Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

26 srp 2010, 20:32

Silon neber osobně :D - nálepky se povedly - vypadá to mooooooooooooooc dobře. :D Kdepak jsme je koupily a co asi tak stály co??

Re: Rhon Speed 50

26 srp 2010, 20:47

Neberu :mrgreen: samolepky stály 200 + 75 dobírka a objednávej tady: viewtopic.php?f=15&t=3898

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 06:47

Takze uz mam skurta s novou radiacou jednotkou. Problem bol, ze so svetlami sa blokol na rychlosti okolo 55 km/h a nesiel. Svetala museli byt vypnute ak som chcel ist rychlejsie. Takze mam uz novu riadiacu. Je o polovicu mensia a nie su tam kable na restrikciu. Teraz to ide ako ma.
Kontroloval som zadne kolo a tiez som mal to uz povolene, takze je to chyba asi u kazdeho srsna. Aky je tam zavit ? aby som nemusel skusat a merat a hodil tam kontru, alebo tu poistnu matici s gumov :lol: ? No neviem ci sa vyrabaju take velke matice s gumov.

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 10:28

RHON:
Proužky vypadaj dobře, taky jsem si je objednal. :wink:

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 11:12

Ahoj kluci, prosím o radu.
Mám vizuálně stejného skutra,jen v červené barvě, je to 4T (tedy liji do něj jen benzin 95, žádný olej, tak snad to je opravdu 4T). Je to výrobek již 2 roky starý (celou tu dobu nejezdil) s názvem HL 50 QT-21, ale podle vašich fotek skutra zde, má stejné díly.
Ujeto 1.400km, jede z kopce nad 60, rovina 50-55, do kopce 35 :-(, bez úprav, váha jezdce 75 kg. Smyčku restrikce na kabelech nemá.
Můj problém je při rozjezdu. Startuje poprvé pěkně (nová baterie, nová svíčka), ale po cca 50m zdechne. Chvíli čekám, znovu start, znovu po chvíli konec. Tak na 4 tý pokus už jede, ale nechce se mu do otáček. To až po cca 3 km, asi když se zahřeje. Pak už dobrý, jen na volnoběh chcípá. Jednu žárovku ze světla jsem vyndala, ale stejně volnoběh neudrží.
Z fora jsme vyčetla, že by to mohlo být to netěsnící těsnění pod přírubou mezi karburátorem a něčím , jak píšete? Pokud to najdu, čím ho přilepit?

Díky moc za radu.

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 12:00

uha :D nevies ci mas 2-takt, alebo 4-takt, teda nevies aky je rozdiel medzi nimi a chces sa pustit do tesnenia mezi karburatorem a necim? Tak klobuk dole. Na to pouzivaju silikon na motor. No ked to dlho stalo, tak to by chcelo sa pohrat s karburatorom. Nastavit vzdusnik a volnobeh a ked to nepomoze, tak potom hladat iny sposob.

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 12:29

....jestli to dlouho stálo, tak jednoznačně vyčistit karburátor, možná i nádrž, ten bordel může přicpávat přítok benzínu, proto skůtr po nastartování chcípne, .....vyjede benzín s plovákové komory a chcíp, .....neudrží volnoběh, opět to může být bordel v karburatoru, .......a po vyčištění by to snad mohlo šlapat, .....a ten volnoběh bych zvednul a nebude to chcípat, žárovku vrať zpět :lol:, .....že se mu nechce na studeno fičet, komu by se chtělo, žee :lol:

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 12:47

ivannk píše:pouzit kontramatku, ale neviem aky je tam zavit,mal by tam byt asi normalny alebo cinsky :)

Závit je "M16x1,5" (pozor bežný v železiarstvách býva 1,75 - tak sa nepomýľte).
Já som tam hodil Maticu so Silonom, akurát že tá pôvodná matica bola na kľúč 21 s velkou plochou a obyčajnú so silonom som mal na kľúč 24 + dal som tam širokostennú podložku kvoli väčšej dosadacej ploche.

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 12:53

....je to takzvanej jemnej zavit, obyčejná matka tam nepůjde, dojde ke ztržení závitu, .....závit není čínský, ale metrický, ....čínská je tak možna ta žvejkačková ocel z který je to udělaný :lol:

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 12:57

powerline píše:....jestli to dlouho stálo, tak jednoznačně vyčistit karburátor, možná i nádrž, ten bordel může přicpávat přítok benzínu, proto skůtr po nastartování chcípne, .....vyjede benzín s plovákové komory a chcíp, .....neudrží volnoběh, opět to může být bordel v karburatoru, .......a po vyčištění by to snad mohlo šlapat, .....a ten volnoběh bych zvednul a nebude to chcípat, žárovku vrať zpět :lol:, .....že se mu nechce na studeno fičet, komu by se chtělo, žee :lol:

Dík za odpověď, ale je to jinak, špatně jsem se vyjádřila. Skutr stál 2 roky, pak vyčištěný karbec (dusil se - špína) a ujeto 1400 km. Problém s výkonem a zhasnutím za studena stále, jen je stále markantnější. Volnoběh zvednutý, s bohatostí nehýbáno.
Dříve opravdu pomohlo při volnoběhu vypnout světla, pak nezhasl. Teď zhasne i jako jednoočko.
Tedy silikon na motory.

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 13:03

......tak ještě zvednout bohatost směsy, .....studenej motor výkon mít nemůže, a ta bohatost by mohla mít vliv na chod za studena, tedy málo benzínu=chcípnu, vyndej svíčku a koukni na barvu světlá barva chudá směs, černá jak bota bohatá, taková vypálená rezavá ok :wink:

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 13:29

RHON píše:Rád bych ho napsal, mám i foto, ale nejsem si jistej tím, abych něco nebo někoho nepoškodil. Homologace je přece jen do 45 kilometrové rychlosti a já se tím chci vyvarovat případným problémům. Nejsem z těch, kteří když na něco přijdou chtějí za svoje tajemství provizi. Pár klukům kteří mě kontaktovali přes SZ jsem foto zaslal na mail, můžou zde říct, že jsem nic nechtěl.

můžeš zaslat foto na e-mail ? kerim.s@seznam.cz

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 14:15

ved to mas hned na 4 stane tejto temy!!!

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 14:58

Čili myslíte, že když seženu matku se silonem se závitem "M16x1,5" (sám nevim co to je za značení a kde ji sehnat, ale snad někde...), tak to bude OK? Jinak teď to dotahuju klíčem 24. Rád bych to pořešil trvale.

Re: Rhon Speed 50

27 srp 2010, 19:22

Myslím, že se silonem to bude už v poho, já to budu kupovat taky, akorát s gumou viď CHOZE80 :mrgreen:
Odeslat odpověď