Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

17 srp 2010, 22:45

No tak tu spotrebu bych uz snad nejak prekousl no :lol: jinak dekuji za informace a jeste bych se chtel zeptat jestli jsi s nim neco musel udelat kdyz jsi ho koupil a myslis si ze ma cenu 14 000? kdyz je dva tydny starej a ma najetych jenom tech 400km coz je nic takze da se rict uplne novej

Re: Rhon Speed 50

17 srp 2010, 22:46

Proto tankuji pouze v-pover 95+aditiva a ne v-power racing - 100+ :D v našem případě - vzduchem chlazená padesátka udělá lepší práci 95 s aditivy (nezanáší se spalovák a výfuk) než vysokooktanovej benzín, kterej nevyhnutelně vytváří daleko větší teploty při spalování a potom dochází k přehřívání a detonečnímu spalování tzn. větší rázy a zátěž na klik. hřídel a jiné vúle mezi pístem a válcem tzn. postupné zadírání až....... 8)

Re: Rhon Speed 50

17 srp 2010, 23:04

Dadavda píše:
Sportman píše:
Dadavda píše:...No tak tu spotrebu bych uz snad nejak prekousl no :lol: jinak dekuji za informace a jeste bych se chtel zeptat jestli jsi s nim neco musel udelat kdyz jsi ho koupil a myslis si ze ma cenu 14 000? kdyz je dva tydny starej a ma najetych jenom tech 400km coz je nic takze da se rict uplne novej

Koupil jsem ho v krabici a musel jsem si ho smontovat - řídítka,přední kolo,přední kryty,aktivovat baterii.... cca hoďka práce a bylo to v kupě, nic těžkého.Dolil jsem benzin,olej a už jezdil.Jediné co jsem měnil byla svíčka.Olej v převodovce mi vyměnily v servisu při garančce 300km.S fa a velkým TP jsem to přihlásil na DI,koupil podložku pod SPZ a už jen jezdil.Jo a od kamaráda jsem zdarma dostal kufr a ten jsem namontoval.Cena se pohybuje většinou od 12000 do 18000 aukro a různé inzeráty.

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 00:16

Pokud máš 40000,- na nového NEOSe, ani bych neváhal a šel bych do něj. Ale pokud nemáš bohaté rodiče, jdi do RHONa samolepky Yamahy Ti pošlu zdarma :lol: a až Ti bude někdo vyprávět, že čína je šrot tak mu dej můj mail a já mu to vysvětlím 8) i Honda Transalp r.v. 2009 je čína bohužel, nebo bohudík ale pokrok a levnou pracovní sílu nezastavíš. Mám najeto cca 800 km na garančky nejezdím, razítka si do servisky seženu a vím, že jsem mému skútru dal to nej.... investice jsou: olej do převodovky, benzín, přetryskování, toť vše zatím.

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 08:24

Ohledne benzinu, tiez som toho nazoru, ze ta 95 je tak idealne palivo. V papieroch je 91 a tlacit tam az 100 tak to je na ukor zivotnosti. :?

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 08:45

RHON píše:Pokud máš 40000,- na nového NEOSe, ani bych neváhal a šel bych do něj. Ale pokud nemáš bohaté rodiče, jdi do RHONa samolepky Yamahy Ti pošlu zdarma :lol: a až Ti bude někdo vyprávět, že čína je šrot tak mu dej můj mail a já mu to vysvětlím 8) i Honda Transalp r.v. 2009 je čína bohužel, nebo bohudík ale pokrok a levnou pracovní sílu nezastavíš. Mám najeto cca 800 km na garančky nejezdím, razítka si do servisky seženu a vím, že jsem mému skútru dal to nej.... investice jsou: olej do převodovky, benzín, přetryskování, toť vše zatím.

jaku si dal trisku a co vsetko mas upravene?

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 09:56

RHON:
Jakou trysku jsi prosím použil a jaká je teď spotřeba na 100km? A co jízdní vlastnosti? Svíčku jsi neměnil? Já zatím vyměnil jen svíčku a odstranil el.restrikci.Se sáním jsem nic nedělal. Po zítřejší garančce a konzultaci s technikem opět napíšu své zkušenosti.
Co se týče benzinu tak jsem psal již minule - Motor není stavěný na vysokooktanový benzín 100a více.Možná lépe pojede,ale jak dlouho?? Dochází k větším detonacím,větším teplotám a tím trpí kliková hřídel, ložiska atd.Takže motor vydrží mnohem méně najetých kilometrů.Stojí to tedy za to?? Takže mé rezumé-kvalitní benzin ano,vysokooktanový v žádném případě.

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 10:08

tiez ma to zaujima o ake upravy sa jedna. Su tu vyjadrenia, ze v sani je nejaky krouzek, ale bez neho to je naprd a tiez jehla na max. to sa tiez o tom bavilo, ale ziaden vysledok. Ako je to u teba s vlastnostami a spotrebou? Aby po tych upravach sa nemuselo stat len na benzinach. Uz tak to je dost mala nadrz :)

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 10:50

choze80 píše:Proto tankuji pouze v-pover 95+aditiva a ne v-power racing - 100+ :D v našem případě - vzduchem chlazená padesátka udělá lepší práci 95 s aditivy (nezanáší se spalovák a výfuk) než vysokooktanovej benzín, kterej nevyhnutelně vytváří daleko větší teploty při spalování a potom dochází k přehřívání a detonečnímu spalování tzn. větší rázy a zátěž na klik. hřídel a jiné vúle mezi pístem a válcem tzn. postupné zadírání až....... 8)

Možná se ptám hodně hloupě, ale jaký aditiva a leješ to přímo do nádrže na benzin? Rád bych motor šetřil a dělal pro něj to nejlepší.

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 13:08

Já se domnívám ,že aditiva do benzinu přidávají jednotliví distributoři Schel,OMV,Benzina...... Takže ty jen tankuješ u stojanu příslušné benzinové stanice.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:05, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 13:46

Sportman píše:
RHON píše:Pokud máš 40000,- na nového NEOSe, ani bych neváhal a šel bych do něj. Ale pokud nemáš bohaté rodiče, jdi do RHONa samolepky Yamahy Ti pošlu zdarma :lol: a až Ti bude někdo vyprávět, že čína je šrot tak mu dej můj mail a já mu to vysvětlím 8) i Honda Transalp r.v. 2009 je čína bohužel, nebo bohudík ale pokrok a levnou pracovní sílu nezastavíš. Mám najeto cca 800 km na garančky nejezdím, razítka si do servisky seženu a vím, že jsem mému skútru dal to nej.... investice jsou: olej do převodovky, benzín, přetryskování, toť vše zatím.

Jakou trysku jsi prosím použil a jaká je teď spotřeba na 100km? A co jízdní vlastnosti? Svíčku jsi neměnil? Já zatím vyměnil jen svíčku a odstranil el.restrikci.Se sáním jsem nic nedělal. Po zítřejší garančce a konzultaci s technikem opět napíšu své zkušenosti.
Co se týče benzinu tak jsem psal již minule - Motor není stavěný na vysokooktanový benzín 100a více.Možná lépe pojede,ale jak dlouho?? Dochází k větším detonacím,větším teplotám a tím trpí kliková hřídel, ložiska atd.Takže motor vydrží mnohem méně najetých kilometrů.Stojí to tedy za to?? Takže mé rezumé-kvalitní benzin ano,vysokooktanový v žádném případě.

Trysku mi upravil jeden z motorkářů a servisáků od nás z města, spotřebu mám něco kolem 3l/100km, svíčka vyměněna za NGk, ale musím říct, že ke zlepšení nedošlo co do rychlosti, ale ve startech je to o něčem jiným. Sání mám otevřený (sundal jsem airbox a z jeho vnitřní strany jsem ho 10 krát provrtal 0,8 vrtákem. Lépe to dýchá a hlavně to nemá ten vysoký zvuk. Ještě co jsem dělal není úpravou, ale sundal jsem kryt variátoru a vyčistil jsem ho stlačeným vzduchem od obroušeného řemene, šrouby variátoru jsem vyměnil z původních křížových za imbusový. Jehlu jsem dal na max z původní půlky, ale o víkendu jsem si pohrál z karburátorem a jehlu vrátil o jedno níže. Po seštelování bohatosti směsi, to jde o dost lépe za plynem a není potřeba tolik benzínu. Mám cca 1 a 3/4 otáčky od úplného zašroubování.

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 14:47

aku velku tam mas trysku ?

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 17:45

Není vyměněná, ale zvětšoval jí průměr.

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 21:51

JJ aditiva jsou defakto jediný rozdíl mezi natural95 a v-power95 - jsou přímo v benzinu :D

Re: Rhon Speed 50

18 srp 2010, 23:02

RHON píše:Není vyměněná, ale zvětšoval jí průměr.

nakolik?
Odeslat odpověď