Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

06 zář 2010, 14:20

Toto CDI je určeno i pro Rhona - CDI TUNING od NARAKU pro Minarelli Horizontal.
Funkční pro modely, které jsou uvedeny v popisu CDI.CDI nedisponuje žádným omezením otáček, a proto může být motor plně vytočen.Motor dostane plynulou akceleraci a nadsériovou závodní rychlost .Použitím této CDI dostane Váš kit i série závodní potenciál.Pro využití maximální síly motoru nezapomeňte odstranit veškeré restrikce, které dělají největší omezení v 8 - 9.000 ot. Až doposud jste bohužel museli používat velmi drahou variantu přestavování celého zapalování,teď musíte pouze zacvaknout nové CDI místo originálu a vše je vyřešeno.Pokud chcete jen trochu přepichu pro Váš skútr, neváhejte ani chvilku.
CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18
Kód NK390.18
Výrobce NARAKU CDI zapalování
Určeno pro
APRILIA AMICO 50 2t
APRILIA AMICO GL 50 2t
.....
RHON Speed 50
RHON Sport 50
YAMAHA AEROX 50 2t LC euro 2
......
Vaše cena vč. DPH 687,00
http://e-shop.adventure-biker.cz

Re: Rhon Speed 50

06 zář 2010, 14:57

Tak kdo bude první? A objedná to? :mrgreen:

Re: Rhon Speed 50

06 zář 2010, 19:03

Jdu do toho.... objednáno, ještě mě čeká ladění válečků,dal jsem tam multivar od Malossi s lehkejma válečkama a má to rychlejší rozjezdy,ale taky dost otáček.Chci zkusit tam dát tu orig. kontrastní pružinu,prej je to možná lepší.Takže pokusů mě čeká hodně...Pak dam věděk jak to nejede

Re: Rhon Speed 50

06 zář 2010, 21:46

Čau Rhoňáci ! Tak jsem chviku nepsal protože jsem tunil a testoval. Současné nastavení : válec Stage6 STREEDTRACE 70ccm litina, výfuk z Maxona, tryska 90,
z filtru vzduchu vyndané sací koleno, bohatost směsi 2,25 ot.o zašroubované polohy, válečky 5g. Válec potřeboval ubrousit trochu žebra. Při motáži narážel do olejové pumpy. Pak bylo potřeba upravit trocho koleno výfuku aby seděly připevnovací díry výfuku na rám.Vyhozením kolena sání se zvětšil přísun vzduch,jinak se to dusilo. Jo a ještě jsem musel max. zvednout jehlu. To vyřešilo dušení po přidání plynu. Teď výsledek. Porovnával jsem to s Maxonem . Řidič vážil 63kg já 87kg. Tento handicap dohonil válec 70ccm. Rozjezd stejný pak těch 24kg navíc do 65km tachometrovejch dává Rhonovi trochu zabrat takže Maxon s 63kg trochu získá. Po překročení 65km/h začne fungovat výfuk plus 70ccm, nádherný zatah a z Rhona se stává krásné sportovní náčíní.Maxon mizí nenávratně v dáli i z 63kg zátěže. Max 80.1km/h dle GPS, čistá rovina trvale 76km/h. V rovinatém a zvlněném terénu je to super zážitek. Ještě to bude chtít lehčí válečky nebo tvrdší kontrasku aby se držela rychlost nad 60km. Tady by byl dobrý otáčkoměr/2100,-Kč :( /Nejlevnější je momentálně odlehčit válečky. V celým rozsahu jde pravidelně, nekucká,svíčka cihlová jak má být ale pozor chlastá 4,8l Koně se musí nakrmit :D Litina má najeto cca 100km, plný plym ji nevadí takže se dá očekávat ještě zlepšení. Tuňte pište Čau Jarda

Re: Rhon Speed 50

07 zář 2010, 15:10

Jardo fandím Ti, ale těch 4,8 litru na 100 km je celkem dost, asi dám jen variátor a válečky, taky jsem přemýšlel o 70 ccm, ale .... ještě uvidím.

Re: Rhon Speed 50

07 zář 2010, 19:46

aloyz312 píše:
choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power :D co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí :D a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy :D

Tankoval si někdy i ten OMV 100 oktan? Já po problému s nekvalitním palivem jezdím právě pro OMV 100 oktan, ale od té doby mám i NGK svíčku, takže rozdíl je obrovský. Akorát bych rád věděl, jestli máš zkušenost s OMV 100 a případně srovnání s Shell V-Power? :)

Díky

Nelejte do nádrží 100 oktanový benzín ani od omw ani shell,v neděli mi lehnul motor,ale lehnul jako že lehnul.dnes jsme to s carlosem rozebrali a je propálený píst!Je z něl stojánek na tužky!Nestojí to za to mám najeto 1097 km!Zítra tam dávám 70 tak uvidíme.fotky propáleného pístu sem kdysž tak ppak vložím.Mějte se a neblbněte jako já! :roll:

Re: Rhon Speed 50

07 zář 2010, 19:57

Přesně před tím jsem tady varoval už před časem.Vysokooktanový benzin motor ničí.Ale na druhou stranu máš možnost si teď skútr pořádně vytunit a udělat z něj žihadlo.Jak se říká všechno zlé je k něčemu dobré.Jen to bude bohužel něco stát.Nezapomeň si vyměnit i CDI jednotku.

Jo aještě jsem chtěl říct, že jsem přišel na další tuning ,který zvýší rychlost sršně a nestojí to ani korunu!!!!
Je to jednoduché,ten tuning je současné ranní počasí s nízkýma teplotama!!!Stačí jezdit brzy ráno před 7.hodinou.Maximálka na mé pravidelné cestě do práce se mi zvýšila o 4km až na 65km/h po rovině,před tim 61 teď na stejném místě 65.Na stejném radaru.Takže má rada zní,jezděte brzy ráno. :D :lol: :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Rhon Speed 50

07 zář 2010, 22:17

Vysokoktanové benzíny prodávané jako Shell V-Power Racing a podobně v žádném případě nemohou motoru ublížit. V těch našich kafemlejncích bez čidla klepání a řídicí jednotky, která by udržovala předstih na hranici detonačního hoření, prostě jen shoří stejně jako obyčejný benzín, bez jakéhokoliv užitku navíc. Poškození může naopak způsobit benzín nekvalitní, nejčastěji nekontrolovaným detonačním hořením. Více viz http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html.

Re: Rhon Speed 50

08 zář 2010, 08:27

Sportman píše:Jo aještě jsem chtěl říct, že jsem přišel na další tuning ,který zvýší rychlost sršně a nestojí to ani korunu!!!!
Je to jednoduché,ten tuning je současné ranní počasí s nízkýma teplotama!!!Stačí jezdit brzy ráno před 7.hodinou.Maximálka na mé pravidelné cestě do práce se mi zvýšila o 4km až na 65km/h po rovině,před tim 61 teď na stejném místě 65.Na stejném radaru.Takže má rada zní,jezděte brzy ráno. :D :lol: :D

Haha, dobrá rada nad zlato! Je fakt, že to nic nestojí. Možná by mohlo pomoct jezdit třeba i v 8, ale někde v oblastech s nižší teplotou :mrgreen: - super!! :D

Re: Rhon Speed 50

08 zář 2010, 10:23

no mozno tam treba hodit velky velntilatok, nech to poradne chladi, alebo vodne chladenie :D

Re: Rhon Speed 50

08 zář 2010, 12:43

moj rhon ma uplne super rozjazd

origo remen je 788-17-28
ked som pisal do scootland.cz tak mi odporucili tento 16,8 x 796mm
http://www.scootland.cz/zbozi/rms-remen ... oru-sonic/

co si otom myslite bude to mat nejaky ucinek?
do 60km/h to jede dobre (az na vadne CDI) a pak pri 62 to stoji

mam v planu nahodit vyfuk od HIKONE mam ho doma a objednat jeste CDI naraku

co by bylo jeste dobre udelat
hlavne mne zajima ten remen nechcem dotoho sypat nejak penize pre je to jen 50cm

Re: Rhon Speed 50

08 zář 2010, 13:04

nedavno som rozdelal kryt variatoru, pricom som jeden sroub urval. Su ako blato. Uz som ho odvrtal, takze potrebujem zamenit za lepsie srouby. Pod krytom som nasiel same usadeniny od remena, takze asi je totalne.... remen. Najeto cca 650 km.

Re: Rhon Speed 50

08 zář 2010, 15:45

Karel23 píše:Vysokoktanové benzíny prodávané jako Shell V-Power Racing a podobně v žádném případě nemohou motoru ublížit. V těch našich kafemlejncích bez čidla klepání a řídicí jednotky, která by udržovala předstih na hranici detonačního hoření, prostě jen shoří stejně jako obyčejný benzín, bez jakéhokoliv užitku navíc. Poškození může naopak způsobit benzín nekvalitní, nejčastěji nekontrolovaným detonačním hořením. Více viz http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html.

Milý Karle, jsi úplně mimo mísu.Ten článek je o testu na čtyřtaktu o obsahu 1100 ccm,1200ccm a o automotorrech!!! Tohle jsou padesátky 2T a je tedy něco úplně jiného.Každý mechanik odborník ti to potvrdí, vyokooktanové benzíny ti zničí 50-kovej motor(trpí píst, klika,ojnice,pístní kroužky,válec, ložiska.... )Není to na to prostě stavěné!!!! Právě padesátka nejvíc citlivá na jakoukoliv změnujako je tlak vzduchu, nadmořská výška,teplota okolí.... takže prosimtě neraď špatně ostatním :!: :!:

Re: Rhon Speed 50

08 zář 2010, 18:31

ivannk píše:nedavno som rozdelal kryt variatoru, pricom som jeden sroub urval. Su ako blato. Uz som ho odvrtal, takze potrebujem zamenit za lepsie srouby. Pod krytom som nasiel same usadeniny od remena, takze asi je totalne.... remen. Najeto cca 650 km.

Z toho si nic nedělej, měl jsem to samé. Vyčistil, ujel jsem dalších 500 km, znovu vyčistil a už se nehobluje. Jde o to, že máš nový motor a musí si vše sednout, není to na závadu a jestli si myslíš, že to bude tím, že máme čajna stroje tak to se pleteš, stejně tak Ti to udělá Yamaha Neos 50, bratránek jí má a schválně jsme se podívali pod kryt variátoru a byl tam taky prach od řemenu :wink:

Re: Rhon Speed 50

08 zář 2010, 18:33

Karle nechci se hádat ale je to moje zkušenost,není to žádná tragedie ale chybama se člověk učí,už je tam 70 tka a dokonce už i vrčí,ještě poladit a snad to bude o.k.určitě dám vědět zkušenost.
Odeslat odpověď