Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 zář 2010, 21:25

S výfukem musíš počítat i s jiným variátorem, nebo alespoň s jinými válečky, jinak to bude do určitých otáček líné :( Takže výfuk i variátor nejlépe obojí naráz. Co se týče výfuků je zde na fóru super test výfuků, tak na to mrkni. Osobně mám Hikone - je to univerzál, ale rozdíl tam opravdu je.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 02 zář 2010, 21:30

mohol by si nahrat zvuk vyfuku HIKONE na zlutaku? diky diky
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 zář 2010, 21:32

A jak asi za jízdy?? :shock: :shock: :shock:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 02 zář 2010, 21:45

muzes :evil: hi hi ale staci ak to bude na stojane a trochu sa to vytoci do otaciek :lol:
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 zář 2010, 21:51

nic nepoznáš za jízdy to má uplně jiný zvuk - a po překročení 50km/hod se zmení úplně a vystřelí jako střela :D - ale jestli ti jde o to jak to řve, tak to řve pomněrně dost. :( :D :D :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 02 zář 2010, 21:55

choze80 píše:S výfukem musíš počítat i s jiným variátorem, nebo alespoň s jinými válečky, jinak to bude do určitých otáček líné :( Takže výfuk i variátor nejlépe obojí naráz. Co se týče výfuků je zde na fóru super test výfuků, tak na to mrkni. Osobně mám Hikone - je to univerzál, ale rozdíl tam opravdu je.

menil si aj valecky ked ano za ake?
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 zář 2010, 21:59

Zatím ne, nechávám to na zimu - zvykl jsem si na to že od 30 do 45km to trvá trochu dýl, ale potom to fakt jede, takže jezdím většinou nad 50. :D nebo se o to snažím. :D :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 02 zář 2010, 22:09

Sportman píše:Jáké typy výfuků jste na Sršni již použili a s jakým výsledkem? Asi by byl nejlepší nějaký Street pro zvýšení výkonu.Podělte se o vaše zkušenosti.Já zatím jen vyměnil svíčku,ostatní si nechám poradit,začal bych výfukem asi.Předem dík za odpovědi.

Dal jsem tam ten z forcera a reálně +3Km/h na maximálce,ale sopdek je trochu slabší než s origo výfukem,ale zas taková trága to neni.
A jelikož sem měl chcíplou cdi která standartně cukala při těch 55km/h tak sem tam dal cdi rovněž z forcera a kupodivu další + o 3Km/h.
Dával sem to tam postupně nejdřív cdi pak sem to projel a tacho ukazovalo místo 60km/h 63km/h po motáži výfuku už to bylo 65-66km/h po rovince.
A jak jsem už psal dříve tacho mě ukazuje cca o 5km/h míň než reálně jedu takže maximálka už bude kolem 70km/h jen jsem prostě ještě neměl čas to project s gps abych to měl potvrzený přesněji než dle měst.radaru.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Vrto » 02 zář 2010, 23:01

vďaka za návod
Vrto

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 25 srp 2010, 23:37

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 03 zář 2010, 13:47

choze80 píše:S výfukem musíš počítat i s jiným variátorem, nebo alespoň s jinými válečky, jinak to bude do určitých otáček líné :( Takže výfuk i variátor nejlépe obojí naráz. Co se týče výfuků je zde na fóru super test výfuků, tak na to mrkni. Osobně mám Hikone - je to univerzál, ale rozdíl tam opravdu je.

Kde ten test výfuků najdu? Hledal jsem půl hodiny a nic jsem nenašel.

A co tento výfuk? Zde píší,že není třeba měnit válečky.
Street výfuk Giannelli Smile je dobrou volbou pro ty, kteří nechtějí hlučný laděný výfuk, ale přesto mají požadavky na vyšší výkon a zachování nízké spotřeby. Díky lepšímu usměrnění výfukových plynů dokáže tento výfuk skútr znatelně oživit, zvedne totiž kroutící moment motoru, proto je vhodný především k nízkootáčkovým motorům a litinovým 70ccm válcům. Je svařen z ocelových plátů svařovacím procesem M.I.G. a uvnitř je tlumič, který zaručuje nízkou hlučnost. Tento výfuk podléhá Evropské homologaci EEC. Při montáži není třeba měnit válečky ani upravovat směs karburátoru.
http://www.scootland.cz/img/article/250 ... o-ciak.jpg
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:26, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 03 zář 2010, 16:47

zdravim, dnes jsem to trochu prekalkuloval. Dosiel mi benzin, tak som si nechal doviezt benzin. Po naliati asi po 2x naskocil. Tak som to nechal trochu bublat, ale po 4s zhasom a od tej doby som to uz nemohol nahodit. Skusal som elektricky start, nakopovanim, ale proste nejde. Prosim ako ho privist k zivotu?
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 03 zář 2010, 20:23

vyčistit karbec a nastartovat, určo to nasálo bordel z nádrže.

RHON píše:Tak už mi z reklamky poslaly pár návrhů jak by mohla ta samolepka vypadat. Pokud budete někdo chtít, zašlu v obálce :D

Rozměry cca 15 cm na délku a 3 cm na výšku.

A cena? 1 samolepka přijde na 30 kč a je na přenášecí fólii.

Obrázek

Je jich šest tzn. že pokud budete chtít předposlední napište číslo 5.

Zasílat budu na dobírku :wink:

Do SZ napište jako předmět "SAMOLEPKY"

Nazdárek, Pánové prosím Vás mrkněte na tyto návrhy samolepek - pokud by někdo mel zájem napište prosím RHONovi do SZ - už to tady na fóru visí cca 14dní a chybí nám pouze deset nálepek na objednání. DÍKY

Sportman ty máš snad nízkootáčkový motor, nebo litinový 70ccm válec?? :o :o :o :o
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:28, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 03 zář 2010, 21:40

To bylo myšleno jako příklad,píší ,že není nutno měnit válečky. Jen jsem se zeptal.Stále říkám ,že nejsem mechanik,že motorum nerozumim,proto hledám rady zkušenějších.
Spíš mi řekni kde najdu ten test výfuků,který jsi zmiňoval.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 03 zář 2010, 22:12

Je to na jiným foru - tak to máš v SZ :D :D :D Promiň :oops:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 04 zář 2010, 08:39

A co tento výfuk ? Ten by snad na Sršně šel .

Výfuk Giannelli Go Minarelli horiz.
Street výfuk Giannelli Go je dobrou volbou pro ty, kteří nechtějí hlučný laděný výfuk, ale přesto mají požadavky na vyšší výkon a zachování nízké spotřeby. Díky lepšímu usměrnění výfukových plynů dokáže tento výfuk skútr znatelně oživit. Je svařen z ocelových plátů svařovacím procesem M.I.G. a uvnitř je tlumič, který zaručuje nízkou hlučnost. Tento výfuk podléhá Evropské homologaci EEC. Při montáži není třeba měnit válečky ani upravovat směs karburátoru.
http://www.scootland.cz/img/article/500 ... oriz-1.jpg

Tento byl i v ,,Testu výfuků", ale nepíše se zda se musí něco měnit (válečky,trysky atd.) Ten by šel???
Výfuk S6 Street Minarelli AC
Nenápadný sportovní výfuk pro ty, kteří nechtějí provokovat vysokým hlukem. Vzhledově je podobný standardnímu výfuku, ale výkonově je na tom znatelně lépe. Výfuk je homologovaný.
http://www.scootland.cz/img/article/500 ... lli-ac.jpg
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků