Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 07 srp 2010, 19:27

Mytys píše:re: David Čer....: Má rhon taky tu odbočku na výfuku jako Maxon? Nebo jsi koupil výfuk bez odbočky? :shock:

Kluci,oni číňani namontují do stejného modelu co je momentálně skladem a pasuje to tam. Já mám Rhona /modrý sršeň-ptákovina jako fialová kráva Milka :lol: /
ten neměl restrikci ani v sání ani ve výfuku, žádný egr ventil, žádné slepé koleno jen elektr. omezení zelenou smyčkou u CDI. To jsem vyhodil plus nová svíčka NGK a výměna převodového oleje 80-90W 0,11Litru. Originál náplň vypadala jako naředěná vazelína.Seřízení karbce, bohatost 1,5ot.od zašroubované polohy u mě super startuje/kolem této polohy se to bude lišit plus minus 1/4 otáčky.Upevnil jsem baterku/gumou/, porovnal jsem trouchu elektriku. A teď v dešti příjemných 65km podle tachometru a ješte by šel.Je uplně novej od včera tak musím trochu zajet. Desing OK zpracování dobré, životnost uvidím. Je lepší to hned otevřít a zajíždět v celem rozsahu otáček. U těch s restríkcí se vydřela drážka od řemene protože všichni pak většinou jezdí ustálenou rychlostí 45km/h a řemem je tak ve stejné poloze.Ještě by to chtělo vyměnit olej v předních vidlích. Tojsem nedohledal kolik tam je a jeli tam vůbec. Na jedné číně bylo v každé vidli něco jiného a hlavně se to nepodobovalo tlumičovému oleji. Teď neco najedu a pak přijde tuning.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 07 srp 2010, 21:11

tak som dnes zlozil dalsieho srsna pre kolegu. je to 2hy z troch co prisli. trvalo to asi 45 minut a uz aj vrcal. hned som nastavil otacky a brzdy, normalne som sa do tych masin zalubil. chceme zorganizovat neake stretnutie srsnou na vychode SK. ale najprv musia mat vsetci doklady na ktore sa este stale caka. mimochodom uz ma stve ta rychlost. rovina 58-60, z kopca 65. a nasiel som este jednu el slucky so sivym kablom v prednej kapotazi. neviete co to je??
Fotografia0030_Zmenit velikost.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod žape » 07 srp 2010, 21:37

Ahoj. Psal jsem na oddkaz ohledně maxona. Můžeš prosim na to mrknout? Bude to asi stejné.dík
žape

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 05 srp 2010, 13:24
Bydliště: středočesko
Skútr / moto: Maxon forcer 50,kawa chopper
Tuning / úpravy: Drobnosti na zvýšení výkonu a spolehlivosti. Jezdim v létě-zimě. Kufr Givi.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod David Čermák » 07 srp 2010, 23:55

kluci jestli je to pod přednímplastem tak to není restrikce.po odpojení nejde chcípnout klíčkem.jinak jsem na mém srššni vyměnil variator za malossi i se zadní pružinou a fakt pecka..mam tu kopce do kterých mi to jelo max 30 a ted bez problemu 45 a má to dravej rozjezd...jen asi první metr není uplně max,ale to asi bude karburátorem..škoda že je mokro,najel jsem s tím tak 6km..top speed nezměněna ale na tacho už se 70 objeví..musim změřit na radaru.jinak spotřebu moc nevnímám,ale těch 3.5 to bere určitě...
David Čermák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2010, 23:01
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: odstraněná restrikce,otevřené sání,tryska,variator molossi,2 komor výfuk z maxona

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 08 srp 2010, 09:21

Čau Davide nahoď odkaz na variátor,vím že motor je licence /nebo kopie/ minarelli horizontál AC a téměř stejný je použitý v Keeway Hurikan. Chci si to ověřit abych nekoupil něco co tam nepasuje. Pořád tam máš puvodní válec nebo už 70ccm? A ještě výfuk? Stage6 nebo něco jiného? Hikone je jen universal neladěný.
Mimo zvuku a designu nic nepřinese/někde to uvádí i výrobce.Odzkoušeno bylo i na Stadionech S11,nárůst výkonu nula ale za 300,- super cena.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 08 srp 2010, 18:16

nejaky navrh na ladak co i zvedne vykon na Rhonovi? kde sa da zohnat manul na elektriku ?
vdaka
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 09 srp 2010, 02:45

Zdarec kluci už jste někdo řešil na sršni podměřování tachometru??Já furt kroutil hlavou že mě to jede jen 50-55km/h a tady všude čtu jak to bez restrikce jezdí 60-65km/h projistotku jsem to rozebral jestli tam ta restrikce furt neni a fakt je vyndaná(1majitel říkal že jí odstranil) tak jsem si říkal že mám nijákej slabej kus a ejhle dnes sem to protáh pod 2x městkejma radarama a na prvním sem měl na tacho 50-52 a radar písal že jedu 57 a u druhýho sem měl dle tacho 54-56 a radar ukázal 61km/h tak si tak říkám ha ono to asi fuckt umí nad 60km/h toť otázka jestli se těm radarům dá věřit,jasno bude až se vrátí kámoš z dovolenky a půjčím si od něj gps a změřím to přesně,ale zatím to vypadá že mě to ukazuje méně než skutečně jedu.Je fakt že ve městkém provozu jsem si připadal dle tacho jako brzda,ale ve skutečnosti mě auta niják moc nepředjížděla takže snad sem zas taková brzda nebyl.Pak jsem si ještě vzpoměl na fígl se světlama a opravdu při těch 55km/h diš se to začlo hádat sem je vypnul a šup hádání (cukání) bylo ta tam a ručička tacho se přehoupla přes 60 jak nic což je super,ale jen částečně páč přeci nebudu furt zhasínat a rozsvěcet jak nijákej kolotočář:o((svíčku mám ngk BP7HS a při 55km/h se to hádá furt:o(( znamená to že je vadná cdi jednotka???nebo jak to pořešit?
Nemusím stim lítat 85-95km/h ten podvozek na to prostě nemá aj ty brzdy nejsou uplně 100%(ale sedaj si,při nájezdu 600Km) už to brzdí o poznání líp jak v 500km ale těch 60-65km/h do města je asi nutnost v rámci bezpečnosti a plynulosti dopravy.
PS:karbec sem ladil dle barvy svíce při 1,5otáčky směsi byla svíce černo cihlová ale žralo to jak malej tryskáč cca 4l/100km tak sem nastavil 1,1/4otáčky a spotřeba good něco kolem 2,6l/100km ale ještě sem nekoukal na barvu svíčky ráno ji vymontuju a kouknu(doufám že na mě bude koukat krásně cihlová barva)páč ladit to zpět a jezdit za 4l/100km se mě fakt nechce:o(
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 09 srp 2010, 09:23

tiez mi to dost cuka
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod neofelis » 09 srp 2010, 11:20

Zdechla mi žárovka v jednom světlometu, netušíte jak se mění? Nějak mi to nešlo a násilí jsem zatím nechtěl použít .
neofelis

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 28 črc 2010, 13:58
Skútr / moto: Maxon forcer 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 09 srp 2010, 13:20

Zdarec pokud chceš komplet schema na elektro, tak mi napiš do SZ e-mail a obratem pošlu - nahodil bych to sem, ale mám to scan ve velkém rozlišení - a když se to zmenší, tak to stojí za prd-páč tam nic nepřečteš. :(
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 09 srp 2010, 16:32

Vím, že teď možná otravuju Choze, ale nechtěl bys to radši uložit na uloz.to nebo podobně a sem dát odkaz, aby si to mohlo stáhnout víc lidí a Tys to nemusel posílat několikrát v e-mailu? Já bych o to stál, ale obávám se, že můj mailhosting by větší přílohu odmítl, tak i proto to píšu - pokud by měl někdo kompletní manuál pro servisy, tak ten taky ocením :)

Díky
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:31, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 09 srp 2010, 20:28

Mohl by prosím nějaký odborník napsat jaká baterie je ve RHONovi či MAXONovi. Myslím tím Gelová či klasická . Pokud je tam gelová jak se udržuje? Zda se do ní něco lije. Standartní olověnou s kyselinou bych zvládnul, ale gelovku neznám tak bych ji nerad zničil. Blíží se zima tak abych věděl jak ji zazimovat. děkuji předem :shock: :shock:
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 09 srp 2010, 21:10

Sportman píše:Tak jak jsem slíbil pokračuji ve svých poznatcích a zkušenostech s mým ,,žlutým sršněm", koukám, že se můj nápad názvu chytil!.Píši zde pravidelně od doby koupě.Takže plně se mi potvrdila zkušenost - David Čermák píše:... cukání dělalo mi to taky.Ješte to teda mělo spojitist se zapínáním a vypínaním světel.Na vyplá světla to jelo líp a necukalo.Vyměnil jsem jednotku cdi a jede v poho,ne teda 70,což mne teda sejří..... konec citace.- Mé problémy s cukáním okolo rychlosti 45km/h po vypnutí světel zmizí, takže asi to je opravdu vadné CDI,také ho zkusím vyměnit,asi při garančce 1500 km,zbývá najet 300km takže asi týden .Po přetěsnění a poštelování karburátoru,jak jsem psal minule, jede lépe od spoda,po 45km/h vystřelí, ale nejde více jak 60km/h s tím se asi budu muset smířit.Cestovní rychlost tedy 55-60km/h po rovině.Pak jako by to něco zarazilo, ani z velkého kopce nejde více než 65.Mám najeto již 1200 km a zatím vždy dojel.Jen mě trápí spotřeba.Denně jezdím stejnou trasu do práce a zpět 50km.Teď už motor nešetřím a spotřeba je myslím dost vysoká na 50-kový motr, 3,5l/100km, prý to některým jezdí za 2,5l/100km a to je SAKRA velký rozdíl! :!: :?: :( , neporadíte někdo co s tím prosím :?: :?: :!: Rozepíše se ještě někdo více o svých zkušenostech s Rhonem? Rád si přečtu vaše zkušenosti,rady,nápady.

Taky mi někdy motor cuká a při vypnutí světel to přestane. Nevím, jestli je to vadným CDI, protože jeden den to dělá a druhý ne. Pokud by bylo vadné CDI tak by to asi cukolo pořád - nebo ne?
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 09 srp 2010, 21:39

Ferry píše:Nemá Rhon 50 ještě nějakou restrikci na variátoru? Já jsem odstranil elektronickou restrikci a když zkouším max. rychlost, tak se dostanu podle tachometru na nějakým max. 60 km/h a motor už dost řve. Vypadá to, že motoru by se chtělo ale variátoru asi už ne. Možná by to chtělo zkusit tuning. variátor od Mallossi.

Na variátoru žádná restrikce není: zkoušel jsem změnit délku válečku a nic tomu nepomohlo.

Tak už mám po měsíčním BANu a už jsem zpět :twisted: psal jsem pod jinou IP adresou :lol: ostatní nemuseli moje názory a já nemusel jejich keci o tom jak jsou číny na .... a na .... a že mám raději chodit pěšky atd.
No je vidět, že tu velí značkový administrátor a má moderátory jako svoje dětičky pod křídlama a pěkně je plácá po prdelce toť k mému BANu a hurá do fóra :wink:
Mytys píše:Mohl by prosím nějaký odborník napsat jaká baterie je ve RHONovi či MAXONovi. Myslím tím Gelová či klasická . Pokud je tam gelová jak se udržuje? Zda se do ní něco lije. Standartní olověnou s kyselinou bych zvládnul, ale gelovku neznám tak bych ji nerad zničil. Blíží se zima tak abych věděl jak ji zazimovat. děkuji předem :shock: :shock:

No nejsem odborník, ale přijde mi jako obyč bezúdržbovka. Protože, když jsem plnil baterii tak jsem žádnej gel nelil, jen vodu.
neofelis píše:Zdechla mi žárovka v jednom světlometu, netušíte jak se mění? Nějak mi to nešlo a násilí jsem zatím nechtěl použít .

Stačí sundat celý přední plastový kryt i se světly cca 8 šroubků.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:33, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod slik85 » 09 srp 2010, 21:56

nelils vodu ale smies kyseliny a destilovane vody baterka je obyc
slik85

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 01 srp 2010, 21:24
Bydliště: Malacky Slovensko
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: v zabehu

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků