Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dadavda » 17 srp 2010, 22:45

No tak tu spotrebu bych uz snad nejak prekousl no :lol: jinak dekuji za informace a jeste bych se chtel zeptat jestli jsi s nim neco musel udelat kdyz jsi ho koupil a myslis si ze ma cenu 14 000? kdyz je dva tydny starej a ma najetych jenom tech 400km coz je nic takze da se rict uplne novej
Dadavda

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 15 črc 2010, 20:28
Skútr / moto: Zatím žádný

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 17 srp 2010, 22:46

Proto tankuji pouze v-pover 95+aditiva a ne v-power racing - 100+ :D v našem případě - vzduchem chlazená padesátka udělá lepší práci 95 s aditivy (nezanáší se spalovák a výfuk) než vysokooktanovej benzín, kterej nevyhnutelně vytváří daleko větší teploty při spalování a potom dochází k přehřívání a detonečnímu spalování tzn. větší rázy a zátěž na klik. hřídel a jiné vúle mezi pístem a válcem tzn. postupné zadírání až....... 8)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 17 srp 2010, 23:04

Dadavda píše:
Sportman píše:
Dadavda píše:...No tak tu spotrebu bych uz snad nejak prekousl no :lol: jinak dekuji za informace a jeste bych se chtel zeptat jestli jsi s nim neco musel udelat kdyz jsi ho koupil a myslis si ze ma cenu 14 000? kdyz je dva tydny starej a ma najetych jenom tech 400km coz je nic takze da se rict uplne novej

Koupil jsem ho v krabici a musel jsem si ho smontovat - řídítka,přední kolo,přední kryty,aktivovat baterii.... cca hoďka práce a bylo to v kupě, nic těžkého.Dolil jsem benzin,olej a už jezdil.Jediné co jsem měnil byla svíčka.Olej v převodovce mi vyměnily v servisu při garančce 300km.S fa a velkým TP jsem to přihlásil na DI,koupil podložku pod SPZ a už jen jezdil.Jo a od kamaráda jsem zdarma dostal kufr a ten jsem namontoval.Cena se pohybuje většinou od 12000 do 18000 aukro a různé inzeráty.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 18 srp 2010, 00:16

Pokud máš 40000,- na nového NEOSe, ani bych neváhal a šel bych do něj. Ale pokud nemáš bohaté rodiče, jdi do RHONa samolepky Yamahy Ti pošlu zdarma :lol: a až Ti bude někdo vyprávět, že čína je šrot tak mu dej můj mail a já mu to vysvětlím 8) i Honda Transalp r.v. 2009 je čína bohužel, nebo bohudík ale pokrok a levnou pracovní sílu nezastavíš. Mám najeto cca 800 km na garančky nejezdím, razítka si do servisky seženu a vím, že jsem mému skútru dal to nej.... investice jsou: olej do převodovky, benzín, přetryskování, toť vše zatím.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 18 srp 2010, 08:24

Ohledne benzinu, tiez som toho nazoru, ze ta 95 je tak idealne palivo. V papieroch je 91 a tlacit tam az 100 tak to je na ukor zivotnosti. :?
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 18 srp 2010, 08:45

RHON píše:Pokud máš 40000,- na nového NEOSe, ani bych neváhal a šel bych do něj. Ale pokud nemáš bohaté rodiče, jdi do RHONa samolepky Yamahy Ti pošlu zdarma :lol: a až Ti bude někdo vyprávět, že čína je šrot tak mu dej můj mail a já mu to vysvětlím 8) i Honda Transalp r.v. 2009 je čína bohužel, nebo bohudík ale pokrok a levnou pracovní sílu nezastavíš. Mám najeto cca 800 km na garančky nejezdím, razítka si do servisky seženu a vím, že jsem mému skútru dal to nej.... investice jsou: olej do převodovky, benzín, přetryskování, toť vše zatím.

jaku si dal trisku a co vsetko mas upravene?
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 18 srp 2010, 09:56

RHON:
Jakou trysku jsi prosím použil a jaká je teď spotřeba na 100km? A co jízdní vlastnosti? Svíčku jsi neměnil? Já zatím vyměnil jen svíčku a odstranil el.restrikci.Se sáním jsem nic nedělal. Po zítřejší garančce a konzultaci s technikem opět napíšu své zkušenosti.
Co se týče benzinu tak jsem psal již minule - Motor není stavěný na vysokooktanový benzín 100a více.Možná lépe pojede,ale jak dlouho?? Dochází k větším detonacím,větším teplotám a tím trpí kliková hřídel, ložiska atd.Takže motor vydrží mnohem méně najetých kilometrů.Stojí to tedy za to?? Takže mé rezumé-kvalitní benzin ano,vysokooktanový v žádném případě.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 18 srp 2010, 10:08

tiez ma to zaujima o ake upravy sa jedna. Su tu vyjadrenia, ze v sani je nejaky krouzek, ale bez neho to je naprd a tiez jehla na max. to sa tiez o tom bavilo, ale ziaden vysledok. Ako je to u teba s vlastnostami a spotrebou? Aby po tych upravach sa nemuselo stat len na benzinach. Uz tak to je dost mala nadrz :)
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 18 srp 2010, 10:50

choze80 píše:Proto tankuji pouze v-pover 95+aditiva a ne v-power racing - 100+ :D v našem případě - vzduchem chlazená padesátka udělá lepší práci 95 s aditivy (nezanáší se spalovák a výfuk) než vysokooktanovej benzín, kterej nevyhnutelně vytváří daleko větší teploty při spalování a potom dochází k přehřívání a detonečnímu spalování tzn. větší rázy a zátěž na klik. hřídel a jiné vúle mezi pístem a válcem tzn. postupné zadírání až....... 8)

Možná se ptám hodně hloupě, ale jaký aditiva a leješ to přímo do nádrže na benzin? Rád bych motor šetřil a dělal pro něj to nejlepší.
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 18 srp 2010, 13:08

Já se domnívám ,že aditiva do benzinu přidávají jednotliví distributoři Schel,OMV,Benzina...... Takže ty jen tankuješ u stojanu příslušné benzinové stanice.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:05, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 18 srp 2010, 13:46

Sportman píše:
RHON píše:Pokud máš 40000,- na nového NEOSe, ani bych neváhal a šel bych do něj. Ale pokud nemáš bohaté rodiče, jdi do RHONa samolepky Yamahy Ti pošlu zdarma :lol: a až Ti bude někdo vyprávět, že čína je šrot tak mu dej můj mail a já mu to vysvětlím 8) i Honda Transalp r.v. 2009 je čína bohužel, nebo bohudík ale pokrok a levnou pracovní sílu nezastavíš. Mám najeto cca 800 km na garančky nejezdím, razítka si do servisky seženu a vím, že jsem mému skútru dal to nej.... investice jsou: olej do převodovky, benzín, přetryskování, toť vše zatím.

Jakou trysku jsi prosím použil a jaká je teď spotřeba na 100km? A co jízdní vlastnosti? Svíčku jsi neměnil? Já zatím vyměnil jen svíčku a odstranil el.restrikci.Se sáním jsem nic nedělal. Po zítřejší garančce a konzultaci s technikem opět napíšu své zkušenosti.
Co se týče benzinu tak jsem psal již minule - Motor není stavěný na vysokooktanový benzín 100a více.Možná lépe pojede,ale jak dlouho?? Dochází k větším detonacím,větším teplotám a tím trpí kliková hřídel, ložiska atd.Takže motor vydrží mnohem méně najetých kilometrů.Stojí to tedy za to?? Takže mé rezumé-kvalitní benzin ano,vysokooktanový v žádném případě.

Trysku mi upravil jeden z motorkářů a servisáků od nás z města, spotřebu mám něco kolem 3l/100km, svíčka vyměněna za NGk, ale musím říct, že ke zlepšení nedošlo co do rychlosti, ale ve startech je to o něčem jiným. Sání mám otevřený (sundal jsem airbox a z jeho vnitřní strany jsem ho 10 krát provrtal 0,8 vrtákem. Lépe to dýchá a hlavně to nemá ten vysoký zvuk. Ještě co jsem dělal není úpravou, ale sundal jsem kryt variátoru a vyčistil jsem ho stlačeným vzduchem od obroušeného řemene, šrouby variátoru jsem vyměnil z původních křížových za imbusový. Jehlu jsem dal na max z původní půlky, ale o víkendu jsem si pohrál z karburátorem a jehlu vrátil o jedno níže. Po seštelování bohatosti směsi, to jde o dost lépe za plynem a není potřeba tolik benzínu. Mám cca 1 a 3/4 otáčky od úplného zašroubování.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 18 srp 2010, 14:47

aku velku tam mas trysku ?
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 18 srp 2010, 17:45

Není vyměněná, ale zvětšoval jí průměr.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 18 srp 2010, 21:51

JJ aditiva jsou defakto jediný rozdíl mezi natural95 a v-power95 - jsou přímo v benzinu :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 18 srp 2010, 23:02

RHON píše:Není vyměněná, ale zvětšoval jí průměr.

nakolik?
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků