06 zář 2010, 14:20
06 zář 2010, 14:57
06 zář 2010, 19:03
06 zář 2010, 21:46
07 zář 2010, 15:10
07 zář 2010, 19:46
aloyz312 píše:choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy
Tankoval si někdy i ten OMV 100 oktan? Já po problému s nekvalitním palivem jezdím právě pro OMV 100 oktan, ale od té doby mám i NGK svíčku, takže rozdíl je obrovský. Akorát bych rád věděl, jestli máš zkušenost s OMV 100 a případně srovnání s Shell V-Power?
Díky
07 zář 2010, 19:57
07 zář 2010, 22:17
08 zář 2010, 08:27
Sportman píše:Jo aještě jsem chtěl říct, že jsem přišel na další tuning ,který zvýší rychlost sršně a nestojí to ani korunu!!!!
Je to jednoduché,ten tuning je současné ranní počasí s nízkýma teplotama!!!Stačí jezdit brzy ráno před 7.hodinou.Maximálka na mé pravidelné cestě do práce se mi zvýšila o 4km až na 65km/h po rovině,před tim 61 teď na stejném místě 65.Na stejném radaru.Takže má rada zní,jezděte brzy ráno.
08 zář 2010, 10:23
08 zář 2010, 12:43
08 zář 2010, 13:04
08 zář 2010, 15:45
Karel23 píše:Vysokoktanové benzíny prodávané jako Shell V-Power Racing a podobně v žádném případě nemohou motoru ublížit. V těch našich kafemlejncích bez čidla klepání a řídicí jednotky, která by udržovala předstih na hranici detonačního hoření, prostě jen shoří stejně jako obyčejný benzín, bez jakéhokoliv užitku navíc. Poškození může naopak způsobit benzín nekvalitní, nejčastěji nekontrolovaným detonačním hořením. Více viz http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html.
08 zář 2010, 18:31
ivannk píše:nedavno som rozdelal kryt variatoru, pricom som jeden sroub urval. Su ako blato. Uz som ho odvrtal, takze potrebujem zamenit za lepsie srouby. Pod krytom som nasiel same usadeniny od remena, takze asi je totalne.... remen. Najeto cca 650 km.
08 zář 2010, 18:33