Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

03 srp 2010, 17:00

Přátelé jakej máte na RHONOVI motor. Já mám na MAXONOVI JJ1PE40QMB viz TP. Na netu jsem našel jen označení motoru 1PE40QMB či 1E40QMB a vypadají úplně stejně jako ten v Maxonovi.

Re: Rhon Speed 50

03 srp 2010, 20:24

winsblack666 píše:šlo by ještě poslat odkaz na ten varec Mallosi Multivar je jen název ale typ přesně

ja som odstranil el restrikciu a jede max 60
tu restrikciu v sani som skusil vyhodit ale strasne sa to bezni dusilo
objednal som si ten vyfuk HIKONE
ale chcel by som poriesit aj ten karbec jaku by ste tam odporucili trisku seria je tusim 68

a kde sa da kupit aj lepsi remen vsade vydim nejaky X-kevlar alebo nieco take

so skutrami nemam skoro ziadne skusenosti upravujem auta na poziadanie (okruh,drift,street...)
tak prepacte ak mam blbe otazky
Dakujem

Re: Rhon Speed 50

03 srp 2010, 23:09

tak jsem tam dal otevřený filtr,trysku 72 a ten výfuk z maxona.Sršen teda určitě jede rychlejš a ve 40 chytne druhej dech a zatáhne a jede už 70,ale na tom spodku je to mrtvola větší než byla.Já mam podezření že mam v háji variator....ale pro jistotu zkusim jiný..Výfuk tam pasuje téměř bez uprav jen se musí uříznout jeden držák starého,ale v klidu..Jen je teda dražší než ten co ma choze..
dám vědět až budou zase změny,ale variator je povinnost :lol:

Re: Rhon Speed 50

04 srp 2010, 17:03

re: David Čer....: Má rhon taky tu odbočku na výfuku jako Maxon? Nebo jsi koupil výfuk bez odbočky? :shock:

Re: Rhon Speed 50

04 srp 2010, 18:22

rhon nema ziadnu odbocku na vyfuku.

Re: Rhon Speed 50

04 srp 2010, 19:32

Maxon má viz zelená šipka a právě by mě zajímalo když dáte na Rhona výfuk z Maxona co s tou odbočkou? Nebo jako ND výfuk na Maxona je bez odbočky?
Co to je.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Rhon Speed 50

04 srp 2010, 22:35

no odbočka na egr tam je,tak jsem jí zaslepil..dnes nám dorazil další rhon a po složení jede suprově..nu což už se vrtám v jiném..Zítrs by měl dorazit variator a řemen,tak uvidíme...pak už to jen zachrání ten kit válec a karbec :-)..Jinak se mi zdá sršen hezčí s tim 2 komor výfukem a jinak brumlá

Re: Rhon Speed 50

05 srp 2010, 00:40

a je to lepsie s tym novym fukom?? rad by som si ho tiez objednal ked to ma neaky vyznam. momentalne zbieram len inspiraciu a poznatky aby som nekupoval blbosti ktore neprinesu ovocie. mimochodom ten moj si frci v pohode 65, bez namahy. zabeh som nijak extra neriesil len mozno prvych 30KM, a jednu pnlnu nadrz s olejom 1:50. inak si to svistim stale na plne gule. naladeny karburator a sviecka ngk mi zatial stacia. musim menit pruzinky v spojke lebo ma nudia tie rozbehy, aj ked na krizovatke vsetky auta ostavaju v dalekom zavese pri rozbiehani. verte ci nie ale zadne koleso bolo uplne uvolnene cca 100KM po dotiahnuti. je to divne a hlavne nebezpecne cize asi poriesim neaku kontramatku. skusal som dnes odstranit blatnik na ktorom je znacka lebo sa mi nepaci ale po odstraneni este horsie, tak putoval napet. a tej roboty s odstranenim celej zadnej kapotaze. tak zatim

Re: Rhon Speed 50

05 srp 2010, 19:09

kucí nahoďte tip jak dobře seřídit karbec skrze bohatost.mate nejakej figl?

Re: Rhon Speed 50

05 srp 2010, 19:12

bojzo:
mrkni na fórum MAXON ( je to jako RHON) tam jsem to napsal. Je to tam podrobně jak seřídit volnoběh pomocí obou šroubů na karburátoru.

Může mi někdo vysvětlit, že někomu dodá AK RHONA a někomu Maxona??
Naposledy upravil Mytys dne 05 srp 2010, 19:14, celkově upraveno 1

Re: Rhon Speed 50

05 srp 2010, 19:13

citaj forum je tam toho hodne a aj obrazky :!: :!:

Re: Rhon Speed 50

05 srp 2010, 22:52

no s tím výfukem je to podle mne poznat až ve vyších otáčkách a sundavat ho nebudu,má to lepší zvuk.Jestli nechceš extra vyhazovat za výfuk tak tenhle postačí.Uvidim jakou dřinu udělá variator,dnes nedorazil..Jinak ten druhej skutr jede jako das hned od nova
podle čeho ak dává rhona a amaxona nevim,já mam 2 rhony a třetího chci maxona abych si vzal přední brzdič z něho,je dvoupístkový..Jestli chce někdo na pokusy výfuk s rhona,tak nechám za směšný peníz..
taky na každém sršni jsou jiné gumy..

Re: Rhon Speed 50

06 srp 2010, 23:55

RHONy už nejsou, teď už budou jen dorozdělovat MAXONy, dostal jsem RHONa a MAXONa, ale maxon letěl hned na prodej: přišel mi barvou jako od bývalého telecomu :? barva RHONu je o mnoho lepší. Jinak byl jsem 14 dní na dovolené v HR tam těch skútrů :shock: samé Piagio Vespa, ale ty starý rumpály a pod., ale i nějaké NGR a další číny se našli i s 22500 km. Piagio Beverly 250 jó to je krasavec. Ale proč o tom píšu, nastavenej je dobře nestěžuju si, ale po 14 dnech jsem ho vytáhnul na projížďku a kouřil jako avie :shock: je to tím, že nejel 14 dní?

Re: Rhon Speed 50

07 srp 2010, 09:41

Tak jak jsem slíbil pokračuji ve svých poznatcích a zkušenostech s mým ,,žlutým sršněm", koukám, že se můj nápad názvu chytil!.Píši zde pravidelně od doby koupě.Takže plně se mi potvrdila zkušenost - David Čermák píše:... cukání dělalo mi to taky.Ješte to teda mělo spojitist se zapínáním a vypínaním světel.Na vyplá světla to jelo líp a necukalo.Vyměnil jsem jednotku cdi a jede v poho,ne teda 70,což mne teda sejří..... konec citace.- Mé problémy s cukáním okolo rychlosti 45km/h po vypnutí světel zmizí, takže asi to je opravdu vadné CDI,také ho zkusím vyměnit,asi při garančce 1500 km,zbývá najet 300km takže asi týden .Po přetěsnění a poštelování karburátoru,jak jsem psal minule, jede lépe od spoda,po 45km/h vystřelí, ale nejde více jak 60km/h s tím se asi budu muset smířit.Cestovní rychlost tedy 55-60km/h po rovině.Pak jako by to něco zarazilo, ani z velkého kopce nejde více než 65.Mám najeto již 1200 km a zatím vždy dojel.Jen mě trápí spotřeba.Denně jezdím stejnou trasu do práce a zpět 50km.Teď už motor nešetřím a spotřeba je myslím dost vysoká na 50-kový motr, 3,5l/100km, prý to některým jezdí za 2,5l/100km a to je SAKRA velký rozdíl! :!: :?: :( , neporadíte někdo co s tím prosím :?: :?: :!: Rozepíše se ještě někdo více o svých zkušenostech s Rhonem? Rád si přečtu vaše zkušenosti,rady,nápady.

Re: Rhon Speed 50

07 srp 2010, 12:13

Čus mám odstrněnou restrikci, propiloval jsem trysky, jehlu zvednutou na max., otevřené sání. Mám najeto 600 km servis si dělám sám, sice je u nás ve městě autorizovaný servis, ale toho trotla znám a nedal bych mu ani seřídit světlomety. Píšeš o 3,5 l/100 km já ho také nešetřím ale na 3,5l jsem se ještě nedostal. Spotřebu mám 3l jezdím i s baťůžkem takže dohromady 120 kg.
Odeslat odpověď