Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 27 srp 2010, 23:36

JJ s gumou to bude SUPER :D :D :D Jinak já to přilepil LOCTITEM středním (modrej) a drží už mněsíc - super. Nicméně matici seženete v jakýmkoliv větším železážství, nebo i u AK. :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 28 srp 2010, 12:33

neofelis píše:Čili myslíte, že když seženu matku se silonem se závitem "M16x1,5" (sám nevim co to je za značení a kde ji sehnat, ale snad někde...), tak to bude OK? Jinak teď to dotahuju klíčem 24. Rád bych to pořešil trvale.

takze M16 je velkost zavitu a 1,5 je stupanie zavitu. Nie je to standartne stupanie, ale jemne, takze pri kupe sa to musi upresnit.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod helmut » 28 srp 2010, 23:35

Modrooo píše:Ahoj kluci, prosím o radu.
Mám vizuálně stejného skutra,jen v červené barvě, je to 4T (tedy liji do něj jen benzin 95, žádný olej, tak snad to je opravdu 4T). Je to výrobek již 2 roky starý (celou tu dobu nejezdil) s názvem HL 50 QT-21, ale podle vašich fotek skutra zde, má stejné díly.
Ujeto 1.400km, jede z kopce nad 60, rovina 50-55, do kopce 35 :-(, bez úprav, váha jezdce 75 kg. Smyčku restrikce na kabelech nemá.
Můj problém je při rozjezdu. Startuje poprvé pěkně (nová baterie, nová svíčka), ale po cca 50m zdechne. Chvíli čekám, znovu start, znovu po chvíli konec. Tak na 4 tý pokus už jede, ale nechce se mu do otáček. To až po cca 3 km, asi když se zahřeje. Pak už dobrý, jen na volnoběh chcípá. Jednu žárovku ze světla jsem vyndala, ale stejně volnoběh neudrží.
Z fora jsme vyčetla, že by to mohlo být to netěsnící těsnění pod přírubou mezi karburátorem a něčím , jak píšete? Pokud to najdu, čím ho přilepit?

Díky moc za radu.

Tak to nafoť a fotku tvého skůtru vystav tady. Samotného by mně zajímalo co máš za skůtr.
helmut

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 06 srp 2010, 21:59
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Modrooo » 29 srp 2010, 13:55

PICT0004.JPG
PICT0005.JPG
PICT0006.JPG

Svíčka je černa jako bota, ale nemohu najít šroubek bohatosti? Poradíte? Dík
PICT0008.JPG
PICT0009.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:18, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Modrooo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 21 bře 2010, 13:05

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dandis » 29 srp 2010, 20:17

Trošku off topicu..

Hmm.. mám ten muj scoot rád, ale tohle vypadá fakt pěkně :-)
Plasty nevypadaj tak lacině. A ten design je fakt pěknej.. :-D
Dandis

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 21 srp 2010, 15:24
Skútr / moto: Rhon lh50qt-c
Tuning / úpravy: Restrikce chystám se na varec + ladák

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 29 srp 2010, 21:25

Nebude to ten šroubek s tím omotaným pérkem? Na druhé fotce, ale pokud to je lanko od plynu tak to bude pravděpodobně jen k volnoběžným otáčkám.

Jinak červenej je taky móc pěknej.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Nuramon11 » 29 srp 2010, 21:35

Mrkni na fotky karburátoru skůtru Jmstar Eagle co dával Citereh, ten první je na volnoběh, stejný jako máš na té fotce ty a ten druhý je na bohatost, řekl bych že to na tvém karburátoru bude stejně :)
http://citereh.rajce.idnes.cz/Serizovac ... rburatoru/
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 29 srp 2010, 21:42

myslíš tu poslední fotku?to mě příde jak nijákej doraz plynu či co,teda podle toho mechanizmu co tam na tý fotce je vidět.
Jako dizig je pěknej v tý červený a ty doplňkový černý plasty jsou lesklý což na rhonu je matný černý.Vzhledem k tomu že to má bejt 2roky starý tak to je nijákej předchůdce asi a ještě ten 4t to je trochu jinde safra...šlo by ještě nafotit víc detailů..motor..atd?
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Modrooo » 29 srp 2010, 22:09

Ten šroubek s pružinkou je volnoběh a bohatost bude asi na druhé straně karburátoru, ale s tím jsem radši nehýbala. Je opravdu podobný tomu Jmstaru. Jinak dnes vyndaný a vyčištěný karburátor a stejně po chvíli zhasne :-(. Půjde holt znovu do servisu.
Fotku motoru? To bych musela sundat plasty... Ale mám tu jednu z minulého týdne (to ještě po zahřátí jezdil) - 100km na přespání pod stanem s batožinou a provizorní uchycení navigace (nebyla volná trubka, kam uchytit držák :-) ). Spotřeba 2,2l .
PICT0002.JPG
PICT0003.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:19, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Modrooo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 21 bře 2010, 13:05

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 29 srp 2010, 22:57

vyfuk to ma jak keeway hurican 50 2t
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 31 srp 2010, 20:46

Zdravím všechny ,,Sršňáky" :!: Tak jsem najel dalších 5OOkm,takže jsem pokořil bez nehody hranici 2000 km. Při garančce 1500km mi vyměnili CDI řídící jednotku (bohužel nová nebyla,tak ji v servisu vzali z jiného nového rhona,který tam měli celý rozrbraný,aby věděli co kde a jak přesně má.Škubání při rychlosti kolem 45km/h zmizelo.Rozdíl zapnutá a vypnutá světla taktéž není vůbec žádný.Takže s dušením motoru to pomohlo (psal jsem o tom v minulých příspěvcích).
Zkusil jsem tankovat benzín u naší neznačkové benzínky (cena 29,90/L) a OMV carrera 95 (33,20/L).Znatelný rozdíl žádný,spotřeba stále 3,5L/100km, maximálka po rovině 62km/h z kopce 68km/h -(víc to nejede ani za boha),běžná cestovní rychlost se udržuje mezi 55-60 km/h v pohodě na oba benzíny.Do mírnějšího kopce 45-50km/h (např Strakonická Lahovice-Cukrák), prudšího 30-35km/h. Jediný rozdíl ,alespoň mám ten pocit,že s OMV Carrera95 táhne lépe do kopce.Tak nevím zda má cenu kupovat ten dražší .
Velké překvapení pro mě bylo ,že to celkem dobře jede i ve dvou (150kg).Do kopce je to pomalejší asi o 5km/h, ale neklesne pod 25km/h,stále jede dobře.Rozjezdy ve dvou jsou samozřejmě pomalejší , ale 55km/h po rovině jede i ve dvou v pohodě.Vždy všude bez problému dojel,takže koupě v žádném případě nelituju. Na maximální rychlost do 62km/h jsem si už zvykl,i když by mi vyhovovalo alespoň 70-75 km/h.Zatím je vše originál,mimo svíčky,takže žádná speciální úprava,žádné vedlejší náklady.Myslím si že rychlost bude omezena variátorem ,či řemenem variátoru.
Se spotřebou 3,4-3,5L/100km spokojen nejsem,ale nevím co stím a tady mi nikdo neporadil,takže jsem se musel taky smířit.Dvakrát jsem za dobu co ho mám vyčistil kompletně karburátor a vzduchový filtr.Přetěsnil přírubu karburátoru ,vždy tak hodinka práce.Jinak jen jezdím. Denně 25km do práce a 25km zpět.O víkendu je občas projížďka k vodě a po okolí.
Máte li někdo pro mě nějaký nápad jak snížit spotřebu nebo zlepšit rychlost -uvítám to.Nejsem mechanik a nemám ani žádné vybavení,pouze běžné nářadí.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 31 srp 2010, 22:16

Podle mýho to v řemenu nebude, ale na variátor bych se spolehnul, snad to tu někdo psal, že akcelerace se zlepšila, ale maximálka nee. kámoš dával delší řemen o 20 mm, ale bylo to líné a rozjezdy byly hrozné. Já se podívám na ten varec malossi a válečky, je to pro mě schůdnější, než měnit válec za 70 cmm, protože si nejsem jistej, jestli by to vydržela klikovka a pokud budu měnit válec tak komplet s klikovkou, ale to je jen kdyby. Vím že pokud dám tak 13000,- že z toho udělám pěkně dravé žihadýlko, ale s rychlostí bych zákonitě musel měnit i brzdy a pneu bych určitě dal lepší než origo INOVU. Je to o penězích a já jsem rád, že to jede i za těch 8000,- :D
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Vrto » 31 srp 2010, 22:22

Ahoj nemáte niekto návod k montážy?
Vrto

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 25 srp 2010, 23:37

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 31 srp 2010, 22:25

Už se o tom zde diskutovalo, ale pokud Ti nikdo nepomůže nafotím návod a naházím to sem :wink: ale až zítra, už je pozdě a ráno se stává do zaměstnání :)
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Vrto » 31 srp 2010, 22:31

Ďakujem budem čakať. Skúter už mám síce poskladaný ale pre istotu by som si to chcel skontrolovať podľa návodu, lebo ten som k nemu nedostal.
Vrto

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 25 srp 2010, 23:37

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků