Comin píše:nevíte někdo jakýho zadat výrobce na objednání válce kterej sedí s rhonem? myslim na scootlendu... nebo někdo máte jinýho dodavatele?
Čau já jsem ten dotaz udělal a odpověď byla motorové díly vybírejte na
http://www.scootland.cz/skutr-aprilia-sr-www-50/Motor je kopie Minarelli horizontal AC/vzduchem chlazený/ pístní čep 10mm. Výběr je velký od 2300,- kč až přes nákupní cenu mého Rhona.
Aby to vydržela naše klika vychází nejlépe jak jsem dohledal Polini sport AC Minarelli 10mm litina nebo to samé od Malossi. To by mohlo chodit i na náš karbec
s vyměněnou hlavní tryskou cca 70-85 /setiny milimetru/. Když ne pak dokoupit DO 17,5
pro jirku
Mě karbec chodí při nastavení 1,5ot od zašroubované polohy. Ten šroubek bohatosti směsi pouští do vonoběžného systému vzduch.Uplně zašroubovaný znamená bohatou směs/černá svíčka/ čím více se povoluje tím tam jde více vzduch a směs je chudší a mělo by to méně žráti.U jedné číny jsem musel karbec vyměnit protože byly špony z výroby ve volnoběžné systému tak blbě že nešly normálně odstranit.Pořád kolísal vonoběh. Ten vonoběžný systém pracuje do cca 40%výkonu a pak to kokrhá i do půlky plynu když je tam bordel.
Teď se ještě vrátím k výfuku z Maxona. Včera test s kamošem se standartním výfukem.Rozjezd s laďákem Maxon pomalejší ale pak v něm chytnou saze /kolem 50km/hod a pustí motor do top speed 74,7 GPS/mírně z kopečka/ a to už Rhon s origo výfukem nestíhal. Profil trati vlnovitý 4km tam a zpět a origoš ztratil 200m . Při rozjezdu do kopce a trvalém stoupání kde rychlost dosahovala max 45km/h byl origo výfuk lepší.Závěr 3 hod jsme se testováním bavili jak malí kluci
S padesátkama je super zábava.Reagují nejen na počací ale i na každé drobné doladění.