Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
04 čer 2010, 19:04
No tak to je na prd, čeká mě první garanční teď ve 300 km na výměnu převodového oleje, pak v 1500 km, 3000 km, 4500 km, a naposled v 6000 km tak to abych počkal s tím zvyšováním 2 roky, nebo počet km, abych nepřišel úpravou o záruku. No tak to asi nevydržím
K té samotné úpravě: zastavovač pístu se dá běžně někde koupit? Jinak výměnu kolena výfuku no nevím, nezdá se mi že by bylo nějak zbytečně delší
Jinak děkuji za odpověď.
05 čer 2010, 11:16
Zastavovač pístu koupíš tady
http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-p ... r-buzetti/. Jinak odblokovací úpravy se u jednotlivých skútrů můžou lišit. Vzhledem k tomu že tvůj skútr se řadí ke značkám který na trhu nejsou moc rozšířený a moc lidí je nemá těžko se zjišťuje 100% postup. Čínský skútry se ale většinou svou konstrukcí moc neliší takže postup odblokování bejvá podobnej.
05 čer 2010, 12:50
Děkuji za link, uvidíme jak složitý bude postup a hlavně jestli někoho seženu, kdo to bude umět a chtít udělat.
16 čer 2010, 01:46
zdravim. chtel bych se zeptat. da se nejak upravit RHON speed 50 LH50QT-C1? Dal bych se chtel zeptat, s jakym motorem by mohl byt tenhle motor totožnej, jestli teda vubec je.. popřípadě, jestli by se to dalo nejak upravit, třeba nejakej ten tuning, jaky soucastky by se daly do toho namontovat. diky za odpoved...
16 čer 2010, 14:59
Restrikci nehledej v mechanické části, ale v elektroinstalaci. Kabel odpojen a lítám 70km/h.
16 čer 2010, 21:16
jaky kabel mas na mysli? kde ho najdu?
16 čer 2010, 21:48
Ten kabel, který je tam jen z toho důvodu, aby si mohl max 45km/h.
Jinak SZ a zašlu foto s mailem.
18.6. edit:Pustil bych se do výměny válečků, můžete mi napsat jaké bych měl vybrat? (váhu, značku atd.?) Jinak jaké se dávají u většiny čínských skútrů do prvovýroby?
19.6. edit:Tak jsem u nás na Litoměřicku koukal na ostatní čínské skútry na prodej v obchodech a můžu vám říct, že bych svůj nevyměnil ani za jednoho z ostatních třeba 50ccm MPKORADO
hrůznej pokus o design, to ten můj číňan má krásně zpracované plasty a detaily za které se nemusí stydět.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:38, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
20 čer 2010, 21:03
Ahoj, proč SZ, napiš to sem. Od toho fóra jsou, aby kdokoliv má nějaký problém, tak ho rychle na fóru najde.
20 čer 2010, 21:42
Rád bych ho napsal, mám i foto, ale nejsem si jistej tím, abych něco nebo někoho nepoškodil. Homologace je přece jen do 45 kilometrové rychlosti a já se tím chci vyvarovat případným problémům. Nejsem z těch, kteří když na něco přijdou chtějí za svoje tajemství provizi. Pár klukům kteří mě kontaktovali přes SZ jsem foto zaslal na mail, můžou zde říct, že jsem nic nechtěl.
20 čer 2010, 22:01
Tak to posli SZ me a ja to zverejnim a riziko vemu na sebe. Opravdu bych to tak dramaticky nevidel a je fakt, ze treba za cas to nekomu prijde vhod, kdyz tuto informaci zde najde. Jinak proble ktery zyvsi rychlost je problem pouze ridice, ktery na takto upravenem skutru pojede. Nikdo se v tom rozhodne pitvat nebude.
20 čer 2010, 22:07
Odstranění restrikce se dospěje tak, že odpojíte konektor co vidíte na fotce:
Varování: odstraněním restrikce není skútr homologovaný pro provoz na komunikacích v ČR, proto je odstranění nezákoné. V žádném případě nedoporučuji!
20 čer 2010, 22:16
Aspoň se vyvaruju případného postihu.
Mám s tím prd zkušenosti, tak jsem tam hodil dovětek no
Jinak pro info v angličtině tady:
http://www.motor-rhon.com/Na moji odpověď odpověděli s podivem hned druhý den.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 čer 2010, 22:38
Já mám taky RHONa a jezdí naprosto v pohodě, za ty prachy......nekup to...
20 čer 2010, 22:39
Právě za ty prachy je to super, ale 33 900,- bych za to teda nedal ani náhodou.