16 srp 2010, 15:32
16 srp 2010, 17:44
RHON píše:David Čermák píše:ahoj,tak baterie je klasická udržbová,žádný gel.Cukání je cdi jednotkou,tu už jsem měnil na záruku...co se týče variatoru tak jsem pořídil
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/
válec zatím nemám,ale asi ho tam dám,aby to mělo ještě větší sílu..ted už to jede pěkně a asi se na tom nechá jet i dál...výfuk jsem tam dal z maxona,ale ještě přemýšlím o stage6..
A nestačilo koupit válečky, kontrastní pružinu a spojkové pružinky? Proč celý variátor? To má ten variátor natolik jiné vedení válečků?
16 srp 2010, 17:51
16 srp 2010, 19:26
16 srp 2010, 22:00
16 srp 2010, 22:55
16 srp 2010, 23:38
17 srp 2010, 03:02
17 srp 2010, 08:29
choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy
17 srp 2010, 13:47
17 srp 2010, 14:47
aloyz312 píše:choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy
Tankoval si někdy i ten OMV 100 oktan? Já po problému s nekvalitním palivem jezdím právě pro OMV 100 oktan, ale od té doby mám i NGK svíčku, takže rozdíl je obrovský. Akorát bych rád věděl, jestli máš zkušenost s OMV 100 a případně srovnání s Shell V-Power?
Díky
kozisek.jirka píše:jardajbc
Takže jestli to chápu správně, tak šrobek bohatosti nepouští palivo do karburátoru? To teda nevím. Byl jsem vždy smířený, že jo . NJN co se dá dělat. Je pravda že to strašně žere, ale jede to nejlépe. Má odštuch a jede v základu 70z kopce. 65 porovince. takže----1,5 otačky a hotovo jo. Když to dám, tak se při rozjezdu zadušuje, a po
chvilce vyrazí jako střela. Co s tím?. Poradí někdo prosím. A to palivose nedá přiškrtit? to si mýchá sám? Děkuji za odpověď.
17 srp 2010, 19:49
17 srp 2010, 20:50
17 srp 2010, 22:09
17 srp 2010, 22:26
choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy