Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod winsblack666 » 16 srp 2010, 15:32

Mě se líbí ten černobílý obrázek sršně. Ten druhej pouze ta ženská. jinak jako nápad to nen špatné připomíná mi to známého FAZERA viz http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=27465
Uživatelský avatar
winsblack666

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 29 črc 2010, 18:09
Bydliště: Kozmice (Opavsko)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 16 srp 2010, 17:44

RHON píše:
David Čermák píše:ahoj,tak baterie je klasická udržbová,žádný gel.Cukání je cdi jednotkou,tu už jsem měnil na záruku...co se týče variatoru tak jsem pořídil
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/

válec zatím nemám,ale asi ho tam dám,aby to mělo ještě větší sílu..ted už to jede pěkně a asi se na tom nechá jet i dál...výfuk jsem tam dal z maxona,ale ještě přemýšlím o stage6..


A nestačilo koupit válečky, kontrastní pružinu a spojkové pružinky? Proč celý variátor? To má ten variátor natolik jiné vedení válečků?

Já jsem na Rhona dal laďák z Maxona a teď musím doladít variátor. My tam máme válečky 15x12 6g. S těmi je Rhon na startu líný. Porovnal jsem start s Maxonem a ten byl lepší. Abych nemusel experimentovat s válečkama ,rozdělal jsem variátor Maxona zvážil válečk a ten má 5g. Objednal jsem, namontuji a musí to být stejně rychlé jako Maxon. Maxon je v základu s tím čínským laďákem a valečky 5g opravdu dobrý. Tachometr leze za 80km.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 16 srp 2010, 17:51

Myslím že nápis ŽLUTÝ SRŠEŇ by mohl být jen jeden nalepený dole jako je původní nálepka. Obrázek by u toho mohl být nějaký kreslený v barvě tmavožluté - oranžové do hněda. Nejlépe nějaká karikatura letícího sršně. Ať si sousedi lámou hlavu :shock: co to vlastně je za skůtr. Jestli to někdo budete dělat tak mám zájem o 2 polepy ( z každé strany jeden).

Sundávali jste už původní popis? Prej to jde nahřát fénem a pak sloupnout?? Já to zkoušel za studena a nic moc. Trhalo se to. :shock: Máte na to nějakej fígl??
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 16 srp 2010, 19:26

K těm samolepkám: psal jsem do té reklamky mail a posílal jsem tam ten obrázek http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... &id=174342 byl jsem tam i osobně dnes, zítra dám vědět.
Asi bych se osobně bál tu samolepku dráždit fénem, přece je to jen úmělá hmota.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 16 srp 2010, 22:00

Já to sundal za studena - akorát opatrně, páč je to přelakováno aby se to za týden neloupalo. :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 16 srp 2010, 22:55

neskusal niekto natankovat lepsi benzin?? napr na OMV ten 100 oktan ze co to spravi. a akej farby su pruzinky v spojke. chcem kupit silnejsie. vdaka
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 16 srp 2010, 23:38

JJ tankuji pouze Shell V-power :D co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí :D a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod kozisek.jirka » 17 srp 2010, 03:02

jardajbc
Takže jestli to chápu správně, tak šrobek bohatosti nepouští palivo do karburátoru? To teda nevím. Byl jsem vždy smířený, že jo :D . NJN co se dá dělat. Je pravda že to strašně žere, ale jede to nejlépe. Má odštuch a jede v základu 70z kopce. 65 porovince. takže----1,5 otačky a hotovo jo. Když to dám, tak se při rozjezdu zadušuje, a po
chvilce vyrazí jako střela. Co s tím?. Poradí někdo prosím. A to palivose nedá přiškrtit? to si mýchá sám? Děkuji za odpověď. :idea: :oops:
kozisek.jirka

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 srp 2010, 22:30
Skútr / moto: Rhon Speed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 17 srp 2010, 08:29

choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power :D co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí :D a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy :D

Tankoval si někdy i ten OMV 100 oktan? Já po problému s nekvalitním palivem jezdím právě pro OMV 100 oktan, ale od té doby mám i NGK svíčku, takže rozdíl je obrovský. Akorát bych rád věděl, jestli máš zkušenost s OMV 100 a případně srovnání s Shell V-Power? :)

Díky
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 17 srp 2010, 13:47

tankuji 95 u agipu, ale až přijde čas tankování zajedu na OMW a dám tam tu 100. Sice tomu nevěřím, že by byl nárust plynulosti a výkonu znatelnej, ale za zkoušku nic nedám.

Ono tento článek mluví za sebe :cry: http://www.novinky.cz/ekonomika/208871- ... nafty.html
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 17 srp 2010, 14:47

aloyz312 píše:
choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power :D co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí :D a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy :D

Tankoval si někdy i ten OMV 100 oktan? Já po problému s nekvalitním palivem jezdím právě pro OMV 100 oktan, ale od té doby mám i NGK svíčku, takže rozdíl je obrovský. Akorát bych rád věděl, jestli máš zkušenost s OMV 100 a případně srovnání s Shell V-Power? :)

Díky

Jen pro info. ÖMV si vozí paliva z Rakouska a jsou dobrá. Ostatní to mají z České rafinerské z Litvínova . Jen aditiva má každý svoje. Na našeho Rhona působí více chladný vlhký vzduch než palivo jehož kvalita kolísá podle serioznosti provozovatele pumpy. Takže jestli je to SHELL nebo BENZINA je to jedno až na ty aditiva.
kozisek.jirka píše:jardajbc
Takže jestli to chápu správně, tak šrobek bohatosti nepouští palivo do karburátoru? To teda nevím. Byl jsem vždy smířený, že jo :D . NJN co se dá dělat. Je pravda že to strašně žere, ale jede to nejlépe. Má odštuch a jede v základu 70z kopce. 65 porovince. takže----1,5 otačky a hotovo jo. Když to dám, tak se při rozjezdu zadušuje, a po
chvilce vyrazí jako střela. Co s tím?. Poradí někdo prosím. A to palivose nedá přiškrtit? to si mýchá sám? Děkuji za odpověď. :idea: :oops:

1,5 otáčky je základní nastavení. Nepřesností z výroby to může být i 1až 2 otáčky. Spotřebu benzinu můžeš ovlivnit stylem jízdy/na půl plynu což u padesátky je blbost/ nebo dát menší hlavní trysku /zas to míň pojede/ a to seřízení volnoběhu. Když bude růžová svíčka je to OK. Zkus vyčistit karbec. Vyndat, rozšroubovat plovákovou komoru profouknot hlavní trysku. Nebo aspoň vypusť karbec. Bývá tam někdy voda a ta způsobuje to dušení. Povolíš jen šroubek u plovákové komory.Vede z něj gumová hadička pod motorku.Kdyby se ti chtělo studovat funkci karbce najdeš toho na netu mraky.Čau Jarda
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 17 srp 2010, 19:49

Od té doby co na OMW při -12 stupních zamrzla nafta v tanku tak že nešla tankovat do auta a benzinak na ten jejich "benzín" nešel nastartovat tam kupuji pouze cigara:) :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod kozisek.jirka » 17 srp 2010, 20:50

Jarda.
Děkuji za rady. Vše teď funguje jak má , když jsem pochopil funkčnost karburatoru. Jinak jede teď pěkně, jsem ještě zvědav jak to bude s tou spotřebou.Díky a zdravím. A mooc děkuji. Sežralo mě to na 75 km celou plnou nádrž.:-) Tak jsem se zděsil. vše co jsi poradil jsem udělal a je to OK. :D :D :D
kozisek.jirka

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 srp 2010, 22:30
Skútr / moto: Rhon Speed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dadavda » 17 srp 2010, 22:09

Ja jsem taky premyslel o koupi tohoto skutra, ale po tehle diskuzi nevim nevim. Shanim neco, co mne aspon tak 3 roky vydrzi a nebudu do toho muset vrazet moc penez. jelikoz mi je 16, tak bych na nem jezdil kazdy den asi 12km tam a zpatky do skoly a sem tam proste jenom takovy popojizdeni. Co myslite vy? Mel by pro me novej (najetych 400km) cenu 14 000 ?

Pokud by jste jeste nekdo mel tohoto skutra na prodej nebo neco do tech zhruba 14 000 tak piste na mail : dadavda@seznam.cz
Naposledy upravil Dadavda dne 17 srp 2010, 22:27, celkově upraveno 1
Dadavda

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 15 črc 2010, 20:28
Skútr / moto: Zatím žádný

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 17 srp 2010, 22:26

Já ho mám od června najeto 1450km vždy dojel,problémy jen se seřízením,jediné peníze co jsem do toho dal byly za novou svíčku.První garančka zdarma, druhou budu mít ve čtvrtek (1500km).Trochu mě zlobí spotřeba 3,3-3,5l/100km zatím žádná rada jak ji snížit bez snížení výkonu.Denně jezdím 50km.Rychlost se světly maximální jen 62km po rovině,víc mi nejde.Když vemu vše kolem a kolem ,tak spokojenost ,nelituju koupě.Na garančce jsem dohodnut s mechanikem ,že ho poladí a vymění v rámci garance CDI jednotku-trochu škube při cca rychlosti 45km/h při zapnutých světlech.Při vypnutých jede normálně a rychlost max. vzroste na 65km po rovině.Moje váha s taškou cca. 95kg.
choze80 píše:JJ tankuji pouze Shell V-power :D co se týče výkonu - lepší a spotřeba cca o 0,5 l/100Km méně , takže se to i vůči větší ceně stále vyplatí :D a navíc líp to jede - power-racing 100oktan už rozdíl není=vyhozené prachy :D

Motor není stavěný na vysokooktanový benzín 100a více.Možná lépe pojede,ale jak dlouho?? Dochází k větším detonacím,větším teplotám a tím trpí kliková hřídel, ložiska atd.Takže motor vydrží mnohem méně najetých kilometrů.Stojí to tedy za to?? Toto mi potvrdilo i více mechaniků.Takže mé rezumé-kvalitní benzin ano,vysokooktanový v žádném případě.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 19:00, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků