Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 12 srp 2010, 22:34

To jardajbc: mě to klepalo taky,podložil jsem ty plasty u nádobky na brzdovku a je to lepší,ale ještě to tam někde občas klepne až bude čas rozeberu to kompletně a uvidim co kde dál.
To slik50: těch 65 podle tachometru nebo podle gps? mě tachometr ukazuje míň než skutečně jedu.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod David Čermák » 12 srp 2010, 22:36

co se týče čísla cdi tak ti musim dát číslo od AK,je to přeci reklamace a tvuj servis jí jinde objednávat nebude.Co se týče garancí tak nám přišel mail že si vše zákazníci platí a hodinová sazba by měla být kolem 350kč

výfuk z maxona tam pasuje jen si žádá ucpaní nebo zavaření kolena a co se týče uchytu stačí uříznout kousek stávajícího z rhona,někdy to snad vyfotim..

co vím tak ted bohužel jednotky cdi nemaj skladem,nebo dnes jsem na to kokukal v práci a nebyla
David Čermák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2010, 23:01
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: odstraněná restrikce,otevřené sání,tryska,variator molossi,2 komor výfuk z maxona

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 12 srp 2010, 22:38

CarlosCZ píše:To jardajbc: mě to klepalo taky,podložil jsem ty plasty u nádobky na brzdovku a je to lepší,ale ještě to tam někde občas klepne až bude čas rozeberu to kompletně a uvidim co kde dál.
To slik50: těch 65 podle tachometru nebo podle gps? mě tachometr ukazuje míň než skutečně jedu.

podla tacho
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 13 srp 2010, 08:31

To jardajbc: U mě klepaly paraboly hlavních světel. :wink: Byly uchyceny jen nahoře a na nerovnostech to klepalo - podložil jsem to měkkým těsněním a je to.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 13 srp 2010, 08:41

David Čermák píše:co se týče čísla cdi tak ti musim dát číslo od AK,je to přeci reklamace a tvuj servis jí jinde objednávat nebude.Co se týče garancí tak nám přišel mail že si vše zákazníci platí a hodinová sazba by měla být kolem 350kč

Ahoj, ty garančky by mělo hradit AK - v případě, že máš v servisní knížce napsáno, že to hraděj, tak maj prostě smůlu. Smlouva je jasně napsaná - pokud to má hradit zákazník, tak můžeš odstoupit podle mě od smlouvy, protože ji jednostranně měněj. Takhle bys mohl něco prodat s tím, že dáš záruku a podobně a potom by sis vymyslel, že něco platit prostě nebudeš (já bych si Rhona v případě, že si hradíš během dvou let garančky za cca 3000,- Kč za 2 roky asi nekoupil) - vzhledem k tomu, že na něm hodlám jezdit převážně přes léto a jenom "výletně", jelikož by to potom bylo srovnatelně drahý jako mít auto (sice starší, ale mít).
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 13 srp 2010, 14:45

slik85 píše:
jardajbc píše:Jěště dotaz? U 3 Rhonů na kterých jsem se svezl se přenášel při špatné silnici nepříjemný hluk spíše klepání od přední vidlice do krytu polubních přístrojů. Všechno jsem dotáhl ale příčinu jsem neodstranil. Řešili jste to někdo?


skus sa pozriet na baterku dost tam skace

je podnohama

Nedalo mi to a zkotroloval jsem podruhé utěsnění baterie. Guma kterou jsem tam dal vypadla a baterka vesele skotačila a vypadalo to jako v kapotáži svetel.
Teď už je klídek. Tak díky za tipy. Dnes jízda s batůžkem, já 85kg baťůžek 60kg po liberecku. Všechny kopce Rhon zmáknul a tak mi dělá jenom radost. :D
Už ty chváli musím nechat abyste mě nepokládali za tajného agenta AK :lol:
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 13 srp 2010, 21:52

Zdravím příznivce dnes jsem si nechal udělat na Rhona samolepky s názvem "Včelka Mája" :lol: vypadá to hezky.
Mám takový pocit, že má ten Rhon dva různé režimy jízdy a to:
Když nastartuji a jedu do práce 2,5 km jedu v pohodě, ale jakmile jedu dál než cca 4 km a motor se ohřeje tak je línější a nebere tolik za plyn jako, když je motor studený. Vím že u 2T to bude asi normální jev, protože taky hodně závisí na okolní vlhkosti a teplotě vzduchu, ale přece jen, když jedu delší trasu změní Rhon i tak trochu zvuk, jakoby byl dušenej.
Nemáte někdo stejný, nebo podobný problém? Jo a má vůbec Rhon sytič?
Díky za odpovědi.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod kozisek.jirka » 13 srp 2010, 23:54

Zdravím příznivce. Tak jsem se stal majitelem Rhon Speed 50. První dojem? Nadšený jak to pěkně vypadá. Plasty sedí tak jak mají.
První dojem na motor:
Vše jsem musel přednastavit, od karburátoru po elektriku až po ložiska. Karburátor je špatně nastaven, Měl jsem na to týden to zprovoznit, takže takhle. Nejméně 20 pokusů o nastavení bohatosti směsi, divné zjištění, že karburátor propouští směs i po utažení šroubu bohatosti směsi na krev. Utaženo a jede. Povolil jsem o necelou otáčku a vše maká tak jak má. Když to dám na 1 - 1/2 tak to prostě nejede tak jak má. Hltí se benzínem a hrozně žere.
Sytič:
Sytič také nic moc. Po sundání gumové ochrany sytiče, je na horní straně šroubek kterým jsem otáčel za studena a docela znatelné změny. Rychlejší reakce na sytič za studena.
Svíčka:
Originál je šílená, měněna za NGK tady zmiňované – vše v naprostém pořádku, motor jde rychleji do otáček, drží skvěle volnoběh, a světla přestaly blikat. Ranní starty pouze plynem. Okamžitě jak naskočí pustím plyn, a naběhne sytič. Bez plynu točí startér jakou dobu.
Přední kolo:
Po cca 100km při brzdění přední brzdou vždy něco bouchlo v krku. Sundal jsem přední masku se světly, dotáhl krk a vše v pořádku. Začalo pískat přední kolo do zatáčky vlevo. Záhadné ložiska. V kole se netočily, ani jsem je neutáhl prsem. Po vyndání se točily jako nové. Problém s vymezovací trubičkou ve středu kola mezi ložisky. Špatná velikost, stočení o 4 setiny a bomba. Samozřejmě hned raději výměna za ZVL ložiska. Kolo se teď točí jako zběsilé.
Variátor:
V pořádku, jen pružina co přitlačuje řemen je hrozně měkká. Ten buben co tam je s pružinou, jsem přitáhl na doraz rukou. Okamžitě výměna šroubků na víku variátoru za iambus. Přesto do prudkého kopce semnou jede 30 až 45 km/h což není špatné.
Zadní kolo:
Začalo se povolovat zadní kolo i přesto že jsem ho dotáhl na krev. POZOR. Vnitřní tisícihran je o setinu větší než střed kola a přesahuje přes něj, takže matice neutáhne kolo úplně, ale opře se o tisícihran. Výroba mosazné podložky přesně sedla do středu kola a je po problému. Jen můj sichr – kontra matice.
Zatím vše. Jestli na něco jiného přijdu, dám vědět.
kozisek.jirka

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 srp 2010, 22:30
Skútr / moto: Rhon Speed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 13 srp 2010, 23:56

RHON píše:Zdravím příznivce dnes jsem si nechal udělat na Rhona samolepky s názvem "Včelka Mája" :lol: vypadá to hezky.
Mám takový pocit, že má ten Rhon dva různé režimy jízdy a to:
Když nastartuji a jedu do práce 2,5 km jedu v pohodě, ale jakmile jedu dál než cca 4 km a motor se ohřeje tak je línější a nebere tolik za plyn jako, když je motor studený. Vím že u 2T to bude asi normální jev, protože taky hodně závisí na okolní vlhkosti a teplotě vzduchu, ale přece jen, když jedu delší trasu změní Rhon i tak trochu zvuk, jakoby byl dušenej.
Nemáte někdo stejný, nebo podobný problém? Jo a má vůbec Rhon sytič?
Díky za odpovědi.

mohlo b yto byt koli siticu
je schovany v takovej gumovej cepicke a jdou donej 2 draty nedasa si ho tam nevsimnut mozno ze ho mas zle fukncny alebo mas zel nastavenu zmes
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 14 srp 2010, 08:47

Díky za odpověď, ale můžeš mi říct přesněji, kde to hledat? Když sundám sedadlo v jakých místech asi hledat?
Jo a nehorázně mi hvízdá přední brzda při brždění, sundal jsem destičky a zbrousil hrany, ale nepomohlo :shock: vše vyčištěné bez prachu a kamínků, ale stále hvízda jako ďas :cry: to složení brzdové destičky bude asi shit :roll:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Comin » 14 srp 2010, 13:26

nevíte někdo jakýho zadat výrobce na objednání válce kterej sedí s rhonem? myslim na scootlendu... nebo někdo máte jinýho dodavatele?
Comin

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 14 srp 2010, 12:42
Skútr / moto: Rhon LH 50QT-5

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 14 srp 2010, 13:31

Za nejvěrohodnějšího dodavatele co do značky a ceny bych považoval scootland, ale jestli Ti dokážou říct co za válec do Rhona? No zkusím jim napsat a uvidíme. Jo a chceš válec 50, nebo 70? Nebo jaký?
David Čermák píše:ahoj,tak baterie je klasická udržbová,žádný gel.Cukání je cdi jednotkou,tu už jsem měnil na záruku...co se týče variatoru tak jsem pořídil
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/

válec zatím nemám,ale asi ho tam dám,aby to mělo ještě větší sílu..ted už to jede pěkně a asi se na tom nechá jet i dál...výfuk jsem tam dal z maxona,ale ještě přemýšlím o stage6..

A nestačilo koupit válečky, kontrastní pružinu a spojkové pružinky? Proč celý variátor? To má ten variátor natolik jiné vedení válečků?
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 15 srp 2010, 05:51

Comin píše:nevíte někdo jakýho zadat výrobce na objednání válce kterej sedí s rhonem? myslim na scootlendu... nebo někdo máte jinýho dodavatele?

Čau já jsem ten dotaz udělal a odpověď byla motorové díly vybírejte na http://www.scootland.cz/skutr-aprilia-sr-www-50/
Motor je kopie Minarelli horizontal AC/vzduchem chlazený/ pístní čep 10mm. Výběr je velký od 2300,- kč až přes nákupní cenu mého Rhona.
Aby to vydržela naše klika vychází nejlépe jak jsem dohledal Polini sport AC Minarelli 10mm litina nebo to samé od Malossi. To by mohlo chodit i na náš karbec
s vyměněnou hlavní tryskou cca 70-85 /setiny milimetru/. Když ne pak dokoupit DO 17,5

pro jirku
Mě karbec chodí při nastavení 1,5ot od zašroubované polohy. Ten šroubek bohatosti směsi pouští do vonoběžného systému vzduch.Uplně zašroubovaný znamená bohatou směs/černá svíčka/ čím více se povoluje tím tam jde více vzduch a směs je chudší a mělo by to méně žráti.U jedné číny jsem musel karbec vyměnit protože byly špony z výroby ve volnoběžné systému tak blbě že nešly normálně odstranit.Pořád kolísal vonoběh. Ten vonoběžný systém pracuje do cca 40%výkonu a pak to kokrhá i do půlky plynu když je tam bordel.
Teď se ještě vrátím k výfuku z Maxona. Včera test s kamošem se standartním výfukem.Rozjezd s laďákem Maxon pomalejší ale pak v něm chytnou saze /kolem 50km/hod a pustí motor do top speed 74,7 GPS/mírně z kopečka/ a to už Rhon s origo výfukem nestíhal. Profil trati vlnovitý 4km tam a zpět a origoš ztratil 200m . Při rozjezdu do kopce a trvalém stoupání kde rychlost dosahovala max 45km/h byl origo výfuk lepší.Závěr 3 hod jsme se testováním bavili jak malí kluci :lol: S padesátkama je super zábava.Reagují nejen na počací ale i na každé drobné doladění.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:51, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Comin » 15 srp 2010, 06:46

no právě jsem myslel nežvymejšlet zázraky s 50válcem, tak tam rovnou nacpat tu 70.stejně bych se vrtal s padinou kdoví jak dlouho a bylo by to třeba pořád málo,tak chci začít na tom 70. válci. Zkusil bych válec, trysku a možná rovnou válečky...sport. vzduch filtr,ale co vejfuk? ten by to chtělo asi taky,co?
Comin

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 14 srp 2010, 12:42
Skútr / moto: Rhon LH 50QT-5

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod winsblack666 » 15 srp 2010, 10:24

Ahoj díky za tipa jaké tuning díly objednat na Rhona. uvažovali jste už někdo o grafickém designu sršně? Chtěl bych se krapet odlišit http://www.scootland.cz/eshop/polepy/ . jinak včera jsem zjistil že když tomu dávám mirněřinčí ochrnný kryt na výfuku a to ho mám dotaženej na krev :o) Máte ještě někdo nějaké vzhledové úpravy? Uvažoval jsem o sundání origo blatníku na kterém je SPZ jen by to chtělo vyřešit nějak zakrytování spodní části podsedlovky.
Uživatelský avatar
winsblack666

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 29 črc 2010, 18:09
Bydliště: Kozmice (Opavsko)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron