Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 26 srp 2010, 20:32

Silon neber osobně :D - nálepky se povedly - vypadá to mooooooooooooooc dobře. :D Kdepak jsme je koupily a co asi tak stály co??
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 26 srp 2010, 20:47

Neberu :mrgreen: samolepky stály 200 + 75 dobírka a objednávej tady: viewtopic.php?f=15&t=3898
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 27 srp 2010, 06:47

Takze uz mam skurta s novou radiacou jednotkou. Problem bol, ze so svetlami sa blokol na rychlosti okolo 55 km/h a nesiel. Svetala museli byt vypnute ak som chcel ist rychlejsie. Takze mam uz novu riadiacu. Je o polovicu mensia a nie su tam kable na restrikciu. Teraz to ide ako ma.
Kontroloval som zadne kolo a tiez som mal to uz povolene, takze je to chyba asi u kazdeho srsna. Aky je tam zavit ? aby som nemusel skusat a merat a hodil tam kontru, alebo tu poistnu matici s gumov :lol: ? No neviem ci sa vyrabaju take velke matice s gumov.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rampik » 27 srp 2010, 10:28

RHON:
Proužky vypadaj dobře, taky jsem si je objednal. :wink:
Uživatelský avatar
Rampik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 31 črc 2010, 06:56
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Zrušené elektrická restrikce, CDI NARAKU TUNING, Variátor Multivar CPI / Keeway, Malossi řemen variátoru SPECIAL CPI Aragon, Popcorn, Hussar 17,5x8x808-30°, Pneu 140/70-12 Runscoot 60P, Baterie 8Ah YTR9-BS, NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Modrooo » 27 srp 2010, 11:12

Ahoj kluci, prosím o radu.
Mám vizuálně stejného skutra,jen v červené barvě, je to 4T (tedy liji do něj jen benzin 95, žádný olej, tak snad to je opravdu 4T). Je to výrobek již 2 roky starý (celou tu dobu nejezdil) s názvem HL 50 QT-21, ale podle vašich fotek skutra zde, má stejné díly.
Ujeto 1.400km, jede z kopce nad 60, rovina 50-55, do kopce 35 :-(, bez úprav, váha jezdce 75 kg. Smyčku restrikce na kabelech nemá.
Můj problém je při rozjezdu. Startuje poprvé pěkně (nová baterie, nová svíčka), ale po cca 50m zdechne. Chvíli čekám, znovu start, znovu po chvíli konec. Tak na 4 tý pokus už jede, ale nechce se mu do otáček. To až po cca 3 km, asi když se zahřeje. Pak už dobrý, jen na volnoběh chcípá. Jednu žárovku ze světla jsem vyndala, ale stejně volnoběh neudrží.
Z fora jsme vyčetla, že by to mohlo být to netěsnící těsnění pod přírubou mezi karburátorem a něčím , jak píšete? Pokud to najdu, čím ho přilepit?

Díky moc za radu.
Modrooo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 21 bře 2010, 13:05

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 27 srp 2010, 12:00

uha :D nevies ci mas 2-takt, alebo 4-takt, teda nevies aky je rozdiel medzi nimi a chces sa pustit do tesnenia mezi karburatorem a necim? Tak klobuk dole. Na to pouzivaju silikon na motor. No ked to dlho stalo, tak to by chcelo sa pohrat s karburatorom. Nastavit vzdusnik a volnobeh a ked to nepomoze, tak potom hladat iny sposob.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod powerline » 27 srp 2010, 12:29

....jestli to dlouho stálo, tak jednoznačně vyčistit karburátor, možná i nádrž, ten bordel může přicpávat přítok benzínu, proto skůtr po nastartování chcípne, .....vyjede benzín s plovákové komory a chcíp, .....neudrží volnoběh, opět to může být bordel v karburatoru, .......a po vyčištění by to snad mohlo šlapat, .....a ten volnoběh bych zvednul a nebude to chcípat, žárovku vrať zpět :lol:, .....že se mu nechce na studeno fičet, komu by se chtělo, žee :lol:
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod VladoTA3 » 27 srp 2010, 12:47

ivannk píše:pouzit kontramatku, ale neviem aky je tam zavit,mal by tam byt asi normalny alebo cinsky :)

Závit je "M16x1,5" (pozor bežný v železiarstvách býva 1,75 - tak sa nepomýľte).
Já som tam hodil Maticu so Silonom, akurát že tá pôvodná matica bola na kľúč 21 s velkou plochou a obyčajnú so silonom som mal na kľúč 24 + dal som tam širokostennú podložku kvoli väčšej dosadacej ploche.
Skútr / moto:
Žlutý Sršeň od Kellyho : oT-o
Rhon Speed 50 (50 ccm China Scooter)
_________________________________
Tuning / úpravy:
CDI Naraku, Sviečka NGK, Reštrikcia Out
Tá část mezi sedadlem a volantem :D
_________________________________
Uživatelský avatar
VladoTA3

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 22 črc 2010, 23:50
Bydliště: Slovakia, Poprad - TA3
Skútr / moto: Žlutý Sršeň od Kellyho: oT-o
Tuning / úpravy: Tá část mezi sedadlem a volantem =) , CDI Naraku , NGK , Restrikcia out

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod powerline » 27 srp 2010, 12:53

....je to takzvanej jemnej zavit, obyčejná matka tam nepůjde, dojde ke ztržení závitu, .....závit není čínský, ale metrický, ....čínská je tak možna ta žvejkačková ocel z který je to udělaný :lol:
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Modrooo » 27 srp 2010, 12:57

powerline píše:....jestli to dlouho stálo, tak jednoznačně vyčistit karburátor, možná i nádrž, ten bordel může přicpávat přítok benzínu, proto skůtr po nastartování chcípne, .....vyjede benzín s plovákové komory a chcíp, .....neudrží volnoběh, opět to může být bordel v karburatoru, .......a po vyčištění by to snad mohlo šlapat, .....a ten volnoběh bych zvednul a nebude to chcípat, žárovku vrať zpět :lol:, .....že se mu nechce na studeno fičet, komu by se chtělo, žee :lol:

Dík za odpověď, ale je to jinak, špatně jsem se vyjádřila. Skutr stál 2 roky, pak vyčištěný karbec (dusil se - špína) a ujeto 1400 km. Problém s výkonem a zhasnutím za studena stále, jen je stále markantnější. Volnoběh zvednutý, s bohatostí nehýbáno.
Dříve opravdu pomohlo při volnoběhu vypnout světla, pak nezhasl. Teď zhasne i jako jednoočko.
Tedy silikon na motory.
Modrooo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 21 bře 2010, 13:05

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod powerline » 27 srp 2010, 13:03

......tak ještě zvednout bohatost směsy, .....studenej motor výkon mít nemůže, a ta bohatost by mohla mít vliv na chod za studena, tedy málo benzínu=chcípnu, vyndej svíčku a koukni na barvu světlá barva chudá směs, černá jak bota bohatá, taková vypálená rezavá ok :wink:
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod kerim.s » 27 srp 2010, 13:29

RHON píše:Rád bych ho napsal, mám i foto, ale nejsem si jistej tím, abych něco nebo někoho nepoškodil. Homologace je přece jen do 45 kilometrové rychlosti a já se tím chci vyvarovat případným problémům. Nejsem z těch, kteří když na něco přijdou chtějí za svoje tajemství provizi. Pár klukům kteří mě kontaktovali přes SZ jsem foto zaslal na mail, můžou zde říct, že jsem nic nechtěl.

můžeš zaslat foto na e-mail ? kerim.s@seznam.cz
Uživatelský avatar
kerim.s

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 30 črc 2010, 14:52
Bydliště: Žacléř
Skútr / moto: rhon 50 sport

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 27 srp 2010, 14:15

ved to mas hned na 4 stane tejto temy!!!
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod neofelis » 27 srp 2010, 14:58

Čili myslíte, že když seženu matku se silonem se závitem "M16x1,5" (sám nevim co to je za značení a kde ji sehnat, ale snad někde...), tak to bude OK? Jinak teď to dotahuju klíčem 24. Rád bych to pořešil trvale.
neofelis

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 28 črc 2010, 13:58
Skútr / moto: Maxon forcer 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 27 srp 2010, 19:22

Myslím, že se silonem to bude už v poho, já to budu kupovat taky, akorát s gumou viď CHOZE80 :mrgreen:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků