělovali si zkušenosti.A poslední poznámka, bohužel si většina z nás nemůže dovolit koupit ,,značkovou"padinu za nějakých 40-50 tisíc.A než volit starou ojetinu o které nic nevím tak to radši novou čínu.Rhon se pohybuje v cenách od 5-17 tisíc za nový motocykl v záruce,ale to už jsme tady dávno probrali.
P.S. ještě tvá poslední SZ cos mi napsal:

Re: Odpověď na tvůj příspěvek
Odesláno: 9. 9. 2010 08:57
Od: Karel23
Komu: Sportman
S ubožákama se nebavím a víckrát mě laskavě neobtěžuj svými SZ.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 09 zář 2010, 20:59

Caw kluci jj potvrzuju,speedyho sršeň jede výborně oproti serii je to uplně něco jinýho.Start je úplně nejzábavější prostě vemeš za plyn a de to odspodu krásně plynule,žádný váhaní či čekání co bude prostě to tam je tak jak bereš za plyn.To se moc povedlo těžko říct co je hlavní důvod páč se na tom dělalo hodně věcí najednou(válec,tryska,filtr,válečky varce,jehla+ další drobnosti) ale s ohledem na zájezd new válce se za to moc nebralo a s ani ne půlkou plynu tam bylo 55km/h hnedle :) mno prostě krása za ty prachy je to ůplně někde jinde.Ještě se uvidí po zájezdu kolik to bude dávat na maximálce,atd jízda-kopec,spotřeba atd atd ,ale stojí to zato :twisted:
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Karel23 » 09 zář 2010, 21:13

Milý Sportmane, stojím si za každým svým slovem. Nemám problém uznat chybu, pokud například napíšu hloupost. Taky jsem zvyklý diskutovat veřejně. Pokud sis chtěl probrat něco soukromě a pak to zveřejňuješ, pak svůj názor na to jsem ti už sdělil, nic urážlivého na tom nevidím.
Na základě této diskuze jsem dneska shodil hlavu na svém skútru Jmstar Eagle 50 po ujetí 2000km, motor čtyřtakt QMB (ne, skutečně nemám nic proti čínám, jen zkušenost s mechaniky mám jakou jsem napsal) a konstatuji, že nic podobného výše zveřejněným obrázkům jsem nenašel, foto můžu poslat zájemcům na vyžádání. Zřejmě tedy záleží i na kvalitě konkrétního výrobce a u čtyřtaktů dost možná i na celkové péči o stroj. Servisy jsou jaké jsou, ale já pokud nejsem spokojený s jejich úrovní, pak především proto, že si servis udělám sám poctivěji a pečlivě. Bohužel, moje zkušenost je taková, že 90% majitelů čín údržbu zanedbává, pokud na ni úplně nekašle. Z deseti známých majitelů čín (převážně stopětadvacítek) jich 8 nekontroluje hladinu oleje mezi výměnami a 6 z nich nedodržuje lhůty pro jeho výměnu. Pokud pak někdo kašle i na pravidelné seřízení ventilů a nedostatek základní péče nahrazuje naléváním drahého benzínu, pak výsledek se dostaví. Tohle samozřejmě naprosto neplatí pro dvoutakty, kde takové zanedbání údržby jaksi nepadá do úvahy. Navíc pokud někdo jako Speedy, který určitě má trochu pojem o technice řekne, že jediné co dělal "jinak" bylo, že do scoota lil vysokooktanový benzín a dopadl jak dopadl, pak mu na 100% věřím.
Na rovinu říkám, že sám s tímto benzínem raději končím. Ještě nevím jak to vyřeším, ale asi budu shánět nějaký ten stabilizátor paliva, jak doporučuje Honda. Najezdím tak 1000km ročně a zejména při letošním počasí byly prodlevy mezi jízdami dost dlouhé na to, aby se projevily negativní důsledky "biosložek".
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 09 zář 2010, 21:39

Jde mi jen o to ,že jak veřejně ,tak v soukromí,nikoho neurážím a nenadávám,vždy jsem ti psal slušně.Tebe jsem jen upozornil ,že nečteš vše správně tak,jak je to napsané. A pokud něco píši v SZ tak se to nikdy nestydím napsat i veřejně,pokud tam nejsou čistě soukromé věci.Až budeš starší tak to snad Karle také pochopíš. Takže snaž se být slušný i k těm co mají jiný názor než ty.A že umíš uznat chybu tě šlechtí.
Plně souhlasím s tím ,že hlavně nekvalitní a starý benzín je nebezpečný pro jakýkoliv motor.A jsem rád ,že nebezpečí vysokooktanového benzinu také uznáváš.Jde o to,aby naše názory druhým pomohly.V tom snad budeš se mnou souhlasit zas i ty.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:50, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků